.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همشهری نوشت : سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز دوشنبه استوارنامه نادین اولیویری لوزانو سفیر جدید سوئیس را دریافت کرد. حجاب جالب سفیر جدید سوئیس در دیدار با رئیسی + تصاویر
همشهری نوشت : سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز دوشنبه استوارنامه نادین اولیویری لوزانو سفیر جدید سوئیس را دریافت کرد.(ادامه)
شهردار ساری: آماده همکاری با فنلاند برای مدیریت پسماند در ساری هستیم
شهردار ساری گفت: شهرداری ساری برای مدیریت پسماند و تبدیل آن به انرژی‌های پایدار آماده همکاری با فنلاند است.(ادامه)
بازدید سفیر فنلاند از صنایع چوب و کاغذ مازندران
کاری کاهیلوتو سفیر فنلاند از مجموعه چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.(ادامه)
دارنده مدال المپیک سفیر محیط زیست شد
مراد محمدی دارنده مداال برنز کشتی المپیک بعنوان سفیر محیط زیست انتخاب شد(ادامه)
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند. رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم دعائی نماز میت اقامه کردند
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند.(ادامه)
حجت الاسلام سید محمود دعایی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی درگذشت. (ادامه)
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه برآورد ما این است که بیش از ۴ میلیون زائر به سفر اربعین بروند، گفت: احتمال دارد از سوی طرف عراقی در سفر زمینی به عتبات ویزا لغو شود.(ادامه)
با آغاز بحران اوکراین در نتیجه حمله نظامی روسیه، ژاپن از ترس تسری این رویکرد نظامی‌گری به شرق آسیا، سریعا رویکرد خود را تغییر داد و پارلمان ژاپن در ماه مارس تغییراتی در محدودیت‌های فعالیت‌های نظامی فرامرزی این کشور ایجاد کرده و....(خبر)
(ادامه)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم . مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟ ....+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .(ادامه)
علاقمندی بلاروس به استفاده از ظرفیت‌های بندر امیر آباد
سفیر جمهوری بلاروس در ایران از علاقمندی این کشور به استفاده از ظرفیت‌های بندر امیرآباد جهت ترازیت کالا خبر داد.(ادامه)
گسترش روابط دو جانبه با ایران برنامه ازبکستان است
سفیر جمهوری ازبکستان در ایران گسترش روابط دو جانبه با ایران را از مهمترین برنامه های جمهوری ازبکستان برشمرد.(ادامه)
سفیر جدید ایران در عراق معرفی شد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر جدید ایران در عراق تعیین شده است و به زودی به عراق سفر خواهد کرد.(ادامه)
۲ ستاره مازندرانی سفراى سازمان جهانی فوتبال ساحلی شدند
سازمان جهانی فوتبال‌ساحلی 26 بازیکن برنامه سفیر را برای فصل 2022 انتخاب کرد که در فهرست منتخبین، دو تن از ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان سیدپیمان حسینی و محمدمرادی حضور دارند. (ادامه)
در ۴۰ ساله بعد از انقلاب در محیط بین الملل با تجربیات مختلفی روبرو بوده‌ایم، گاهی کشور‌هایی مثل افغانستان و عراق دچار بحران و مشکلاتی می‌شدند و امروز کشوری مثل روسیه با بحران مواجه شده است. آقای رئیسی دولت را در شرایط تورم بالا و نقدینگی وحشتناک و همراه با یک خزانه بدهکار و مقروض تحویل گرفت/برخورد جناحی با مدیران در حوزه‌های تخصصی یکی از مشکلات کشور است
در ۴۰ ساله بعد از انقلاب در محیط بین الملل با تجربیات مختلفی روبرو بوده‌ایم، گاهی کشور‌هایی مثل افغانستان و عراق دچار بحران و مشکلاتی می‌شدند و امروز کشوری مثل روسیه با بحران مواجه شده است.(ادامه)
فوت یک تبعه ایرانی در اوکراین حین خروج از شهر خارکوف
