.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
از زمان تغییر مدیریت شبکه 3 صداوسیما و روی کار آمدن علی فروغی، کم‌کم پروسه کنار گذاشتن عادل فردوسی‎پور کلید خورد. ضربه آخر شبکه 3به فردوسی پور/مجری برنامه 90عوض می شود
از زمان تغییر مدیریت شبکه 3 صداوسیما و روی کار آمدن علی فروغی، کم‌کم پروسه کنار گذاشتن عادل فردوسی‎پور کلید خورد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد. خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد.(ادامه)
از میان ۵۰ دقیقه گفته‌های بابک تختی در ویدئوی منتشر شده اخیر، آنچه به دل می‌نشست راستش نه چهره بر افروخته پسر جهان‌پهلوان در دفاع از اتهامات به مادر درگذشته‌اش که فلسفه خودکشی تختی از نگاه پسر بود. دلیل خودکشی تختی همین است که پسرش می‌گوید
از میان ۵۰ دقیقه گفته‌های بابک تختی در ویدئوی منتشر شده اخیر، آنچه به دل می‌نشست راستش نه چهره بر افروخته پسر جهان‌پهلوان در دفاع از اتهامات به مادر درگذشته‌اش که فلسفه خودکشی تختی از نگاه پسر بود.(ادامه)
شمال نیوز: بازار اجاره نوروزی ویلا و خانه‌های دربست در گروهی از شهرهای شمالی کشور، موجران این املاک را به‌دلیل برداشت اولیه نادرست، غافلگیر کرد. بازار ویلاهای اجاره‌ای شمال زیر ذره‌بین
شمال نیوز: بازار اجاره نوروزی ویلا و خانه‌های دربست در گروهی از شهرهای شمالی کشور، موجران این املاک را به‌دلیل برداشت اولیه نادرست، غافلگیر کرد.(ادامه)
آیت‌الله مصباح خوردن گوشت چه گوسفندی را حرام اعلام کرد؟
(ادامه)
فوری/ حمله موشکی به تل‌آویو
شمال نیوز: در پی حمله موشکی به پایتخت رژیم صهیونیستی، نتانیاهو با فرماندهان این رژیم جلسه اضطراری تشکیل داده است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران درباره وضعیت و سهم نیروی انسانی در سبد مدیریتی استان گفت: معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد و ملاک انتخاب مدیران باید شایسته سالاری باشد و در جابجایی مدیران باید دست مدیران بالادست باز باشد و اعتقادی به تقسیم مدیریتی ندارم..... حسین زادگان : با نمایندگان استان برای تعیین سه لکه جغرافیایی منطقه آزاد توافق کردیم / معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد
شمال نیوز : استاندار مازندران درباره وضعیت و سهم نیروی انسانی در سبد مدیریتی استان گفت: معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد و ملاک انتخاب مدیران باید شایسته سالاری باشد و در جابجایی مدیران باید دست مدیران بالادست باز باشد و اعتقادی به تقسیم مدیریتی ندارم.....(ادامه)
کاش ۱۲ تا ۱۵ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۱۲ تا ۱۵ درجه‌ای دما در نیمه شمالی ایران از روز یکشنبه خبر داد.(ادامه)
هر ساله در چهارشنبه آخر سال مراسم نوروز خوانی در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و نوروز خوان مردم را از آمدن بهار با خبر می‌کند. آیین سنتی نوروز خوانی در گلستان(خبر)
هر ساله در چهارشنبه آخر سال مراسم نوروز خوانی در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و نوروز خوان مردم را از آمدن بهار با خبر می‌کند.(ادامه)
بازرسی از 200 هزار واحد صنفی در مازندران
