.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشیدن قاتل در ساری
پدر و مادر ساروی به حرمت شب‌های قدر قاتل دخترشان را بخشیدند.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم .... پرونده میلاد حاتمی هنوز در دادسرا است / بررسی پرونده حسن رعیت بیانگر رسیدگی قوه قضاییه به مفاسد اقتصادی است / جلسه دادگاه محمد امامی غیرعلنی نیست و برگزار می‌شود / تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی ....(خبر)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم ....(ادامه)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند. ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجات/ نام امام حسین(ع) چگونه انتخاب شد؟/ آیا اطلاق کلمه ثارالله ریشه قرآنی دارد؟/ گفتاری از استاد مطهری درباره یاران امام حسین(ع)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند.(ادامه)
بخشش ۲ جوان اعدامی در مازندران
با رضایت اولیای دم به ۲ جوان نادم در بهشهر زندگی دوباره اهدا شد.(ادامه)
پا درمیانی علی پروین و بهداد سلیمی برای نجات اعدامی
علی پروین و بهداد سلیمی برای جلوگیری از قصاص یک محکوم به اعدام در شهرستان نکا پادر میانی کردند.(ادامه)
بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران
سه محکوم به قصاص با تلاش رئیس زندان‌ آمل و قائم‌شهر، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه زندان با جلب رضایت و بخشش اولیا دم از قصاص رهایی یافتند.(ادامه)
اعدام شدن قاتل ۸ زن در گیلان
مردی که به اتهام قتل ۸ زن در گیلان به قصاص محکوم شده بود در زندان لاکان به دار مجازات آویخته شد. (ادامه)
اعتراف عضو شورای شهر به قتل زن دومش
با شکسته شدن حکم زندان عضو شورای شهر که زن دومش را به خاطر اختلاف خانوادگی با ماشین زیر گرفته و موجب مرگ وی شده بود وی بار دیگر در دادگاه پای میز محاکمه ایستاد و به 30 ماه زندان محکوم شد.(ادامه)
درگیری مرگبار بر سر انتخاب گنده‌لات شهر
(ادامه)
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه های اطلاعاتی به این اطلاعات رسیده بودند که شهید فخری زاده مورد هدف اقدام تروریستی قرار می گیرد و در کدام محل نیز قرار است عملیات آنها انجام شود. ترور شهید فخری‌زاده با دستگاه هایی الکترونیکی انجام شد؛ فردی در صحنه حاضر نبود / کسی که این طراحی را کرده برای ما مکشوف است؛ سابقه اش را می دانیم / سیستم‌های اطلاعاتی کشور احتمال وقوع حادثه علیه شهید فخری زاده و حتی محل احتمالی ترور را پیش بینی کرده بودند(خبر)
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه های اطلاعاتی به این اطلاعات رسیده بودند که شهید فخری زاده مورد هدف اقدام تروریستی قرار می گیرد و در کدام محل نیز قرار است عملیات آنها انجام شود.(ادامه)
یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان  ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد. قاتلی در ساری پای چوبه‌دار بخشیده شد
یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد.(ادامه)
محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافت
رئیس کل داد گستری مازندران از بخشش یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش و بزرگی این خانواده از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
قاتل دو نوجوان گنبدی اعدام شد
(ادامه)
۱۳ محکوم به قصاص در مازندران از اعدام رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، باتلاش، باکسب رضایت اولیائ دم ۱۳ محکوم به قصاص از اعدام رهایی کنند.(ادامه)
رئیس دیوان عالی کشور: محمدعلی نجفی قصاص نمی‌شود
رییس دیوان عالی کشور درباره پرونده محمدعلی نجفی توضیحاتی ارائه داد و گفت: نجفی قصاص نمی‌شود؛ آنچه امروز باید تعیین تکلیف شود، جنبه عمومی جرم است.(ادامه)

پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. 
ناگفته‌های قتل رومینا اشرفی از زبان وکیل مادرش
پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. (ادامه)
اعتراض مادر رومینا به حکم پرونده دخترش
شمال نیوز: مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید ، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است. (ادامه)
پدر رومینا اشرفی به اتهام قتل فرزندش، به ۹ سال زندان و بهمن خاوری هم به ۲ سال زندان محکوم شدند. ۹ سال زندان برای پدر رومینا / بهمن خاوری هم ۲ سال / اعتراض داریم!
پدر رومینا اشرفی به اتهام قتل فرزندش، به ۹ سال زندان و بهمن خاوری هم به ۲ سال زندان محکوم شدند.(ادامه)
آزادی ۳۹ زندانی دارای بدهی کمتر از ۱۰ میلیونی در مازندران
رئیس ستاد دیه مازندران گفت: زمینه آزادی ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد دارای کمتر از ۱۰ میلیون تومان بدهی مالی طی یکماه گذشته فراهم شده است.(ادامه)
عکس/ علی دایی و پروین در جشن عید غدیر
مراسم جشن عید غدیر صبح روز یکشنبه (۱۹ مرداد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و مقامات قضایی به منظور تقدیر از چهره‌های مردمی، ورزشی و هنری همچون علی اصغر پورمحمدی، علی پروین، محمدرضا طالقانی و علی دایی که در حل و فصل پرونده‌های قصاص، نزاع و خانوادگی نقش داشتند، تقدیر بعمل آمد.(ادامه)
تلاش برای فرصت دوباره زندگی در چند قدمی قصاص این بار زندگی بخش یک برادر شد. فرصت دوباره زندگی به قاتل برادر / بخشش پس از 5 سال در گلستان
تلاش برای فرصت دوباره زندگی در چند قدمی قصاص این بار زندگی بخش یک برادر شد.(ادامه)
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. درخواست قصاص برای ابلیس سیاه
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. (ادامه)
نجات از چوبه دار با گذشت اولیای دم
زندانی محکوم به قصاص نفس در آمل با گذشت اولیای دم از اعدام نجات یافت.(ادامه)
محسن برهانی استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در یادداشتی اینستاگرامی درباره قاضی منصوری درباره برخی احکامی که وی صادر کرده بود، نوشت: روایتی از احکامی که قاضی منصوری صادر کرد
محسن برهانی استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در یادداشتی اینستاگرامی درباره قاضی منصوری درباره برخی احکامی که وی صادر کرده بود، نوشت:(ادامه)
مردی که به خاطر قتل‌های سریالی زنان با همدستی همسرش به خفاش شب گیلان معروف شده است به ۷ بار قصاص محکوم شد. حکم ۷ بار اعدام برای خفاش شب گیلان | قاتل با همدستی همسرش زنان را به قتلگاه می‌کشاند | اظهارات زنان نجات یافته
مردی که به خاطر قتل‌های سریالی زنان با همدستی همسرش به خفاش شب گیلان معروف شده است به ۷ بار قصاص محکوم شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم» وعده دادستان گیلان درباره برخورد جدی با قاتل رومینا
دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم»(ادامه)
قانون، قاتل رومینا!؟(يادداشت)
(ادامه)
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر  هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند. رشت؛ جزئیات حادثه آتش زدن خانه و مرگ دختر توسط بردارش
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.