.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شش پرونده قضایی که یقه ترامپ را می‌گیرد
رئیس جمهور جنجالی آمریکا پس از تحویل قدرت و تبدیل شدن به یک شهروند عادی، با دستکم شش پرونده قضایی مواجه خواهد شد که تا کنون تلاش کرده در روند پیگیری آن اخلال ایجاد کند. (ادامه)
منبع درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
کدام مدیران دولتی پای میز محاکمه هستند؟
بسیاری از مدیران دولتی که از مقام و منصب خود سوء استفاده کرده‌اند هم اکنون پای میز محاکمه آمده‌اند و به حسابشان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
محرومیت شش ماهه آل‌کثیر تایید شد
محرومیت مهاجم پرسپولیس که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شده بود اجرا خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)

باشگاه نساجی همواره نسبت به حفظ اخلاق حرفه‌ای کوشا بوده و هیچ‌گونه قرارداد و جزئیات آن را در اختیار کسی قرار نخواهد داد. این قرارداد نزد محمود فکری نیز قرار داشت و اطرافیانش از آن کاملاً اطلاع داشتند.

 نساجی: فکری دروغگوست!، فکری: شکایت می‌کنم
باشگاه نساجی همواره نسبت به حفظ اخلاق حرفه‌ای کوشا بوده و هیچ‌گونه قرارداد و جزئیات آن را در اختیار کسی قرار نخواهد داد. این قرارداد نزد محمود فکری نیز قرار داشت و اطرافیانش از آن کاملاً اطلاع داشتند. (ادامه)
ربیعی: هر کسی در آمریکا روی کار بیاید، به راحتی سیاست‌های ترامپ را کنار نخواهد گذاشت / برخی به دلایل سیاسی حتی از به کار بردن کلمه «تحریم» نیز گریزانند؛ فکر می‌کنند سخن گفتن از وجود جنگ اقتصادی، یعنی تایید دولت / گویی «تحریم» قرار است اسم رمز یک جناح علیه جناحی دیگر باشد....(خبر)
(ادامه)
صدور حکم سردفتر متخلف در پرونده طبری
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از صدور حکم سردفتر مختلف در پرونده اکبر طبری خبر داد.(ادامه)
لجنزار مدیریتی فاتحه همه را می خواند!(يادداشت)
(ادامه)

وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود. پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام‌جمعه ملارد
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود.(ادامه)
حمله داماد حجازی به گل‌محمدی و مجیدی
سعید رمضانی سرپرست سابق استقلال گفت: «آن‌هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان‎شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می‌گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!»(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. 
ناگفته‌های قتل رومینا اشرفی از زبان وکیل مادرش
پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. (ادامه)
بازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران ازبازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بازداشت سرپرست فعلی و قبلی شهرداری سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای شهر ساری مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی گفت: میزان تخلف مالی در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد و این پرونده در حال رسیدگی است.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. درخواست قصاص برای ابلیس سیاه
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. (ادامه)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است. درباره افشاگری تکراری میرسلیم علیه قالیباف(يادداشت)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است.(ادامه)
پشت پرده ماسک دولتی در داروخانه ها
شمال نیوز: وزارت بهداشت در روزهای اوج گیری مجدد کرونا، اصرار بر استفاده از ماسک دارد. در حالی که داروخانه ها از وجود ماسک با قیمت مصوب دولتی، خالی هستند.(ادامه)
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان روز یکشنبه به ریاست قاضی بابایی برگزار شد. رشوه ۳ میلیاردی همدست طبری به بازپرس
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان روز یکشنبه به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند. حکم اعدام سه نفر از عوامل حوادث آبان تایید شده / دو نفر از آنها در حال دزدی دستگیر شدند / در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی از بانکی که خودشان آتش زدند، موجود بود؛ این فیلم‌ها را به خبرگزاری‌های خارجی ارسال کرده بودند / رضا عسگری، کارمند بازنشسته وزارت دفاع به جرم جاسوسی اعدام شد / «سیف» و «احمد عراقچی» در بازداشت نیستند / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شده(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند.(ادامه)
عکس: حال ابر بدهکار بانکی بیرون از جلسه دادگاه
حضور دانیال زاده ابر بدهکار بانکی در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز به اعدام و حبس محکوم شد. اسماعیلی گفت: البته این حکم غیر قطعی است و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. روح الله زم به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز به اعدام و حبس محکوم شد. اسماعیلی گفت: البته این حکم غیر قطعی است و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است.... «ناطق نوری » یا « رسایی » ؛ یک‌ کدام «دروغ» می‌گویند !
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است....(ادامه)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. 

سامانه بدون اخذ اجازه، به هواپیما شلیک کرد / ۲۶ ثانیه فاصله شلیک‌های اول و دوم بوده، ولی در این فاصله زمانی هم، کاربر برای شلیک دوم از شبکه کسب مجوز نمی‌کند / تا این لحظه دلیلی بر هک سایبری و الکترونیکی بدست نیامده / در حال حاضر ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند / اگر حمله هوایی دشمن به کشور قطعی باشد باید فرمان توقف پرواز‌ها صادر شود (خبر)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. (ادامه)
عکس/ برج‌هایی که در دادگاه طبری رو شد
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده روز ۸ تیرماه به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. (ادامه)
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند
واکنش تند دفتر ناطق نوری به ادعای ارتباط او با طبری
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند (ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.