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه طی یازده ماه سال‌جاری در مجموع نزدیک به 200 هزار مورد بازرسی در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل 14 هزار و 200 فقره پرونده در بخش‌های صنفی و غیر صنفی شد؛ گفت: گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت، عناوین اصلی تخلفات طی این مدت در سطح استان بوده است.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ارائه توضیحاتی درباره صدور "فیش‌‌های حقوقی نجومی" برای برخی معلمان گفت: حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کسری‌ها به سال ۹۸ منتقل می‌شود. علت صدور "فیش‌‌های حقوق‌ نجومی" برای برخی معلمان چه بود؟
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ارائه توضیحاتی درباره صدور "فیش‌‌های حقوقی نجومی" برای برخی معلمان گفت: حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کسری‌ها به سال ۹۸ منتقل می‌شود.(ادامه)
به گفته مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ۵۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور شده تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شودِ می توان گفت نوروز امسال ایرانی ها با  گوشت خارجی  پذیرای مهمانان می شوند. ایرانی ها با گوشت خارجی از مهمانان نوروزی پذیرایی می کنند
به گفته مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ۵۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور شده تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شودِ می توان گفت نوروز امسال ایرانی ها با گوشت خارجی پذیرای مهمانان می شوند.(ادامه)
پیکر شهید مدافع حرم «سیدجواد اسدی» که در خان‌طومان سوریه به‌شهادت رسیده بود پس از 3سال فراق از وطن شناسایی و برای تشییع و تدفین به کشور منتقل شده است. اعلام زمان و مکان مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سیدجواد اسدی»
پیکر شهید مدافع حرم «سیدجواد اسدی» که در خان‌طومان سوریه به‌شهادت رسیده بود پس از 3سال فراق از وطن شناسایی و برای تشییع و تدفین به کشور منتقل شده است.(ادامه)
مقام عالی دولت در استان مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری تنکابن استاندار مازندران درباره صف طویل مرغ هم در شهرستان‌ها بیان داشت: روزانه ۲۲۰ تن مرغ در مازندران توزیع می‌شود، اما مشکلات شبکه توزیع که یکی از آنها صف طویل است باید بررسی و رفع شود زیرا در شأن مردم نیست. مشکل شبکه توزیع مرغ مازندران باید بررسی و رفع شود
مقام عالی دولت در استان مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری تنکابن استاندار مازندران درباره صف طویل مرغ هم در شهرستان‌ها بیان داشت: روزانه ۲۲۰ تن مرغ در مازندران توزیع می‌شود، اما مشکلات شبکه توزیع که یکی از آنها صف طویل است باید بررسی و رفع شود زیرا در شأن مردم نیست.(ادامه)
ابراهیم در آتش !!!؟(يادداشت)
(ادامه)
سازمان حفاظت محیط زیست گیلان پاسخی هم برای این تصویر دارد؟ این تصویر به خوبی کوه خواری، جنگل خواری، تخریب گسترده محیط زیست، تعلل مسئولان در مبارزه با رواج پدیده زمین خواری و هر آن چه که در خصوص ویرانی محیط زیست در این سال ها شنیده اید را به وضوح نشان می دهد. این سازه بتنی با قیمت تخریب کوه در سرچشمه لاهیجان بنا شده است.
