.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد. حضور سفیر کره جنوبی در حرم حضرت معصومه(س) +عکس
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۴ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی سفر رییس جمهور کشورمان به قاره آفریقا و تسلیت رهبر معظم انقلاب به دبیرکل حزب الله لبنان پرداخته اند.(ادامه)
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند. همکاری ژاپن و ایران برای ارتقای چای ایرانی
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
ارکستر ملی ایران در تشویق بی امان خیل تماشاگران و هنردوستان روسی در سالن کاپلا سن پترزبورگ به روی صحنه رفت. سالن تاریخی سن پترزبورگ به تسخیر ارکستر ملی ایران درآمد
ارکستر ملی ایران در تشویق بی امان خیل تماشاگران و هنردوستان روسی در سالن کاپلا سن پترزبورگ به روی صحنه رفت.(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد. کاردار سوئد به وزارت خارجه احضار شد
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.(ادامه)
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد. احضار کاردار سوئد به وزارت امور خارجه
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.(ادامه)
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.(ادامه)
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم / عضو سابق شورای شهر تهران سفیر ایران در فنلاند شد
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. (ادامه)
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی رسما بازگشایی شده است. سفارت ایران در عربستان بازگشایی شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی رسما بازگشایی شده است.(ادامه)

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی منابع غیررسمی علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر کشورمان در عربستان سعودی منصوب شده است. سفیر ایران در عربستان مشخص شد/ با سوابق او آشنا شوید
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی منابع غیررسمی علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر کشورمان در عربستان سعودی منصوب شده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است. موافقت پوتین و زلنسکی با پیشنهاد مذاکرات صلح
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است.(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است. سفیر احتمالی ایران در عربستان کیست؟
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
چه کسی به عروس اینستاگرام گارانتی حاشیه امن داده است؟!
نکته‌ای که از سال گذشته تا کنون مغفول مانده، عدم برخورد دستگاه امنیتی و قضایی کشور با وی به دلیل ایجاد موج و حاشیه سازی با هدف جذب مخاطب برای سرکرده یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در کشور ترکیه است.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
وزیر کشور ترکیه معتقد است که آمریکا همچنان در حال از دست دادن آبروی خود است و جهانیان از آمریکا و استعمارگران اروپایی متنفرند. وزیر کشور ترکیه: همه جهان از آمریکا متنفر است
وزیر کشور ترکیه معتقد است که آمریکا همچنان در حال از دست دادن آبروی خود است و جهانیان از آمریکا و استعمارگران اروپایی متنفرند.(ادامه)
عکس/ سفیر بولیوی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا شد.(ادامه)
رایزن سیاسی سفارت جمهوری خلق چین از برنامه «سفیر کوچک» با هدف دعوت از کودکان و نوجوانان کشورهای مختلف به چین خبر داد. برنامه ویژه چین در حوزه گردشگری کودک
رایزن سیاسی سفارت جمهوری خلق چین از برنامه «سفیر کوچک» با هدف دعوت از کودکان و نوجوانان کشورهای مختلف به چین خبر داد.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به بیانیه وزرای خارجه ایران و عربستان در پکن گفت: بر اساس بیانیه امضا شده به زودی سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران بازگشایی می‌شود. زمان بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به بیانیه وزرای خارجه ایران و عربستان در پکن گفت: بر اساس بیانیه امضا شده به زودی سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران بازگشایی می‌شود.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است. حساب کاربری مجتبی دمیرچی لو در توییتر جعلی است
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.(ادامه)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است. توافق ایران و عربستان در چه محلی انجام شـد؟
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است.(ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟ خودروهای لادا دوباره به ایران می‌آیند/ عکس
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟(ادامه)
امارات متحده عربی: تضمین می‌دهیم هیچ‌کس نمی‌تواند از خاک ما به ایران ضربه بزند
سفیر امارات متحده عربی در تهران گفت: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.996 seconds.