.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهاد استعفا به روحانی توسط اصلاح‌طلبان
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برخی از اصلاح‌طلبان به آقای روحانی پیشنهاد کرده‌اند که در صورت ناتوانی از ریاست دولت استعفا کند. (ادامه)
عکس/ دولتی‌ها در حیاط پاستور به خط شدند
در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال 97.(ادامه)
آغاز فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو +جدول
ایران خودرو در راستای اجرای طرح فروش فوری محصولات برای تنظیم بازار، در روز نوزدهم از این طرح از امروز دوشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۷ چهار مدل خودرو را به فروش می‌رساند.(ادامه)
عکس/ له شدن پراید ۵۰ میلیونی در تصادف
(ادامه)
6 خودروی سایپا در طرح فروش فوری امروز عرضه می شود
طرح فروش فوری خودروهای سایپا در امروز دوشنبه 27 اسفند از ساعت 10 صبح آغاز شد. (ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن منصوب شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتنکابن را منصوب کرد. (ادامه)
20 سال حبس برای مدیران سابق بانک سرمایه
هر سه این متهمین به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت از مشاغل دولتی به طور دائم محکوم شده‌اند. (ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
دختر جوانی که صفحه پر طرفداری در اینستاگرام داشت تصور نمی‌کرد این شهرت او را در دام یک سارق گرفتار کند.

دختر معروف اینستاگرامی در دام سارق لاکچری
دختر جوانی که صفحه پر طرفداری در اینستاگرام داشت تصور نمی‌کرد این شهرت او را در دام یک سارق گرفتار کند. (ادامه)
مشکل اصلی اقتصاد سال ۹۷ بی ثباتی بازار ارز بود
محبی مجد گفت: مشکل اصلی اقتصاد ایران در سال ۹۷ بی ثباتی بازار ارز بود که انتظار می رود در سال ۹۸ این معضل حل شود.(ادامه)
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه در نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهوری هیچ کسی مطلع نبود اظهار کرد: این حرفی که زده می‌شود مبنی بر اینکه دفتر رئیس جمهوری باید با آقای ظریف موضوع را اطلاع می‌داد باید بگویم که خود دفتر نیز از موضوع اطلاع نداشت. یعنی من همان لحظه‌ای که آقای اسد وارد حیات ریاست جمهوری شد متوجه شدم که مهمان ما کیست. توضیحات واعظی درباره دلیل عدم حضور ظریف در دیدار اسد
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه در نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهوری هیچ کسی مطلع نبود اظهار کرد: این حرفی که زده می‌شود مبنی بر اینکه دفتر رئیس جمهوری باید با آقای ظریف موضوع را اطلاع می‌داد باید بگویم که خود دفتر نیز از موضوع اطلاع نداشت. یعنی من همان لحظه‌ای که آقای اسد وارد حیات ریاست جمهوری شد متوجه شدم که مهمان ما کیست.(ادامه)
حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از قضات،حقوقدانان و طرفداران حقیقی حقوق بشر در سراسر جهان دعوت می‌کنیم با همکاری و تبادلنظر، به یک اجماع قدرتمند دست یابند و با پیوستن به نهضت حقوقی مقابله با نژادپرستی، تروریسم و افراط گرایی، گام‌هایی جدی در این عرصه بردارند. دعوت رئیس قوه‌قضاییه از قضات و حقوقدانان بین‌المللی برای پیوستن به نهضت مقابله با تروریسم و نژادپرستی
حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از قضات،حقوقدانان و طرفداران حقیقی حقوق بشر در سراسر جهان دعوت می‌کنیم با همکاری و تبادلنظر، به یک اجماع قدرتمند دست یابند و با پیوستن به نهضت حقوقی مقابله با نژادپرستی، تروریسم و افراط گرایی، گام‌هایی جدی در این عرصه بردارند.(ادامه)
وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در حالی اعلام کرد که در مورد انتخاب برخی از اعضا ابهاماتی وجود دارد. چه کسانی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شدند
وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در حالی اعلام کرد که در مورد انتخاب برخی از اعضا ابهاماتی وجود دارد.(ادامه)
قاضی مسعودی‌مقام،‌ رئیس دادگاه متهمان بانک سرمایه گفت: مدیران بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند مدیران سابق بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند
قاضی مسعودی‌مقام،‌ رئیس دادگاه متهمان بانک سرمایه گفت: مدیران بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند(ادامه)
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: با توجه به تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت دلار، توان مردم برای خرید گوشی کاهش یافته و شواهد نشان می دهد در آستانه نوروز خرید و فروش موبایل نصف شده است. خرید و فروش گوشی در بازار موبایل نصف شد
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: با توجه به تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت دلار، توان مردم برای خرید گوشی کاهش یافته و شواهد نشان می دهد در آستانه نوروز خرید و فروش موبایل نصف شده است.(ادامه)
بارش باران شدید از شب گذشته تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های نکا در محورهای مختلف شده است. رودخانه‌های نکا طغیان کرد/نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78
بارش باران شدید از شب گذشته تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های نکا در محورهای مختلف شده است.(ادامه)
جزئیات درگیری مرزبانان با اشرار در مرز بانه؛ اشرار مسلح ‌قصد اقدامات خرابکارانه داشتند
فرمانده مرزبانی استان کردستان ‌با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح گفت: اشرار مسلح ‌قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند.(ادامه)
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید.

