.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است. توافق ایران و عربستان در چه محلی انجام شـد؟
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است.(ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟ خودروهای لادا دوباره به ایران می‌آیند/ عکس
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟(ادامه)
امارات متحده عربی: تضمین می‌دهیم هیچ‌کس نمی‌تواند از خاک ما به ایران ضربه بزند
سفیر امارات متحده عربی در تهران گفت: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.(ادامه)
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد. پیشنهاد بی‌سابقه در تاریخ فوتبال/ برگزاری جام جهانی در ۲ قاره
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد.(ادامه)
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد. سایه اتهام روابط نامشروع بالای سر ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد.(ادامه)
ولی‌عهد عربستان سعودی سال‌ها بعد از آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران، ناچار شد تا سرانجام با تهران توافق و تلاش کند تا بسیاری از پرونده‌های مهم منطقه را ببندد. بن‌سلمان؛ از سودای کشاندن جنگ به داخل ایران تا ازسرگیری روابط دیپلماتیک
ولی‌عهد عربستان سعودی سال‌ها بعد از آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران، ناچار شد تا سرانجام با تهران توافق و تلاش کند تا بسیاری از پرونده‌های مهم منطقه را ببندد.(ادامه)
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است. ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است.(ادامه)
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه گفت: خانم «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه قرار است در آینده نزدیک به ایران سفر کند. رئیس بانک مرکزی روسیه به ایران سفر می‌کند
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه گفت: خانم «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه قرار است در آینده نزدیک به ایران سفر کند.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی کشورمان خبر داد. اخراج دو دیپلمات آلمانی از ایران
سخنگوی وزارت خارجه از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی کشورمان خبر داد.(ادامه)
تصاویر | پوشش جالب خانم سفیر سوئیس در قم / قدم زدن با چند روحانی ...
نادین الیویری لوزانو سفیر سوییس در ایران، با سفر به قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حضور یافت و خادمان حرم شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای سفیر تشریح کردند.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
لیگ برتر فوتسال مازندران استارت خورد
فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مسابقات لیگ برتر بزرگسالان فوتسال باشگاه‌های مازندران استارت خورد.(ادامه)
(عکس) حسن یزدانی در کنار سفیر ایران در کرواسی
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.(ادامه)
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس در محل وزارت صمت برگزار شد. قرارداد صادرات محصولات سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس در محل وزارت صمت برگزار شد.(ادامه)
ردپای نفوذ در تاریخ معاصر / چهره‌های ایرانی مهره‌های انگلیسی!
در این گزارش به برخی از مهم‌ترین چهره‌هایی که با رابطه و البته مستقیم سیاست‌های انگلیس را در ایران پیاده کرده‌اند اشاره شده است.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد. چرا دیدار دایی و رونالدو در پرتغال منتفی شد؟
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.(ادامه)
ظهره وند گفت:رئیس جمهور کره جنوبی علنا موضع دشمنی گرفته است و نیت های پنهانی برخی کشورهای وابسته به آمریکا را او مطرح کرده است. وقتی کره جنوبی زبان گویای دشمنان ایران می‌شود
ظهره وند گفت:رئیس جمهور کره جنوبی علنا موضع دشمنی گرفته است و نیت های پنهانی برخی کشورهای وابسته به آمریکا را او مطرح کرده است.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود. این که مسئول جمهوری اسلامی با پیکان بیاید و با بنز برود جزو وعده های انقلاب نبود/ مگر ما و امثال ما فرهنگ غنی این مردم را حفظ کرده ایم؟!/هر وقت احساس کردیم ما از ملت ایران متدین تر هستیم و باید آنها را به دین برگردانیم شروع اضمحلال ماست (خبر)
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود.(ادامه)
در پی اعدام جاسوس انگلیس در ایران، وزیر امور خارجه این کشور سفیرش را به طور موقت از ایران فراخواند. انگلیس سفیر خود در ایران را فراخواند
در پی اعدام جاسوس انگلیس در ایران، وزیر امور خارجه این کشور سفیرش را به طور موقت از ایران فراخواند.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
نشریه اسپانیایی از ابعاد جدید درآمد ابرستاره پرتغالی در عربستان پرده برداشت. ابعاد جدید درآمد نجومی رونالدو در عربستان
نشریه اسپانیایی از ابعاد جدید درآمد ابرستاره پرتغالی در عربستان پرده برداشت.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت. زندگی نامه پله/ اسطوره ای که آسمان برایش گریست
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت.(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند. پ.ک.ک در خیابان‌های پاریس
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند.(ادامه)
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهد خورد/ عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد/ آمریکا و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و تفاله‌ای مانند عربستان در مقابل مقاومت شکست خورد/ ایران کانون تعلیم و تربیت و ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.