.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین رنگ‌بندی کرونایی ایران/چراغ قرمز در 169 شهر
اکنون 169 شهر ایران در وضعیت قرمز، 166 شهر در وضعیت نارنجی و 113 شهر در وضعیت زرد قرار دارد؛ضمن اینکه هیچ شهری در ایران در وضعیت آبی قرار ندارد. (ادامه)
تصاویر/ سیلاب در جاده سمنان- مازندران
بارش باران و ورود سیلاب به مسیر ارتباطی سمنان- مازندران، مشکلاتی را برای مردم محلی و مسافران استان‌های شمالی ایجاد کرد و سبب اختلال در تردد خودروها شد. نیروهای امدادی و عوامل راهداری در پی این سیلاب‌ها وارد عمل شدند و جاده‌های منتهی به استان‌های سمنان، مازندران و تهران هم‌اکنون باز است. (ادامه)
جاده‌های مازندران باز است/ سیلاب موقتا جاده‌ها را بسته بود
سرپرست پلیس راه مازندران گفت:سیلاب دیشب به طور موقت سبب ایجاد اختلال تردد خودرو‌ها در برخی محور‌های مازندران شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : با این حال اما چهره‌های اصلاح طلب همچنان معتقدند که قوی‌ترین احتمال در مورد آینده روحانی ساکن شدن او در .... مقصد بعدی حسن روحانی پس از پایان ریاست جمهوری کجاست ؟
شمال نیوز : با این حال اما چهره‌های اصلاح طلب همچنان معتقدند که قوی‌ترین احتمال در مورد آینده روحانی ساکن شدن او در ....(ادامه)
اجرای طرح راهداری دوره‌ای در 800 کیلومتر محورهای مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح راهداری دوره‌ای در 800 کیلومتر استان مازندران تا شروع فصل سرد سال خبر داد.(ادامه)
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ... لیست منتخبین شورای شهر ساری روی میز هیات نظارت / شائبه‌سازی تاخیر اعلام نتیجه انتخابات
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ...(ادامه)
سیزدهمین ماراتن انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر با اعلام برنده نهایی به پایان خواهد رسید، ماراتنی که ۱۹ ساعت به طول انجامید.
میزان مشارکت در ۱۰ استان تا این لحظه | در کدام استان‌ها مشارکت بالای ۵۰ درصد است؟
سیزدهمین ماراتن انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر با اعلام برنده نهایی به پایان خواهد رسید، ماراتنی که ۱۹ ساعت به طول انجامید. (ادامه)
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد. ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد.(ادامه)
مشخص شدن حریفان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی
پس از برگزاری آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شهریار ساری تنها نماینده مازندران در این مسابقات، رقیبان خود را شناخت.(ادامه)
احتمال وقوع پیک جدید کرونا با ویروس هندی و آفریقایی در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به بروز پیک جدید بیماری کرونا در کشور به دنبال مشاهده مواردی از ویروس جهش یافته هندی و آفریقای جنوبی هشدار داد.(ادامه)
دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. کواکبیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای  اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد. انتخابات در 24 شهر، الکترونیکی برگزار می‌شود+اسامی شهرها
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد.(ادامه)
سفر به مازندران کماکان ممنوع / اعمال قانون ۱۰ هزار خودروی غیربومی
تمامی مبادی ورودی مازندران این هفته هم به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود است.(ادامه)
زنگ خطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران
میانگین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران در بازه زمانی ۱۸-۲۵ فروردین امسال بین۳۳ تا ۵۵ درصد اعلام شد.(ادامه)
 رتبه‌بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان‌های کشور در بازه زمانی ۲۵ ـ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ‌اعلام شد. اعلام جدیدترین رتبه‌بندی استان‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی‌ / استانهای شمالی بین بین ۳۳ تا ۵۵ درصد + جدول
رتبه‌بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان‌های کشور در بازه زمانی ۲۵ ـ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ‌اعلام شد. (ادامه)
ورود خودروهای غیربومی هفته آینده به مازندران ممنوع است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تمامی مبادی ورودی استان هفته آینده به روی خودروهای غیربومی مسدود خواهد بود.(ادامه)
نقره داغ شدن ۸ هزار خودروی غیربومی در مازندران
۸ هزار خودرو با پلاک غیر بومی که قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شدند.(ادامه)
اعمال قانون ۶ هزار خودروی غیر بومی در مازندران
۶ هزار خودرو با پلاک غیر بومی که قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شدند.(ادامه)
ادامه ممنوعیت سفر به شمال / اعمال قانون ۳ هزار خودرو
مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود است.(ادامه)
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چهارشنبه، اول ماه رمضان خواهد بود
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع  ساری  گفت :  20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند. استمداد از خیّران / همراه‌سرای بیمارستان، برای تجهیز در انتظار مشارکتِ نیکوکاران است + تصاویر
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع ساری گفت : 20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند.(ادامه)
ادامه مقررات سختگیرانه کرونایی در جاده های شمال
تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود است.(ادامه)
شمال نیوز:  پلیس در ورودی های شش گانه مازندران اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.


ورودی‌های شش گانه مازندران به روی مسافران بسته شد
شمال نیوز: پلیس در ورودی های شش گانه مازندران اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد. (ادامه)
‌خودرو‌های غیربومی به هیچ وجه اجازه ورود به مازندران را ندارند
سرهنگ قدمی گفت:پلیس در مبادی ورودی مازندران اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.(ادامه)
واژگونی خودرو با ۳ مصدوم
واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور کیاسر ۳ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است... رنگ بندی شهرستان های نارنجی و قرمز کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فردوردین ۱۴۰۰
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است...(ادامه)
ورودی های مازندران بسته شد
تمامی مبادی ورودی مازندران به روی مسافران بسته هستند.(ادامه)
مبادی ورودی مازندران مسدود می شوند
با توجه به تعطیلات آخر هفته مبادی ورودی به مازندران بسته خواهند بود.(ادامه)
وزارت بهداشت: شیب تند بستری‌های کرونا در ۴ استان
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه به دنبال عادی‌انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور بوده‌ایم، گفت: استان‌های کردستان، قم و گلستان دارای پایین‌ترین میزان عمل به توصیه‌های بهداشتی در کشور شناسایی شده‌اند.(ادامه)
فرماندار مهدی‌شهر از وقوع دو زمین لرزه پیاپی به قدرت ۳.۵ و ۳.۶ درجه در مقیاس ریشتر در مرز بین استان‌های سمنان و مازندران و در محدوده مرزی شهرستان مهدی‌شهر خبر داد. ۲ زمین لرزه مرز استان سمنان و مازندران را لرزاند
فرماندار مهدی‌شهر از وقوع دو زمین لرزه پیاپی به قدرت ۳.۵ و ۳.۶ درجه در مقیاس ریشتر در مرز بین استان‌های سمنان و مازندران و در محدوده مرزی شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.