.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توجه به کاهش جمعیت کیفری در مازندران
رییس کل دادگستری مازندران گفت: همه دستورالعمل‌های کاهش جمعیت کیفری در مازندران باید اجرایی و عملیاتی شود.(ادامه)
قاتل بابلی 2 ثانیه پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد
قاتل محکوم به قصاص در بابل روز دوشنبه 2 ثانیه پس اجرای حکم و آشنا شدن گردنش با طناب دار، توسط خانواده مقتول بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت .(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده قتل میترا استاد/ امکان اعدام نجفی صفر است
وکیل مدافع محمد علی نجفی گفت: با اعلام رضایت خانواده میترا استاد، بحث قصاص نجفی منتفی شده است.(ادامه)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام. پیامبر(ص) در آخرین لحظات عمرشان چه گفتند؟/ داستان عجیب مردی که خواست رسول خدا(ص) را حد بزند(خبر)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام.(ادامه)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد». آخرین ساعات عمر پیامبر(ص) چگونه گذشت(يادداشت)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد».(ادامه)
مشایی به مرخصی خواهد رفت
با توجه به فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی براساس پروتکل‌های سازمان زندانها این محکوم به حبس با نظر قاضی به مرخصی خواهد رفت.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی .... ۵ سال حبس برای حسین فریدون / تایید بازداشت بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه؛ ۲ قاضی دستگیر شده اند / شهرام جزایری به ۱۲ سال حبس محکوم شد
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی ....(ادامه)


حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد. روایت‌هایی تازه از قتل میترا استاد
حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد.(ادامه)
حکم قتل عمد محمدعلی نجفی باطل شد
حکم شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر محکومیت محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به قصاص نفس به‌اتهام قتل همسر دومش، از سوی دیوان‌عالی کشور نقض شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت «محمدعلی نجفی» به زندان خبر داد. «نجفی» به زندان بازگشت
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت «محمدعلی نجفی» به زندان خبر داد.(ادامه)
محمدعلی نجفی، متهم پرونده قتل میترا استاد ساعاتی پیش با تودیع وثیقه از اوین آزاد شد. نجفی به قید وثیقه آزاد شد + مبلغ
محمدعلی نجفی، متهم پرونده قتل میترا استاد ساعاتی پیش با تودیع وثیقه از اوین آزاد شد.(ادامه)
نجفی آزاد شد
محمدعلی نجفی، متهم پرونده قتل میترا استاد ساعاتی پیش با تودیع وثیقه از اوین آزاد شد.(ادامه)
قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد + تصاویر
حکم اعدام قاتل حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
دو فقره قصاص نفس در مازندران منجر به صلح و سازش شد
معاون قضایی دادگستری مازندران گفت: امسال تعداد دو فقره قصاص نفس مربوط به دو حوزه قضایی شهرستان های تنکابن و نور به طور قطعی منجر به سازش شده است.(ادامه)
چرا نجفی پس از گرفتن رضایت، باز هم به حکم قصاص معترض است؟
اعتراض ما کاملاً از بابت جنبه عمومی جرم است، زیرا جنبه خصوصی جرم کلاً منتفی شده است. در اصل جنبه خصوصی جرم با اعلام گذشت رسمی اولیای دم، قانوناً منتفی شده، اما جنبه عمومی کماکان به قوت خود باقی است. (ادامه)
نجفی به حکم قصاص اعتراض کرد
محمدعلی نجفی به حکم صادره دادگاه علیه خود درباره قتل میترا استاد اعتراض کرد.(ادامه)
کدام مسئولان برای نجات نجفی از قصاص به خانه میترا استاد رفتند؟
یکی از وکلای اولیای‌دم میترا استاد درباره اینکه چه کسانی برای نجات نجفی از قصاص و اخذ رضایت خانواده میترا استاد، پیش‌قدم شدند، توضیح داد.(ادامه)
 بعد از رضایت خانواده میترا استاد این سوال مطرح شده که اکنون چه اتفاقی برای نجفی، شهردار اسبق تهران میفتد؟ نجفی کی از زندان آزاد می‌شود؟
بعد از رضایت خانواده میترا استاد این سوال مطرح شده که اکنون چه اتفاقی برای نجفی، شهردار اسبق تهران میفتد؟(ادامه)

مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند. جزئیات بخشش محمدعلی نجفی توسط اولیای دم میترا استاد
مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم»..... محمد علی نجفی بخشیده شد / شهردار سابق تهران از قصاص نجات یافت
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».....(ادامه)
سرنوشت نجفی پس از صدور حکم
(ادامه)
حکم قصاص نجفی به وکلای اولیای دم ابلاغ شد
وکیل اولیای دم میترا استاد گفت: حکم قصاص نجفی که روز گذشته اعلام و امروز به صورت رسمی به ما ابلاغ شد.(ادامه)
اعتراض خانواده نجفی به صدور حکم قصاص
حکم قصاص نفس محمد علی نجفی امروز از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد.(ادامه)
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم. قتل همسر در شب خیانت
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.(ادامه)
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد. نجفی به اعدام محکوم شد
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.(ادامه)

برادر میترا استاد در پاسخ به این پرسش که آیا او و خانواده اش قصد بخشش نجفی را دارند، توضیحاتی ارائه داد. پاسخ مسعود استاد درباره تصمیم نهایی برای بخشش نجفی
برادر میترا استاد در پاسخ به این پرسش که آیا او و خانواده اش قصد بخشش نجفی را دارند، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
فوری/ حکم اعدام محمد علی نجفی امضا شد؟
دقایقی پیش تسنیم در خبری مدعی شد که شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به قصاص محکوم کرد، اما تنها دقایقی بعد این خبر را از خروجی‌های خود در سایت و شبکه های اجتماعی حذف کرد.(ادامه)
واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص
حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی‌نجفی نسبت به خبر ابلاغ حکم قصاص برای موکلش ابزار بی‌اطلاعی کرد.(ادامه)


"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " برادر میترا استاد: تصمیم نهایی به من واگذار شده
"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " (ادامه)
قاتل کودک ۶ ساله در نوشهر اعدام شد
رئیس کل دادگستری مازندران از اجرای حکم قصاص قاتل کودک شش ساله در زندان نوشهر خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.