سیلاب شدید مازندران را در بر گرفت‌/مسیر پل تجن ساری مسدود شد/ ‌محور ساری ـ سمنان مسدود شد/ رودخانه‌های نکا طغیان کرد/ نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید. (ادامه)
سردار جعفری: دشمن در منطقه موفق نبوده و با شکست مواجه شده است / با جریان‌های انحرافی مبارزه می‌کنیم/ انتخاب مردم نباید بر اساس موفقیت در مناظره باشد / سپاه هرگز وارد گروه‌بندی‌های سیاسی نشده است(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش.... آقای امام جمعه ؛ ماجرای انتقال آب خزر با كدخدا منشي حل نمی شود !+ 8 نکته
شمال نیوز : امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش....(ادامه)
شمال نیوز : فرهاد صنیعی‌فر مالک 60 درصد سهام باشگاه نساجی، با رضا حدادیان مالک 40 درصد دیگر آن، اختلاف‌نظرهایی پیدا کردند که همین مساله باعث مشکلات مالی شد. چراکه هر کدام از مالکان منتظر کمک نفر مقابل بودند و این لجبازی باعث شد مشکلات تیم زیاد شود..... از انصراف صنیفی فر برای تیم داری تا اعتصاب بازیکنان و تهیدید به جدایی کادر فنی تیم نساجی مازندران
شمال نیوز : فرهاد صنیعی‌فر مالک 60 درصد سهام باشگاه نساجی، با رضا حدادیان مالک 40 درصد دیگر آن، اختلاف‌نظرهایی پیدا کردند که همین مساله باعث مشکلات مالی شد. چراکه هر کدام از مالکان منتظر کمک نفر مقابل بودند و این لجبازی باعث شد مشکلات تیم زیاد شود.....(ادامه)
شمال نیوز : رجب پور ادامه داد: روزانه نزدیک به 8 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی شامل بنزین ، نفت سفید و گاز و سوخت هواپیمایی از انبار ساری بارگیری و به مقاصد تعیین شده ارسال می شود..... رجب پور : 24 ساعته پذیرای شکایات مردمی هستیم / عرضه مکمل های سوخت در جایگاهها ممنوع است
شمال نیوز : رجب پور ادامه داد: روزانه نزدیک به 8 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی شامل بنزین ، نفت سفید و گاز و سوخت هواپیمایی از انبار ساری بارگیری و به مقاصد تعیین شده ارسال می شود.....(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست به اعتبار طرح انتقال آب دریای خزر، مذاکراتی درباره راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی دامغان صورت می‌گیرد. ترکان هم موافقت می‌کند..... بنا شد لاریجانی با نمایندگان مازندران ، استاندار سمنان با استاندار مازندران و علمای سمنان باعلما و امامان جمعه مازندران رایزنی کنند /هنوز نه به دار است و نه به بار است!+ دامغان به پشتوانه آب مازندران منطقه ویژه اقتصادی می شود !
شمال نیوز : در این نشست به اعتبار طرح انتقال آب دریای خزر، مذاکراتی درباره راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی دامغان صورت می‌گیرد. ترکان هم موافقت می‌کند.....(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دشمنان ما همه تلاش خود را برای فشار بر مردم انجام دادند.
حقوق کارمندان،بازنشستگان و کارگران بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد/ تورم بیش از ۲۰ درصد است،اما توان ما همین مقدار بوده
رئیس جمهور گفت: دشمنان ما همه تلاش خود را برای فشار بر مردم انجام دادند. (ادامه)
عکس/ غَش‌کردن مفسد اقتصادی در دادگاه
اولین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده جرایم تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان، روزگذشته در محل دادگاه عمومی و انقلاب مشهد برگزار شد. در حاشیه برگزاری دادگاه، یکی از متهمین از حال رفت.(ادامه)
شبکه ورزش سیما در آستانه سال نو قصد تغییر در ترکیب مدیران دارد و در همین راستا شنیده‌ها حکایت از احتمال انتصاب عادل فردوسی‌پور به عنوان قائم‌مقام این شبکه دارد. فردوسی‌پور قائم‌مقام شبکه ورزش می‌شود؟
شبکه ورزش سیما در آستانه سال نو قصد تغییر در ترکیب مدیران دارد و در همین راستا شنیده‌ها حکایت از احتمال انتصاب عادل فردوسی‌پور به عنوان قائم‌مقام این شبکه دارد.(ادامه)
وزیر نفت گفت: با افتتاح فازهای 24،23،22 و 13 ایران در بهره برداری و برداشت از میدان گازی از قطر پیشی گرفت. ایران در برداشت گاز از پارس جنوبی از قطر سبقت گرفت
وزیر نفت گفت: با افتتاح فازهای 24،23،22 و 13 ایران در بهره برداری و برداشت از میدان گازی از قطر پیشی گرفت.(ادامه)
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود. فیلم مستند زندگی «آیت الله جنتی» ساخته می شود
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود.(ادامه)
«ایدن مصطفی خطیب زاده» یکی از خلبانان عراقی بود که از دستور صدام برای بمباران شیمیایی حلبچه خودداری کرد. ماجرای خودداری خلبان عراقی از بمباران شیمیایی حلبچه
«ایدن مصطفی خطیب زاده» یکی از خلبانان عراقی بود که از دستور صدام برای بمباران شیمیایی حلبچه خودداری کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.