.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در سال جاری بیش از ۴۱۷ میلیون دلار ارز دولتی برای واردات لوازم آرایشی تخصیص داده شده و همچنین مبالغ قابل توجهی ارز دارو و تجهیزات پزشکی برای واردات کالاهای غیرمرتبط استفاده شده است. گزارش از تخلف در حوزه تخصیص ارز دولتی/واردات لوازم آرایشی و خودرو به جای دارو
در سال جاری بیش از ۴۱۷ میلیون دلار ارز دولتی برای واردات لوازم آرایشی تخصیص داده شده و همچنین مبالغ قابل توجهی ارز دارو و تجهیزات پزشکی برای واردات کالاهای غیرمرتبط استفاده شده است.(ادامه)
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود. سریال های نوروزی آی فیلم چیست؟
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود.(ادامه)
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟ آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می‌شوند؟
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟(ادامه)
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از زیرترافیک رفتن ۱۰کیلومتر جدید دیگر از محور هراز تا قبل از نوروز ۹۸ گفت: طرح ۴خطه محور هراز سال ۹۸ تکمیل می‌شود. طرح ۴خطه محور هراز سال ۹۸ تکمیل می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از زیرترافیک رفتن ۱۰کیلومتر جدید دیگر از محور هراز تا قبل از نوروز ۹۸ گفت: طرح ۴خطه محور هراز سال ۹۸ تکمیل می‌شود.(ادامه)
آغاز عملیات ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی
فرمانده مرزبانی کشور گفت: بر مبنای آخرین گفت‌وگو و رایزنی‌ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده عملیاتی را آغاز کرده است.(ادامه)
از سوی رئیس قوه قضاییه بخشنامه «اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال ۱۳۹۸» به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ شد. برخی از زندانیان به مرخصی نوروزی می روند
از سوی رئیس قوه قضاییه بخشنامه «اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال ۱۳۹۸» به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ شد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در راستای طرح تنظیم بازار در اسفندماه سال جاری 2هزار و 334تن مرغ با نرخ 11 هزار و 500 تومان در این استان توزیع شد. توزیع بیش از 2هزار و 300تن مرغ 11هزار و 500تومانی در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در راستای طرح تنظیم بازار در اسفندماه سال جاری 2هزار و 334تن مرغ با نرخ 11 هزار و 500 تومان در این استان توزیع شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام یک باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در نوشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام یک باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات با اشاره به نارضایتی مردم از عملکرد جریان اصلاح‌طلب در اداره کشور گفت: خاتمی به روحانی گفت اگر نمی‌تواند از ریاست‌جمهوری استعفا دهد. مشاور رئیس دولت اصلاحات: خاتمی خطاب به روحانی گفت اگر نمی‌توانی از ریاست‌جمهوری استعفا بده
مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات با اشاره به نارضایتی مردم از عملکرد جریان اصلاح‌طلب در اداره کشور گفت: خاتمی به روحانی گفت اگر نمی‌تواند از ریاست‌جمهوری استعفا دهد.(ادامه)
مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با تولید و تجارت در سال جاری اعلام کرد:تقریباً همه فعالان اقتصادی معتقدند در ماههای اخیر «تحریم داخلی»، بسیار بیشتر از تحریم خارجی به فعالیت تولیدی آنها آسیب زده است. تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی به تولید آسیب زد
مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با تولید و تجارت در سال جاری اعلام کرد:تقریباً همه فعالان اقتصادی معتقدند در ماههای اخیر «تحریم داخلی»، بسیار بیشتر از تحریم خارجی به فعالیت تولیدی آنها آسیب زده است.(ادامه)
دویست و هشتاد و دومین نشست شورای عالی کار که قرار است فردا (دوشنبه ۲۷ اسفند) در وزارت کار تشکیل شود، به موضوع مهم «تعیین دستمزد ۹۸» اختصاص دارد تا میزان افزایش مزد ۱۴ میلیون حقوق بگیر مشمول قانون کار مشخص شود. شمارش معکوس ۱۴میلیون کارگر برای تعیین دستمزد
دویست و هشتاد و دومین نشست شورای عالی کار که قرار است فردا (دوشنبه ۲۷ اسفند) در وزارت کار تشکیل شود، به موضوع مهم «تعیین دستمزد ۹۸» اختصاص دارد تا میزان افزایش مزد ۱۴ میلیون حقوق بگیر مشمول قانون کار مشخص شود.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز ۹۸ افزایش نمی‌یابد. قیمت بلیت هواپیما و قطار افزایش نمی‌یابد