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متعاقب دریافت خبر فوت یک تبعه ایرانی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین پس از بررسی منابع خبر و همچنین تماس با پلیس اوکراینی مامور رسیدگی به موضوع، با ابراز تاسف و تاثر فراوان اعلام می‌کند تبعه مذکور به نام «محمدمحسن شوشتریان» فرزند نصرالله ۵۱ ساله حین خروج از شهر خارکوف (به همراه دو تبعه دیگر ایرانی و اوکراینی) در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.(ادامه)
مریم کاویانی در روز آخر جشنواره فیلم فجر+ تصاویر
مریم کاویانی در روز پایانی جشنواره در خانه جشنواره حضور یافت.(ادامه)
پوشش سفیر جدید فلسطین مقابل رئیسی
روز گذشته سید ابراهیم رئیسی استوارنامه خانم «سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین سفیر را دریافت کرد.(ادامه)

امیرعبداللهیان طی حکمی «مرضیه افخم» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل زنان و حقوق بشر منصوب کرد. سه انتصاب امیرعبداللهیان در حوزه زنان؛ افخم مدیرکل شد
امیرعبداللهیان طی حکمی «مرضیه افخم» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل زنان و حقوق بشر منصوب کرد.(ادامه)
این زن سیاستمدار با چفیه به ایران آمد +عکس
شمال نیوز: سلام زواوی رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کرد.(ادامه)
نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، دستیار ویژه اقتصادی وزیر امور خارجه، دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران، عراق و سوریه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول کشورمان در هرات از جمله سوابق حسن کاظمی قمی در سالهای گذشته است. «کاظمی قمی» معاون مخبر شد
نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، دستیار ویژه اقتصادی وزیر امور خارجه، دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران، عراق و سوریه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول کشورمان در هرات از جمله سوابق حسن کاظمی قمی در سالهای گذشته است.(ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت: سفر زمینی به عتبات از نیمه دوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به احتمال ازسرگیری سفر زمینی به عتبات از نیمه بهمن‌ماه گفت: در شیوه جدید قرار است زائران پس از تایید و موافقت سفارت عراق به صورت گروهی و لیستی از مرزهای زمینی خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
عکسی از چشمان خونین سردار قاآنی در مراسم تشییع سفیر ایران در یمن
مراسم تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن روز گذشته با حضور مقامات لشکری و کشوری از جمله سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد. تصویری از چشمان خون‌بار سردار قاآنی در این مراسم را مشاهده می کنید. منبع: میزان (ادامه)
استاندار : نمودار اعتیاد در مازندران نگران کننده است
استاندار مازندران نمودار اعتیاد را در استان نگران کننده و غیرقابل قبول دانست و گفت: اعتیاد تهدید جدی فراروی سلامت و توسعه استان است.(ادامه)
طعنه تند عباس عبدی به شورای نگهبان
عباس عبدی، ضمن توییتی، درپی انتشار نامه محرمانه آقای لاریجانی، به شورای نگهبان طعنه زد.عباس عبدی، بعد از منتشر شدن نامه محرمانه آقای لاریجانی که در آن از علل رد صلاحیت وی گفته شده بود، واکنش نشان داده و چنین نوشته است: (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ حجاب سفیر استرالیا در حرم حضرت معصومه(س)
لیندال ساکس سفیر کشور استرالیا در ایران و دنیس کارنی معاون وی، امروز با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) توسط کارشناسان امور بین‌الملل حرم، با اماکن و بخش‌های مختلف حرم و همچنین شخصیت حضرت معصومه (س) آشنا شدند.(ادامه)
اُمیکرون از رگ گردن به بچه‌ها نزدیک‌تر است
سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان این که اُمیکرون بیشتر بچه ها را هدف قرار داده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی در این مدت از کمتر از۵۰۰ نفر در روز، دیروز به بیش از ۱۶ هزار نفر در روز رسید. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.