محیط زیست گیلان پاسخی هم برای این تصویر دارد؟
سازمان حفاظت محیط زیست گیلان پاسخی هم برای این تصویر دارد؟ این تصویر به خوبی کوه خواری، جنگل خواری، تخریب گسترده محیط زیست، تعلل مسئولان در مبارزه با رواج پدیده زمین خواری و هر آن چه که در خصوص ویرانی محیط زیست در این سال ها شنیده اید را به وضوح نشان می دهد. این سازه بتنی با قیمت تخریب کوه در سرچشمه لاهیجان بنا شده است. (ادامه)
نتایج یک بررسی بین‌المللی نشان می‌دهد، سالانه 8 میلیون تن زباله وارد آب دریاها و اقیانوس‌ها می‌شود و این موضوع یکی از تهدیداتی است که نیاز به اقدام فوری دارد. سالانه 8 میلیون تن پلاستیک وارد دریاها می‌شود
نتایج یک بررسی بین‌المللی نشان می‌دهد، سالانه 8 میلیون تن زباله وارد آب دریاها و اقیانوس‌ها می‌شود و این موضوع یکی از تهدیداتی است که نیاز به اقدام فوری دارد.(ادامه)
مقامات آمریکا می‌گویند: خریدهای نفت ۸ کشور از ایران احتمالا ادامه می‌یابد، مسئولان هندی هم در این زمینه با آمریکا مذاکره کردند. معافیت تحریمی ۸ کشور برای خرید نفت از ایران ادامه می‌یابد
مقامات آمریکا می‌گویند: خریدهای نفت ۸ کشور از ایران احتمالا ادامه می‌یابد، مسئولان هندی هم در این زمینه با آمریکا مذاکره کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه شوراها باید در حدود اختیارات قانونی عمل کنند گفت: بر اساس قانون، وظایف شورا مشخص شده و تحقق اصل یکصدم قانون اساسی ملاک تصمیمات آنهاست. استاندار: با شوراهایی که در کار شهرداری ها دخالت کنند برخورد می کنیم/ اخطار، تذکر و ارجاع به شورای حل اختلاف در انتظار شوراهای متخلف
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه شوراها باید در حدود اختیارات قانونی عمل کنند گفت: بر اساس قانون، وظایف شورا مشخص شده و تحقق اصل یکصدم قانون اساسی ملاک تصمیمات آنهاست.(ادامه)
به گفته مدیرکل ثبت احوال مازندران  نزدیک به 570 هزار نفر تاکنون نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند 570هزار نفر دنبال گرفتن کارت ملی هوشمند نیستند
به گفته مدیرکل ثبت احوال مازندران نزدیک به 570 هزار نفر تاکنون نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند(ادامه)
برای واردات «رژ لب»، ارز تخصیص داده می‌شود؟
به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو هیچگونه ارزی از طریق سازمان غذا و دارو به فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی تخصیص پیدا نکرده است.(ادامه)
شمال نیوز: مجمع انتخاباتی خانه احزاب صبح امروز برگزار و میان برخی از افراد احزاب و لیست‌ها درگیری ایجاد شد.
میدان دموکراسی‌ «مجمع خانه احزاب» به معرکه درگیری کشیده شد+تصاویر
شمال نیوز: مجمع انتخاباتی خانه احزاب صبح امروز برگزار و میان برخی از افراد احزاب و لیست‌ها درگیری ایجاد شد. (ادامه)
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند. نبرد پرسپولیس و استقلال با حریفان شمالی در آخرین شنبه سال
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد. رهبر انقلاب: بیان سخنان نادرست درباره حضور ایران در منطقه، کمک به نقشه دشمن است/ مرزبندی با دشمن بسیار لازم است اما افراد در داخل به بهانه اختلاف‌نظر دشمنی نکنند (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
چه کسانی نباید ماست بخورند؟
متأسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف ماست و لبنیات را تأکید می‌کنند در حالی که از نقطه‌نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است و... .(ادامه)
از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۷، شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی از جمله شبکه‌های سراسری، برون‌مرزی و استانی حدود ۱۱هزار ساعت برنامه‌ برای انعکاس فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف روی آنتن برده‌اند . ۱۱ هزار ساعت آنتن رسانه ملی در اختیار اهالی پاستور
از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۷، شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی از جمله شبکه‌های سراسری، برون‌مرزی و استانی حدود ۱۱هزار ساعت برنامه‌ برای انعکاس فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف روی آنتن برده‌اند .(ادامه)
داداشی از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد. اعلام آمادگی ۵۰۰ میلیون دلاری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری در کریدور شمال - جنوب
داداشی از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند. توصیه دلسوزانه پلیس به برپاکنندگان مراسم چهارشنبه‌سوری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند. توصیه دلسوزانه پلیس به برپاکنندگان مراسم چهارشنبه‌سوری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.