.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس جدید اداره صمت بابلسر منصوب و معرفی شد
(ادامه)
توصیه برای استفاده درست از ماسک
سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی برای استفاده درست از ماسک در روزهای کرونایی بیان کرد.(ادامه)
اینجا ایران است مرز مازندران و سمنان +عکس
اینجا مرز بین مازندران و سمنان است(ادامه)
۱۰ سال حبس برای مدیرکل سابق محیط زیست استان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از صدور حکم دامن‌گیر مدیرکل سابق محیط زیست استان در دادگاه خبر داد و گفت: وی به ۱۰ سال زندان محکوم شده است.(ادامه)
فوت ۵۸ بیمار و شناسایی ۷ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید/ مجموع جانباختگان به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ... فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ... آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ بهمن ۹۹
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ... فوت ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۶۹۷ بیمار جدید بستری شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت.... شناسایی ۷۳۲۱ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ ۶۷ نفر دیگر فوت شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت....(ادامه)
شهر‌های ممنوع برای سفر در تعطیلات ۲۲ بهمن
در آستانه تعطیلات ۲۲ بهمن، ستاد کرونا ۳۶ شهر را پرخطر و سفر به آن‌ها را ممنوع اعلام کرد. در بین این مناطق، جزایر قشم، هرمز و کیش نیز ممنوع‌الورود شده‌اند البته فقط برای خودرو‌های شخصی و نه مسافران هوایی. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۶۵ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ... فوت ۵۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۶۵ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ...(ادامه)
فیشینگ کار حرفه‌ای حساب ۲۹۸ نفر را خالی کرد
فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت نام کارت سوخت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حکایت انتقال آب دریای خزر به سمنان حکایتی طولانی است. در حالی که کشاورزان و صنایع سمنان از کم‌آبی گلایه دارند اما طرفداران محیط‌زیست انتقال آب از دریای خزر را تهدیدی برای کل کشور عنوان می‌کنند ....
استاد دانشگاه سمنان : انتقال آب خزر منافعی برای سمنان دارد اما خسارت های زیادی هم برای استان مازندران دارد / استاندارسمنان :همسایه ها تلاش کنند تا ما به آب برسیم
شمال نیوز : حکایت انتقال آب دریای خزر به سمنان حکایتی طولانی است. در حالی که کشاورزان و صنایع سمنان از کم‌آبی گلایه دارند اما طرفداران محیط‌زیست انتقال آب از دریای خزر را تهدیدی برای کل کشور عنوان می‌کنند .... (ادامه)
کسب رتبه هفتم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کشور
دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه‌بندی پژوهشى سال ٩٩ دانشگاه‌های علوم پزشکى کشور رتبه هفتم را کسب کرده است.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه ضمن انتقاد از تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها به دلیل بدهی واحد تولیدی، اظهار کرد: می توان سازوکارهایی ایجاد کرد که فعال اقتصادی با تسهیلات خودش بتواند پرداخت ها را انجام بدهد تا کار به تملک واحد تولیدی از سوی بانک نکشد ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ از طبیعت‌های بِکر سمنان
منطقه حفاظت شده پرور در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی سمنان و دارای اقلیم معتدل و جنگلی است و از شمال به مازندران متصل می‌باشد، این منطقه دارای دشت‌های پست، تپه ماهور، کوه‌ها و صخره‌های بلند و جنگل می باشد.(ادامه)
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است. زلزله ۴ ریشتری مازندران را لرزاند+ جزئیات
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است.(ادامه)
جزئیات قطعی برق در برخی از استان‌های کشور
سخنگوی صنعت برق با اشاره به برخی خاموشی‌ها در تعدادی از کلان‌شهرهای کشور از جمله پایتخت، گفت:‌ این خاموشی‌ها ناشی از کمبود سوخت نیروگاه‌هاست.(ادامه)
تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن‌ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : شعبانی با کنایه به نحوه حمایت بانک ها از تولید گفت : استقبال بانک‌ها از بخش تولید بی‌شباهت به چتر نیست با این تفاوت که تابستان چتر می‌دهند اما در زمستان چتر را از این واحدها پس می‌گیرند !
.... بانک‌ها و موسسات مالی از تعهدات خود شانه خالی می‌کنند / برخی مدیران دستگاه‌ها نمی‌خواهند تسلیم حرف حساب بشوند/ برای سرمایه گذاری در مازندران بانک‌ها هیچ حمایتی نمی‌کنند و برخی دستگاه‌های اجرایی نیز کارشکنی می‌کنند !
شمال نیوز : شعبانی با کنایه به نحوه حمایت بانک ها از تولید گفت : استقبال بانک‌ها از بخش تولید بی‌شباهت به چتر نیست با این تفاوت که تابستان چتر می‌دهند اما در زمستان چتر را از این واحدها پس می‌گیرند ! ....(ادامه)
محور کیاسر بازگشایی شد
محور کیاسر- سمنان که به علت بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد(ادامه)
باز بودن تمامی محور‌های مازندران غیر از کیاسر
تمامی محور‌های مازندران غیر از کیاسر به سمنان هم اکنون باز است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.... شناسایی ۱۳۸۸۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۳۸۲ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۸۶۲۸ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۹۷۵۹۵۱ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند....(ادامه)
۲ بازداشت جدید در قوه قضائیه
رئیس اسبق حفاظت اطلاعات دادگستری تهران و یک قاضی بازنشسته دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۷۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.... شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۳۷۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۸۲۴۶ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۹۶۲۰۷۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۷۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند..... فوت ۳۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته / شمار فوتی‌ها به زیر ۴۰۰ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.....(ادامه)
۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران تجهیز شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از تجهیز ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۹۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.... شناسایی ۱۳۴۰۲ بیمار جدید در کشور / فوت ۳۹۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۷۴۸۶ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۹۳۵۷۹۹ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۹۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند....(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید. شناسایی ۱۴۰۵۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور / فوت ۴۰۶ بیمار طی شبانه روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.