.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است .... شناسایی ۶۰ پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی مازندران/ نگرانی از افزایش پرونده‌های قضایی جراحی زیبایی / تشکیل ۱۷ پرونده قصور پزشکی در یک سال / درخواست از خیرین برای ساخت و تجهیز سالن تشریح در شهرستان های استان / هشدار نسبت به دور زدن قانون سقط جنین در استان
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است ....(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران طی حکمی سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری را منصوب کرد. ‎ سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شد
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران طی حکمی سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری را منصوب کرد. ‎(ادامه)
کلاف سردرگم پتروشیمی میانکاله پیچیده‌تر شد
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست صدور مجوز برای احداث مجتمع پتروشیمی میانکاله را از اساس غیرممکن دانست.(ادامه)
شمال نیوز: جمع کثیری از مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " خواستند تا این پروژه عظیم و اشتغالزا را به سمنان منتقل کند . درخواست مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " برای انتقال این پروژه به استان سمنان + سند
شمال نیوز: جمع کثیری از مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " خواستند تا این پروژه عظیم و اشتغالزا را به سمنان منتقل کند .(ادامه)
مردم مازندران از شما می‌پرسند که نامه تنظیمی شما به دولت برای انتقال پتروشیمی به استان همسایه چه وجاهت قانونی دارد؟ آیا شما در این حوزه جز وظیفه ارزیابی محیط زیستی دارید؟ زارعی: از مردم مازندران عذرخواهی کنید / با بی تدبیری موجب اختلاف بین مردم سمنان و مازندران می‌شوید؟
مردم مازندران از شما می‌پرسند که نامه تنظیمی شما به دولت برای انتقال پتروشیمی به استان همسایه چه وجاهت قانونی دارد؟ آیا شما در این حوزه جز وظیفه ارزیابی محیط زیستی دارید؟(ادامه)
شمال نیوز : در سال ۹۸ طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به ۷ استان مرکزی و شرقی ایران با هزینه ۱۲۸ میلیارد تومان پیشنهاد شده بود طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان منتفی شد
شمال نیوز : در سال ۹۸ طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به ۷ استان مرکزی و شرقی ایران با هزینه ۱۲۸ میلیارد تومان پیشنهاد شده بود(ادامه)
غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد سازمان حفاظت از محیط زیست برای انتقال پتروشیمی از مازندران به سمنان اشتباه است و این صنعت آب‌بر بوده و سمنان توان تهیه آب پتروشیمی را ندارد.
واکنش نماینده شرق مازندران به انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان/ این کار اشتباه بزرگی است / در صورت انجام آن ، ناچارند آب مازندران را به سمنان منتقل کنند
غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد سازمان حفاظت از محیط زیست برای انتقال پتروشیمی از مازندران به سمنان اشتباه است و این صنعت آب‌بر بوده و سمنان توان تهیه آب پتروشیمی را ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست و شخص سلاجقه ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت . فوری / انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان در دستور کار کمیسیون زیربنایی دولت قرار گرفت / دهها هزار فرصت شغلی مازندران به سمنان می رود + سند
شمال نیوز : در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست و شخص سلاجقه ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت .(ادامه)
ساماندهی ساحل گلوگاه بی برنامه است
معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توسعه نیافتگی گلوگاه گفت: برنامه ای در ساماندهی ساحل این شهرستان وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
جاده‌های شمال یک طرفه می شوند
محور‌های کندوان و هراز فردا در صورت ترافیک سنگین یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
 شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : توقف ساخت سد فینسک در استان سمنان دستور شخص دکتر رئیسی ، رئیس جمهور محترم به وزارت نیرو بوده است.

استاندار مازندران : توقف ساخت سد فینسک دستور رییس جمهور است
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : توقف ساخت سد فینسک در استان سمنان دستور شخص دکتر رئیسی ، رئیس جمهور محترم به وزارت نیرو بوده است. (ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲۰ تن چوب آلات قاچاق از نوع "طوق" به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۱۰ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود.... مازندران در آستانه وضعیت قرمز شاخص فلاکت اقتصادی !
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود....(ادامه)
شمال نیوز:  نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد فینسک با پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد به صورت موقت متوقف شده است. زارعی : در ۶ ماه گذشته حتی یک جلسه کارگروه اشتغال در مازندران تشکیل نشد/ ساخت سد فینسک متوقف شد
شمال نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد فینسک با پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد به صورت موقت متوقف شده است.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران، وضعیت تردد و ترافیک خودرویی در جاده‌های ارتباطی کندوان و هراز را پرحجم و نیمه سنگین و در برخی مواقع نیز سنگین اعلام کرد.

ترافیک هراز ۲ کیلومتری شد
رییس پلیس راه مازندران، وضعیت تردد و ترافیک خودرویی در جاده‌های ارتباطی کندوان و هراز را پرحجم و نیمه سنگین و در برخی مواقع نیز سنگین اعلام کرد. (ادامه)
محور هراز باز شد
محور هراز که پنجشنبه هفته گذشته با هدف ایمن‌سازی برای سفرهای نوروزی بسته شده بود، بر اساس اعلام رییس پلیس راه مازندران دقایقی پیش بازگشایی شد. (ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت. آیت‌الله علوی گرگانی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
ادامه انسداد جاده‌های چالوس و هراز و آزادراه تهران-شمال
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی مسدود است.(ادامه)
هراز و کندوان مسدود هستند
محور‌های کندوان محور هراز به علت تعمیرات و ایمن سازی مسیر امروز هم بسته هستند.(ادامه)
محور سوادکوه کماکان تنها راه رسیدن به پایتخت
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه تنها محور اتصالی پایتخت به شهر‌های شمالی است.(ادامه)
هراز و کندوان مسدود است
محور کندوان بر اثر ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه و محور هراز به علت تعمیرات و ایمن سازی مسیر امروز بسته هستند.(ادامه)
انسداد محور هراز برای سومین روز متوالی
محور هراز به دلیل ایمن‌سازی مسیر تا ۲۵ اسفند بسته است.(ادامه)
جاده هراز تا ۲۵ اسفند مسدود شد
مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد از محور هراز تا پایان روز ۲۵ اسفند امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور و هیات دولت جمعه ۲۰ اسفند به مازندران سفر می‌کنند.همزمان با این سفر میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است.

مازندران هفدهمین مقصد سفر‌های استانی رئیس جمهور / برپایی میز ارتباطات مردمی در ادارات استان
شمال نیوز: رئیس جمهور و هیات دولت جمعه ۲۰ اسفند به مازندران سفر می‌کنند.همزمان با این سفر میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است. (ادامه)
رعایت نکردن فاصله طولی علت اصلی تصادفات جاده ای
رئیس پلیس راه مازندران علت اصلی تصادفات در جاده‌های استان را رعایت نکردن فاصله طولی اعلام کرد.(ادامه)
ساخت سد فینسک هنوز در بین منتقدانش دارای نقاط مبهم و تاریکی است؛ ابهاماتی که به خاطر سکوت مراجع رسمی در اقناع سازی افکار عمومی مازندران هر روز پررنگ‌تر می‌شود تا جایی که منتقدان اکنون از وجود شائبه‌هایی در صدور مجوز زیست‌محیطی این پروژه....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.