.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز : اساتید دانشگاه‌های مازندران طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب مازندران به دیگر نقاط کشور شدند و اعلام کردند که پروژه‌های طرح انتقال آب مازندران غیر کارشناسی تهیه شده است. اساتید دانشگاه‌های مازندران خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب از مازندران به دیگر نقاط کشور شدند
شمال نیوز : اساتید دانشگاه‌های مازندران طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب مازندران به دیگر نقاط کشور شدند و اعلام کردند که پروژه‌های طرح انتقال آب مازندران غیر کارشناسی تهیه شده است.(ادامه)
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. رأی اعتمادهیئت وزیران به ۳ استاندار
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند.... "فینسک" درگیر چالش‌های فنی و قانونی!/ بُعد قانونی چالش‌های فینسک
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل .... دستور جدید وزیر نیرو برای توقف سد فینسک
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل ....(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت .... سد فینسک همچنان در دست ساخت ! / بیکاری هزاران برنج کار مازندرانی در راه است
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت ....(ادامه)
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد. انتصاب قاضی زاده هاشمی به معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت.
منابع بودجه 20 میلیارد تومانی سد فینسک چگونه تامین شد ؟/ با دستور روحانی منافع ملی، قربانی منافع سیاسی و منطقه ای شد
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت. (ادامه)
فرمانده اسبق سپاه مازندران استاندار می شود + عکس
(ادامه)
فرمانده سابق سپاه مازندران استاندار قم مى شود
(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر سندی که در صفحه اینستاگرامی این نماینده مجلس منتشر شد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه احداث سد فینسک تخصیص داده شده و همچنین این نماینده از وزیر نیرو درخواست کرده بود که اجرای این طرح در اولویت قرار بگیرد سد فینسک مازندران را تبدیل به خوزستان بعدی می‌کند؟
شمال نیوز : بنا بر سندی که در صفحه اینستاگرامی این نماینده مجلس منتشر شد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه احداث سد فینسک تخصیص داده شده و همچنین این نماینده از وزیر نیرو درخواست کرده بود که اجرای این طرح در اولویت قرار بگیرد(ادامه)
قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رتبه‌بندی تایمز کیواس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه با قرار گرفتن در بازه رتبه‌ای ۴۰۰-۳۵۱ به عنوان دانشگاه‌های اول ایران در رتبه‌بندی تایمز کیواس 2022 معرفی شده‌اند که اولین تجربه حضور دانشگاه در این رتبه‌بندی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رئیسی شد/ صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
بابایی: سد فینسک احداث نمی‌شود/ مخالف تامین نیازمندی‌های آب شرب مردم سمنان نیستیم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: اظهارات بنده درباره عدم احداث سد فینسک به استناد تحقیقات انجام شده در وزارت نیرو بوده و سد فینسک احداث نمی‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود .... آیا چالش خوزستان در انتظار مازندران است / فرجام خوزستان در انتظار مازندران؛ هیولای آب در کمین خزر
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود ....(ادامه)
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. قاضی‌ زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد + سوابق
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.(ادامه)
طرحی که آب ندارد اما نان دارد! / تا به کی مازندران به‌عنوان پس‌انداز آبی دیده شود؟ متاسفانه آقایان دیگر از بیانش هم واهمه‌ای ندارند، این نشان از نگرش بدون حساب و کتاب به مسئله منابع آبی مازندران دارد ....(خبر)
(ادامه)
بهره مندی ۳۲۰ خانوار دیگر مازندرانی از شبکه ملی اطلاعات
۳۲۰ خانوار بخش چهاردانگه شهرستان ساری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
عکس/ یکی از زیباترین بناهای تاریخی سمنان
مسجد امام یا مسجد سلطانی در مرکز شهر سمنان واقع شده و یکی از مهمترین و زیباترین بناهای تاریخی و مهم سمنان است. این مسجد دارای چهار در بزرگ ورودی از شمال، جنوب، شرق و شمال غربی است.(ادامه)
تکذیب بازگشایی شبانه برخی محور‌های شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: آنچه در خصوص بازگشایی شبانه جاده‌ها و حضور نداشتن پلیس در فضای مجازی مطرح شده کذب است.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۵ مرداد، ۶۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید. رکورد فوتی‌ها باز هم شکست: ۶۵۵ نفر در ۲۴ ساعت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۵ مرداد، ۶۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید. (ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد که رودخانه‌های زیادی به عنوان سرشاخه‌های سد شهید رجایی ساری قرار دارد که از پائین دست سد فینسک به رودخانه اصلی سفید رود متصل می‌شوند و ساخت سد فینسک حدود ۷ درصد، از ذخایر آبی سد شهید رجایی ساری را کاهش می دهد.....(خبر)
(ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در سراسر کشور/ ۳۵۹ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت رزومه علمی و اجرایی دکتر فاطمی امین گزینه وزارت صمت
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت(ادامه)

سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید ۵ روزه در ۲۴ استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی در ۱۹ استان هشدار داد. پیش‌بینی باران ۵ روزه در ۲۴ استان کشور
سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید ۵ روزه در ۲۴ استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی در ۱۹ استان هشدار داد.(ادامه)
فوری/زمین لرزه در تهران
زلزله در گرمسار تهران را لرزاند.(ادامه)
موافقت رهبری با استعفای یک امام جمعه
رهبر معظم انقلاب در پیامی از ۴۲ سال خدمت صادقانه آیت‌الله شاهچراغی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان تقدیر کردند.(ادامه)
قضاوت داور جوان بابلسری در لیگ برتر فوتبال ساحلی
داور جوان بابلسری در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قضاوت کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.