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز ۹۸ افزایش نمی‌یابد.(ادامه)
حال و هوای بانک ها نوروزی شد
شبکه بانکی از امروز (شنبه) با افزایش سقف پرداخت در دستگاههای خودپرداز به استقبال نوروز رفت تا هموطنان در این روزها بتوانند در شبانه روز تا 500 هزار تومان از حساب های خود برداشت کنند.(ادامه)
چگونه در تعطیلات نوروز چاق نشویم؟
شاید به نظرتان بیاید افزایش وزن در تعطیلات اجتناب ناپذیر است اما ما توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا دچار این مشکل نشوید. (ادامه)
آقا کریم چهره محبوب رشتی ها (عکس)
هواداران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل کریم باقری را مورد تشویق قرار دادند.(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد به دنبال بازگشت به عرصه قدرت است
(ادامه)
خطر مرگ زودرس با مصرف 3 عدد تخم مرغ در هفته
براساس مطالعات انجام شده، مصرف سه یا چهار عدد تخم مرغ در هفته، خطر ابتلا به مرگ زودرس و بیماری‌های قلبی را افزایش می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی نساجی گفت :  من بچه‌ها را متقاعد می‌کنم که ما مسئولیت داریم خوب باشیم و ما به مسئولیت خودمان عمل می‌کنیم. مسئولان تیم و مسئولان استان هم باید برای خودشان مسئولیتی قائل باشند. اما ..... انتقاد جلالی از وضعیت نساجی ؛ به فکر استعفا افتادم/ هر روز انگار بمباران می شوم !
شمال نیوز : سرمربی نساجی گفت : من بچه‌ها را متقاعد می‌کنم که ما مسئولیت داریم خوب باشیم و ما به مسئولیت خودمان عمل می‌کنیم. مسئولان تیم و مسئولان استان هم باید برای خودشان مسئولیتی قائل باشند. اما .....(ادامه)
نجات جان 3 نفر با اهدای عضو معلم بابلی
(ادامه)
تصاویر/ منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر
(ادامه)
احمدی‌نژاد در حاشیه آخرین جلسه مجمع + تصاویر
تصاویری از حضور احمدی نژاد در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام را مشاهده می کنید.(ادامه)
الان به انتخابات فکر نمی کنم / از صیح تا شب باید همین مسائل کشور را پیگیری بکنم / در مجلس دهم فراکسیون اکثریت واقعی نداریم (خبر)
(ادامه)
تصاویر/ مراسم شب وداع با پیکر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در ساری
مراسم شب وداع با پیکر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور پرشور مردم شهیدپرور ساری برگزار شد. پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «سیدجواد اسدی» یکی از ۱۳ شهید خان طومان سوریه پس ۳۴ ماه به وطن بازگشت. بیش از ۴۰ شهید مازندران از شهدای مدافع حرم بوده که پیکر مطهر بیش از ۳۵ نفر از این شهدا هنوز به وطن بازنگشته است.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است. استاندار: مازندران بدون تصادف داشته باشیم
استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است.(ادامه)
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد. يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.(ادامه)
تصاویری متفاوت از «حاج سید احمدآقا»
(ادامه)
اقدام تاسف برانگیز و تحقیرآمیز یک شهرداری+ عکس
در مراسم تجلیل از شهردار برازجان، پاکبانان را روی زمین و جلوی پای کت و شلواری ها نشاندند.(ادامه)
گلایه‌های جانشین فرمانده ناجا از صداوسیما
سردار ایوب سلیمانی روز شنبه در نشست شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با بیان اینکه رسانه ها به خصوص صدا و سیما نباید برای کارهای فرهنگی و آموزشی به ویژه مسایلی که با جان مردم سروکار دارد مبلغی اخذ کند، افزود: این مهم در حالی است که رسانه ملی با درنظرگرفتن تخفیفات حداکثری فقط برای اجرای ۲ برنامه و پخش از شبکه سراسری در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ مبلغ ۲ میلیارد تومان مطالبه کرده است. (ادامه)
واکنش محسن رضایی به حادثه نیوزیلند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به حادثه تروریستی کشور نیوزیلند در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تشدید اسلام‌هراسی در جهان با محوریت اسرائیل از علل اصلی این جنایت است.(ادامه)
آیت الله یزدی: با بگیروببند نمی‌شود دختران جوان را تربیت کرد
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: تبلیغ چهره به چهره تأثیر بیشتری دارد و فقط با بگیروببند و زندانی کردن و بازداشت کردن دختران جوان، نمی‌شود آن‌ها را تربیت کرد. باید در درون خانواده کار فرهنگی انجام گیرد تا آسیب‌ها ریشه‌کن شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.