.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
برگزاری کلاس مربیگری تکواندو بانوان در ساری
یک دوره کلاس مربیگری درجه ۲ تکواندو بانوان در شهر ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است استان‌های یزد، مازندران و سمنان بیشترین قبولی کنکور 1401 را داشتند
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
مبتلا بودن حدود ۲۰ درصد جمعیت بالای ۲۵ سال مازندران به دیابت و پیش دیابتی بودن ۲۹ درصد دیگر از جمعیت در این گروه سنی ، این استان را به کانون مبتلایان به این بیماری غیر واگیر و شایع کشور تبدبل کرده است. مازندرانی‌ها در مسیر افزایش ابتلا به دیابت
مبتلا بودن حدود ۲۰ درصد جمعیت بالای ۲۵ سال مازندران به دیابت و پیش دیابتی بودن ۲۹ درصد دیگر از جمعیت در این گروه سنی ، این استان را به کانون مبتلایان به این بیماری غیر واگیر و شایع کشور تبدبل کرده است. (ادامه)
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. ترافیک آرام و روان در جاده‌های شمال
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. (ادامه)
کاهش نسبی دما در استان های شمالی
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش همراه با کاهش نسبی دما در شرق اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
کاهش دما در شهرهای شمالی کشور
سازمان هواشناسی برای شهرهای شمالی کشور کاهش دما پیش بینی کرد.(ادامه)
آیت‌الله «عباسعلی اختری» درگذشت
آیت‌الله «عباسعلی اختری»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور تا روز جمعه 13 آبان ادامه دارد در این راستا توصیه می‌شود احتیاط در سفرهای برون‌شهری، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تعجیل در برداشت محصولات آماده، در دستور کار باشد. هشدار هواشناسی به دنبال ورود سامانه بارشی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور تا روز جمعه 13 آبان ادامه دارد در این راستا توصیه می‌شود احتیاط در سفرهای برون‌شهری، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تعجیل در برداشت محصولات آماده، در دستور کار باشد.(ادامه)
با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است. کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در....(خبر)
(ادامه)
پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند. کاهش محسوس دما در شهر‌های شمالی کشور
پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند.(ادامه)
آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر برای بارش‌ها و تغییرات جوی پیش بینی نشده
آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر برای بارش‌ها و تغییرات جوی احتمالی(ادامه)
فرماندار گرمسار از سوی استاندار سمنان برکنار شد تا فرماندار آرادان با حفظ سمت، سرپرست فرمانداری گرمسار را نیز بر عهده بگیرد. فرمانداری که همان ابتدای راه، عزل شد
فرماندار گرمسار از سوی استاندار سمنان برکنار شد تا فرماندار آرادان با حفظ سمت، سرپرست فرمانداری گرمسار را نیز بر عهده بگیرد.(ادامه)
سازمان هواشناسی با صدور هشدار آغاز و تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در ۱۳ استان از احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی خبر داد. آغاز بارش باران و برف در این ۱۳ استان
سازمان هواشناسی با صدور هشدار آغاز و تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در ۱۳ استان از احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی خبر داد.(ادامه)
کاهش دما تا 15 درجه در برخی شهرها
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا بارش باران در بخش‌هایی از اردبیل، کردستان، زنجان، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم داشت و روز شنبه بارش در این مناطق بیشتر می‌شود.(ادامه)
مازندران قهرمان والیبال المپیاد استعداد‌های برتر کشور
تیم مازندران (الف) به مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور دست یافت.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
هفته ملی کودک از امروز آغاز می‌شود
هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از امروز شنبه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است. ثبت بیش از ۱۴۲ هزار ازدواج و ۴۴ هزار طلاق در بهار ۱۴۰۱+ استانهای صدرنشین
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.(ادامه)
تولدها در سال جاری ۲.۵ برابر فوتی ها
طبق آمار فوتی ها و تولدها در بهار1401 بیشترین و کمترین تعداد آن در سه استان ایران اعلام کرد.(ادامه)
مازندران نایب قهرمان والیبال آینده‌سازان دختر کشور
عنوان نایب قهرمانی مسابقات والیبال آینده‌سازان دختر کشور به تیم مازندران اختصاص یافت.(ادامه)
سکوی نخست برای رزم آوران مازندرانی در مسابقات کشوری
تیم مازندران در مسابقات رزم آوران قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان در سکوی نخست ایستاد.(ادامه)
گام بلند سپاه برای ساخت مسکن ارزان
با پیگیری فرمانده سپاه کربلای مازندران، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و اداره کل راه و شهرسازی مازندران تفاهمنامه همکاری برای احداث 300 هکتار شهرک در راستای طرح نهضت ملی مسکن امضا کردند. (ادامه)
قهرمانی نوجوانان سپیدار مازندران در هندبال منطقه ۲ کشور
(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد. 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
در مازندران نیز نمایندگان مازندران بیش از آنکه گزارشی از اقدامات ایجابی خود دهند گزارشی از اقدامات انجام نشده می‌دهند عملکرد نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم/ از خشک نشدن دریای خزر تا فعال نشدن آتشفشان دماوند!(يادداشت)
در مازندران نیز نمایندگان مازندران بیش از آنکه گزارشی از اقدامات ایجابی خود دهند گزارشی از اقدامات انجام نشده می‌دهند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.432 seconds.