.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت (ادامه)
ده نکته اصلی درگزارش البرادعی
(ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
سپهر نيوز فيلتر شد
(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
رد صلاحيت اصلاح طلبان در گلستان
(ادامه)
ايرج جمشيدي رقابت اقتصادي ليست هاي انتخاباتي(بخوانيد)
ايرج جمشيدي(ادامه)
رويارويي دو رئيس به نفع كيست؟(يادداشت)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
شرور سابقه داري صبح امروز در ميدان خزر ساري در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد . اين شرور سابقه دار به جرم تجاوز به عنف و ازار و اذيت دو دختر دانشجو به اعدام محكوم شد... اعدام شرور سابقه دار در ساري
شرور سابقه داري صبح امروز در ميدان خزر ساري در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد . اين شرور سابقه دار به جرم تجاوز به عنف و ازار و اذيت دو دختر دانشجو به اعدام محكوم شد...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
بازداشت سه فعال دانشجويى در گيلان
سه نفر از اعضاي شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحكيم وحدت) شاخه گيلان از سوي اداره كل اطلاعات استان گيلان بازداشت شدند. (ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... (ادامه)
دغدغه هاي مشترك دولت هاي ايران(ديدگاه)
جعفرخاندوزي(ادامه)
اعتراض به محکوميت دانشجويان دانشگاه مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 64 65 66 67 68 69

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.