.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردی که به خاطر قتل‌های سریالی زنان با همدستی همسرش به خفاش شب گیلان معروف شده است به ۷ بار قصاص محکوم شد. حکم ۷ بار اعدام برای خفاش شب گیلان | قاتل با همدستی همسرش زنان را به قتلگاه می‌کشاند | اظهارات زنان نجات یافته
مردی که به خاطر قتل‌های سریالی زنان با همدستی همسرش به خفاش شب گیلان معروف شده است به ۷ بار قصاص محکوم شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم» وعده دادستان گیلان درباره برخورد جدی با قاتل رومینا
دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم»(ادامه)
قانون، قاتل رومینا!؟(يادداشت)
(ادامه)
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر  هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند. رشت؛ جزئیات حادثه آتش زدن خانه و مرگ دختر توسط بردارش
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند.(ادامه)
تصاویر/ مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش
گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹ به عزای هفتم رومینا اشرفی نشست. دختری که پدرش به خاطر آنچه که غیرت و مسائل ناموسی می‌نامید، سر دخترش را با داس برید. زن و مرد روستا به گورستان آمده بودند و همراه مادر رومینا مویه می‌کردند. خانواده‌ ای که حالا قصاص پدر را می‌خواستند.(ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
شمال نیوز : انسان‌ها دارای قوا و نیرو‌های بازدارنده و حفاظتی از وجود خود هستند که یکی از آن‌ها، قوه غضب است که از.... شرکای قتل ناموسی/ کدام غیرت، داس را به دست قاتل رومینا داد؟ / مادر رومینا : «قصاص می‌خواهم!»
شمال نیوز : انسان‌ها دارای قوا و نیرو‌های بازدارنده و حفاظتی از وجود خود هستند که یکی از آن‌ها، قوه غضب است که از....(ادامه)
این مَرد ۳۵ ساله «رومینا»ی ۱۴ ساله را می خواست/ تصویر
بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر 13 ساله تالشی کرد.(ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
شمال نیوز: بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر ۱۳ ساله تالشی کرد. عکس خصوصی رومینا اشرفی
شمال نیوز: بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر ۱۳ ساله تالشی کرد.(ادامه)
آیا نماینده‌ای که صلاحیت ورود به مجلس را نداشته، صلاحیت ورود به دولت را دارد؟
وقتی تعداد اندکی نماینده به دلیل فعل و ترک فعل خلاف قانون که منتهی به صدور رأی قطعی از ناحیه مراجع قضایی شده، یا به علت عدم رعایت مصالح و منافع کشور و رعایت نکردن صرفه و صلاح موکلین از ناحیه مراجع امنیتی و انتظامی کشور رد صلاحیت شده و از نمایندگی مجلس محروم و باز مانده اند، می‌توانند، امانتداری برای مردم در قوه مجریه اعم از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند که نه شواری نگهبانی بر آن حاکم و نه بازرسان قوه قضاییه روزانه در آن حاضرند؟(ادامه)
شمال نیوز: فقط چند روز دیگر به مرگ یا زندگى جوان ۲۳ ساله محمودآبادی که به قصاص نفس محکوم شده باقی مانده است. همیاری برای اعطای زندگی به جوان محکوم به قصاص
شمال نیوز: فقط چند روز دیگر به مرگ یا زندگى جوان ۲۳ ساله محمودآبادی که به قصاص نفس محکوم شده باقی مانده است.(ادامه)
اعترافات دردناک زنی که دامادش را به قتل رساند
(ادامه)
انگیزه پسر جوان تهرانی در به رگبار بستن مرد همسایه
(ادامه)
بخشش ۱۷ محکوم به قصاص در مازندران
شورای حل اختلاف مازندران پارسال ۱۷ محکوم به قصاص را از پای چوبه دار نجات داد.(ادامه)
برگزاری جلسه مجدد رسیدگی به پرونده نجفی
(ادامه)
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد. ۸ سال حبس برای قتل عمه
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
خلاصی از قصاص بعد از دو قتل
(ادامه)
قاتل تهرانی پس از بخشیده شدن در شمال آدم کشت / سروش در ساحل مزاحم زنم شد
مرد جوان که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود در حالی که در یک قدمی مجازات مرگ قرار داشت با کمک وکیلش از قصاص رهایی یافت.(ادامه)
درخواست خانواده مقتولِ حادثه فجیعِ اسلامشهر
درخواست خانواده "فرشاد پسر موبایل فروش اسلامشهری که با مرگ دلخراشش دل جامعه را بدرد آورد: نزارید خون بچه‌م پای مال بشه، هرچه زودتر قاتل قصاص شود. (ادامه)
آزادی ۸۵۰ زندانی در راستای کاهش جمعیت کیفری از زندان های مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری با فراهم کردن زمینه های لازم، ۸۵۰ زندانی آزاد شدند.(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
اجرای حکم اعدام در زندان آمل
با عدم رضایت اولیای دم، قصاص نفس صبح امروز در آمل اجرا شد.(ادامه)
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند..... چه کسی را بزنیم که هم‌وزن حاج قاسم باشد؛ کفش سلیمانی ارزشش از سر ترامپ بیشتر است/ اگر حکومت عراق نیروهای آمریکا را اخراج نکند، نیروهای مقاومت یک سرباز را هم زنده نخواهند گذاشت
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند.....(ادامه)
اعدام زنی که شوهرش را به قتل رساند
زنی جوان که شوهرش را با پرتاب چاقو به قتل رسانده بود، پس از طی مراحل قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
حکم «نجفی» صادر شد
وکیل محمدعلی نجفی از صدور حکم موکلش خبر داد.(ادامه)
زندگی دوباره محکوم به قصاص با گذشت خانواده مقتول در قائمشهر
رییس شورا‌های حل اختلاف مازندران از گذشت خانواده مقتول و بخشودگی یک محکوم به قصاص در شهرستان قائمشهر خبر داد.(ادامه)
رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در بابل
رئیس شورا‌های حل اختلاف مازندران گفت: محکوم به قصاص به جرم قتل در شهرستان بابل از چوبه دار رهایی یافت.(ادامه)
دادگاه نجفی آغاز شد
دومین دور رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.