.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن‌رضایی وپیشنهاد شورای منطقه‌ای
(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ... حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...(ادامه)
روسيه:قراردادهای فیمابین شوروی و ایران درباره خزر هنوز هم اعتبار دارند
(ادامه)
ایران ميزبان نشست شورای بین‌المللی زیتون
(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
جایزه برای یافتن مرده یا زنده سفیر خزر
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... دیدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... (ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
قبلي 1 ... 55 56 57 58 59 60

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.