.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست. همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت ... اعترافات وحشتناک زن و شوهر مخوف گیلانی که ۸ زن را سلاخی کردند + جزییات
اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست. همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت ...(ادامه)
پاسخ یک مقام قضایی به ابهامات پرونده «محمد ثلاث»
رئیس دادگستری استان تهران به ابهامات مطرح شده در رابطه با پرونده ثلاث پاسخ می دهد.(ادامه)
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد. «محمد ثلاث» به دار آویخته شد / قصاص قاتل بنیتا دختر هشت ماهه
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد.(ادامه)
التماس های جوان قاتل، از اعدام نجاتش داد
(ادامه)
دامـاد بعد از طلاق پدر زن را کشت
داماد جنایتکار که دقایقی پس از طلاق همسرش در مقابل دادگاه خانواده پدر زنش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود برای چهارمین بار پای میز محاکمه ایستاد.(ادامه)
اجرای حکم قصاص در زندان بابل
حکم قصاص نفس یک قاتل در محوطه زندان بابل اجرا شد.(ادامه)
حکم قصاص محمد ثلاث تأیید شد
حکم قصاص محمد ثلاث راننده اتوبوسی که در حادثه خیابان پاسداران سه مأمور نیروی انتظامی را زیر گرفته بود، در دیوان عالی کشور تأیید شد. (ادامه)
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است. سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر و به زندان معرفی شد
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.(ادامه)
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم..... گفت‌وگو با دختری که خواستگارش شب ‌سال نو رویش اسید پاشید و با قمه دو انگشتش را قطع کرد
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.....(ادامه)
جزئیات جدید از حکم راننده جنایتکار اتوبوس
جزئیات جدید از حکم محمد ثلاث راننده جنایتکار اتوبوس خیابان پاسداران از سوی نماینده دادستان تهران اعلام شد.(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد. این زن توسط عروس حسود با اسید سوخت! + عکس
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد.(ادامه)
در برنامه نود ۱۴ اسفند چه گذشت؟
برنامه نود این هفته ۱۴ اسفند از ساعت ۲۲:۴۸ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.(ادامه)
 زن جوان که در توطئه‌ای شوم و با همدستی برادر شوهرش، همسر خود را به قتل رسانده بود، در زندان به دار آویخته شد.

زن خائنی که با قرص برنج شوهرش را کشت اعدام شد/ به شوهرم گفتم این قرص ها برای زودبچه دارشدن مفید است
زن جوان که در توطئه‌ای شوم و با همدستی برادر شوهرش، همسر خود را به قتل رسانده بود، در زندان به دار آویخته شد. (ادامه)
اجرای حکم قصاص در زندان بابل
حکم قصاص نفس یک قاتل در محوطه زندان بابل اجرا شد. (ادامه)
اجرای حکم قصاص نفس در زندان بابل
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از اجرای حکم قصاص نفس یک قاتل در محوطه زندان بابل خبر داد.(ادامه)
اجرای حکم قصاص در زندان ساری
حکم قصاص 2 نفر از محکومان به جرم قتل عمد در زندان ساری اجرا شد.(ادامه)
پدر ستایش قریشی پس از اعدام قاتل دخترش که صبح روز پنجشنبه اجرا شد، نامه‌ای را خطاب به مردم ایران و مهاجران افغانستانی ساکن ایران نوشت. نامه پدر ستایش پس از اعدام قاتل دخترش
پدر ستایش قریشی پس از اعدام قاتل دخترش که صبح روز پنجشنبه اجرا شد، نامه‌ای را خطاب به مردم ایران و مهاجران افغانستانی ساکن ایران نوشت.(ادامه)
پیرمرد سه زنه که پس از یک جنایت در افغانستان به ایران آمد و پس از30 سال زندگی مشترک با همسر سومش روی صورت وی اسید پاشیده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

زنم با فروشنده های محل ارتباط شوم داشت! / زن اولم را سم خوراندم و زن سومم را ..! + عکس
پیرمرد سه زنه که پس از یک جنایت در افغانستان به ایران آمد و پس از30 سال زندگی مشترک با همسر سومش روی صورت وی اسید پاشیده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد. (ادامه)
کیفرخواست قاتل سریالیِ زنان گیلانی صادر شد
کیفرخواست علیه قاتل سریالی زنان در گیلان صادر شد و این مرد که هشت زن را به قتل رسانده است، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود. (ادامه)
اسامی خبرسازترین متهمان و محکومان
همواره در دستگاه قضایی پرونده‌های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده‌ها مربوط به چهره‌های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن‌ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می‌کشند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
اژه ای: "دری‌اصفهانی" جلسات هیئت ۱+۵ را مخفیانه ضبط می‌کرده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دری‌اصفهانی از جلساتی که شرکت می‌کرده و هیئت ۱+۵ بوده، به‌صورت مخفیانه گزارش تهیه و ضبط کرده است. (ادامه)
زنی که شوهرش را به خاطر خیانت کشته بود با رضایت فرزندانش از قصاص نجات یافت
(ادامه)
قاتل کودک 15 ماهه گلستانی شناسایی شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل کودک 15 ماهه‌ای که هفته پیش در تیراندازی فاضل‌آباد کشته شد، دستگیر شد. (ادامه)
پسر ۱۷ ساله، خواستگار سمج مادرش را کشت
پسر نوجوان که خواستگار سمج مادرش را به قتل رسانده است دردادگاه مدعی شد فقط قصد ترساندن آن مرد را داشته و ازکشته شدن او پشیمان است. (ادامه)
اجرای حکم اعدام قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در ملاعام در آق‌قلا به دار مجازات آویخته شد. (ادامه)
آخرین خبر از زمان و مکان اجرای حکم قاتل آتنا
رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: زمان و مکان اجرای حکم قاتل آتنا هنوز معلوم نیست.(ادامه)
حکم قاتل آتنا اصلانی تایید شد
معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور از تایید حکم قاتل آتنا اصلانی در دیوان عالی کشور خبر داد.(ادامه)
نقض 2 حکم اعدام با نظر پزشکی قانونی
شمال نیوز دراین واقعه هولناک پسر 21 ساله‌ای به نام «احمد» با ضربات چاقو مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.