.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند.
اردشیر زاهدی، داماد شاه درگذشت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند. (ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به عراق
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به این کشور خبر داد.(ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی شد
با حکم سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس عراقچی به سمت دبیری شورا منصوب شد. (ادامه)
قدردانی سفیر ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران در اربعین امسال در شهر مقدس سامرا قدردانی کرد.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. ایران ۵۰ سال است که عضو آژانس بین‌الملللی است و این نهاد باید به رفتار تبعیض‌آمیز و سیاسی خاتمه دهد....(خبر)
(ادامه)
ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر اربعین تاکنون
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر برای سفر اربعین به انجام رسیده است. (ادامه)
خطیب‌زاده: لغو روادید عراق برای تردد‌های هوایی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که لغو روادید عراق برای اتباع ایرانی در حال حاضر برای ترددهای هوایی است. (ادامه)
چرا به‌ محض رفتن روحانی واردات واکسن سرعت گرفت؟/ چه در اواخر دولت روحانی و چه اکنون که در اوائل دولت رئیسی هستیم ایران در شدیدترین نوع تحریم‌هاست و راه‌های گردش و حصول ارز بسته شده است ....(خبر)
(ادامه)
به هیچ‌وجه از مذاکره دور نخواهیم شد/ سه کشور اروپایی باید از بی عملی در اجرای برجام فاصله بگیرند/ گفتگو با کشورهای همسایه را یک اصل می‌دانیم/ اولویت همسایگان به معنای نادیده گرفتن دیگر کشورها نیست....(خبر)
(ادامه)
دریافت کنندگان این واکسن نمی توانند به عمره بروند
مقام‌های عربستان سعودی اعلام کرده‌اند کسانی که واکسن چینی سینوفارم را برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کرده‌اند نمی‌توانند به عمره امسال بروند. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
تصاویر کمتردیده شده از کودتای ۲۸ مرداد
کودتای ۲۸ مرداد که توسط سیا و سرویس مخفی انگلیس و با هدف حفظ منافع نفتی غرب در ایران سازماندهی شده بود، سبب سرنگونی دولت منتخب محمد مصدق نخست وزیر ایران شد. (ادامه)
عکس جنجالی از جلسه بایدن
از نمایش چهره ماموران سیا تا ساعت به وقت تهران در جلسه امنیتی بایدن دیده می‌شود. (ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. باقرزاده: ستاد ملی کرونا هم فساد دارد و هم سوء مدیریت / طرح تحقیق و تفح از ستاد ملی در مجلس مطرح می شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند! عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه چه حادثه تاریخی را یادآوری می‌کند؟
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند!(ادامه)
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود .... حضور ۹ وزیر و مدیر دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود ....(ادامه)
به دلیل قیمت واکسن، جلوی واردات را گرفتند / ما فقط برای ۵ روز ذخیره واکسن داریم / وقتی کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به ایران آمدند ما بجای مشورت با آن‌ها مدام از آن‌ها می‌خواستیم در رسانه‌ها از نظام سلامت ایران تعریف کنند. ....(خبر)
(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
۴ گزینه نهایی ابراهیم رییسی برای وزارت امور خارجه
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی‌ترین وزارتخانه افزایش یافته است. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
 برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد.

پاسخ سفیر ایران در روسیه به یک شایعه عجیب در باره واکسن *اسپوتنیک وی"
برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد. (ادامه)
عکس/ ورود کاروان ورزشی ایران به فرودگاه ژاپن
دومین گروه اعزامی کاروان ستارگان ایران زمین برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ شب گذشته با استقبال رحمانی موحد سفیر کشورمان وارد فرودگاه ناریتا ژاپن شد.(ادامه)
محمدجواد ظریف نوشت: پس از دو سال مذاکرۀ فشرده و طاقت فرسا برای دستیابی به یک توافقِ قابل قبول، نیز ۶ سال کوشش نفس گیر برای حراست از حقوق ملّت شریف ایران و جلوگیری از متلاشی شدن توافق همراه با هشت سال ناسزا شنیدن ....(خبر)
(ادامه)
گفتگوی مقامات ایران و عراق درباره تردد زائران عتبات
سفیر ایران و سرپرست وزارت بهداشت عراق درباره چگونگی تردد زائران عتبات عالیات با توجه به شیوع کرونا بحث و تبادل نظر کردند. (ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
تلاش نافرجام استانداران مازندران در برقراری پرواز ساری به آکتائو/ کم‌کاری یا اعمال نفوذ در وزارت‌ خارجه در برقراری پروازها
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، گفت: در استان پیگیری برای برقراری این پرواز دارای سابقه ۱۰ ساله است و توقع پرداخت هزینه‌ای از جانب دولت نداریم تنها موضوع و درخواست ما از دولت و سفارت قزاقستان صدور مجوز برای پرواز ساری به آکتائو است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.997 seconds.