.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد. جزییات ماجرای افسر پلیسی که اعدام شد
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.(ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند. شروط جالب خانواده مقتول مازندرانی برای بخشش قاتل در پای چوبه دار
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند.(ادامه)
تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل قتل برومند نجفی، محیط‌بانی که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بود همچنان در جریان است و هنوز مأموران نتوانسته‌اند قاتل و همدستش را دستگیر کنند. آیا قاتل محیط‌بان نجفی قصاص می‌شود؟
تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل قتل برومند نجفی، محیط‌بانی که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بود همچنان در جریان است و هنوز مأموران نتوانسته‌اند قاتل و همدستش را دستگیر کنند.(ادامه)
رهایی ۱۲ محکوم به قصاص از چوبه دار
رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی ۱۲ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است. نظر همسر ابراهیم رئیسی درباره مدپوشی
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است.(ادامه)
رهایی یک محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم
یک محکوم به قصاص با تلاش مقامات قضایی شهرستان بابل اعضای شعبه ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر زندان بابل و رضایت اولیای دم مقتول از قصاص نجات یافت.(ادامه)
رسیدگی به پرونده شوراهای سلمانشهر و ساری/صلح وسازش رشد یافت
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده شورای سابق شهر سلمانشهر و شهرداری ساری در دادگاه های مربوط در دست بررسی و رسیدگی است.(ادامه)
پرونده های قصاص زیادی در مازندران منجر به صلح وسازش شد
رئیس کل دادگستری مازندران بر برقراری صلح وسازش در همه مراحل رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت: پرونده های قصاص زیادی منجر به صلح وسازش شد.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان مرتب پسغام و پیغام می‌دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می‌دهیم و فلان تحریم را برمی‌داریم! اما زهی خیال باطل. تقاص حاج قاسم حتمی است / امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود ....(خبر)
(ادامه)
رهایی از چوبه دار در شب قدر
محکوم به قصاص پس از تحمل ۱۳ سال حبس در زندان شهرستان بابل از دار مجازات رهایی یافت.(ادامه)
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۴ سال
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبرداد.(ادامه)
صلح و سازش ۶۷ پرونده قصاص
رئیس کل دادگستری مازندران از صلح و سازش ۶۷ پرونده قصاص در استان خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضاییه از زندان ساری
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند. (ادامه)
بخشش ۴۵ اعدامی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از بخشش ۴۵ محکوم به قصاص از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.(ادامه)


عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد. مجازات قاتل اهوازی چیست؟
عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد.(ادامه)
رهایی یک محکوم از اعدام در شب شهادت حضرت زهرا (س) در بابل
رئیس کل دادگستری مازندران از راهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با اعلام رضایت اولیای دم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بابل خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
رفتن پای طناب دار به خاطر پول قبض برق
مرد میانسالی که به خاطر پرداخت نکردن پول قبض برق مرد همسایه را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.(ادامه)
قوه قضاییه: حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد
مرکز رسانه قوه قضاییه از "اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته به منظور جلب رضایت اولیای دم" خبر داد. (ادامه)
رهایی ۳۲ محکوم به قصاص در مازندران
گذشت اولیای دم در مازندران ۳۲ محکوم به قصاص را از چوبه‌دار نجات داد.(ادامه)
رهایی ۴ اعدامی از چوبه دار
۴ نفر از محکومین به قصاص نفس در مازندران از دار مجازات نجات یافتند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
۱۹ محکوم به قصاص در مازندران از چوبه دار نجات یافتند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافتند.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه از دادستان های سراسر کشور خواست: نظارت مستمری بر پرونده های اجرای احکام داشته باشند تا آرا صادر شده بطور دقیق عملیاتی شود. او همچنین از دادستان ها خواست تا جایی که ضرورت ندارد، حکم بازداشت موقت صادر نکنند. فردی، چهار، پنج یا ۱۰ سال در زندان است و حکم قصاص برای او صادر شده؛ اگر اولیای دم بدون عذر موجه هستند، بر اساس ماده ۴۲۹ تضمین مناسب بگیرید و آزاد کنید / از ظرفیت مردم برای کاهش قصاص استفاده کنید / قرار باید به گونه‌ای باشد که حتی‌الامکان منجر به بازداشت فرد نشود(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه از دادستان های سراسر کشور خواست: نظارت مستمری بر پرونده های اجرای احکام داشته باشند تا آرا صادر شده بطور دقیق عملیاتی شود. او همچنین از دادستان ها خواست تا جایی که ضرورت ندارد، حکم بازداشت موقت صادر نکنند.(ادامه)
بخشیدن ۲ قاتل در مازندران
۲ زندانی محکوم به قصاص در شهر‌های بابل و قائم شهر از چوبه دار رهایی یافتند.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رهایی از قصاص چوبه دار با صلح و سازش در استان رشد ۱۲۴ درصدی داشته است، گفت: امسال ۱۳ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند. پرونده شهردار ساری روی میزدادگاه
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رهایی از قصاص چوبه دار با صلح و سازش در استان رشد ۱۲۴ درصدی داشته است، گفت: امسال ۱۳ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.(ادامه)
تلاش شورا‌های حل اختلاف برای افزایش صلح و سازش
رئیس کل دادگستری مازندران بر تلاش شورا‌های حل اختلاف جهت افزایش صلح و سازش در استان تاکید کرد.(ادامه)
۸ محکوم به قصاص در مازندران رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی هشت محکوم به قصاص از پای چوبه دار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.(ادامه)
 مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. مادر رومینا قصاص و طلاق می‌خواهد
مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.