.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از بستگان مدیر استقلالی هم بازداشت شد
(ادامه)

«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.» هرگز فراموش نمی کنیم / انگار مفهوم شهادت را نمی دانید / اگر کسی در حق شهدا ظلم کند عاقبت خوبی ندارد
«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.»(ادامه)
بازداشت رئیس اداره صمت یک شهرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه
در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد و برخی از کارمندان این مجموعه توسط سازمان اطلاعات سپاه استان البرز بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در شهرداری ساری که بسیاری از پروژه‌هایش به دلیل قطع منابع درآمدی، متوقف شده و حقوق و مزایای پرسنل و بیمه برخی دیگر از نیروها با تأخیرهای چند ماهه پرداخت می‌شود، تیم‌داری در تعارض با منافع شهروندان ارزیابی می‌شود و دورنمای روشنی ندارد .... « شهر داری » کنید نه « تیم‌داری » !
شمال نیوز : در شهرداری ساری که بسیاری از پروژه‌هایش به دلیل قطع منابع درآمدی، متوقف شده و حقوق و مزایای پرسنل و بیمه برخی دیگر از نیروها با تأخیرهای چند ماهه پرداخت می‌شود، تیم‌داری در تعارض با منافع شهروندان ارزیابی می‌شود و دورنمای روشنی ندارد ....(ادامه)
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است .... ممنوعیت‌های جدید شغلی ، تحصیلی و مالی مجلس برای نمایندگان
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است ....(ادامه)
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد. نتیجه نهایی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام شد
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم .... پنج سئوال از سرپرست شهرداری ساری و ابهاماتی که نباید بی پاسخ بماند
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم ....(ادامه)
شمال نیوز :  آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با .... حمایت جامعه روحانیت شهرستان بابل از امام جمعه
شمال نیوز : آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با ....(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
۵ سال حبس برای ۵ عضو شورای شهر
این پنج عضو به‌همراه یکی از کارمندان شهرداری و یک خانم در بحث ارتشا، اختلاس و تصرف اموال بیت‌المال به ۵ سال حبس و انفصال از خدمت و جریمه مالی محکوم شده‌اند و احکام آن‌ها لازم الاجرا است.(ادامه)
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تهران چه خبر بود؟
آن‌چه در پی می‌خوانید گزارش میدانی روزنامه اطلاعات (منتشرشده در دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۵۷) از جزئیات رخدادهای ۲۲ بهمن ۵۷ در تهران است از سقوط یک به یک کلانتری‌ها، پادگان‌های نظامی، ساختمان مجلس و... به دست انقلابیون تا خشمی که نزدیک بود ساختمان قدیمی و کتابخانه مجلس را با آتش بکشد اما مهدی بهشتی‌پور نویسنده روزنامه اطلاعات که در محل حضور داشت، با کمک شماری از انقلابیون و انتظامات کمیته امام خمینی توانست با بلندگو اهمیت حفظ ساختمان تاریخی مجلس و کتابخانه آن را به مردم خشمگین یادآور شود و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کند.(ادامه)
دادستان کل کشورگفت: وزیر ارتباطات اتهامات و شکایات زیادی دارد که طبق قانون باید پاسخگو باشد. دادستان کل کشور: اتهام وزیر ارتباطات فقط نبستن اینستاگرام نیست
دادستان کل کشورگفت: وزیر ارتباطات اتهامات و شکایات زیادی دارد که طبق قانون باید پاسخگو باشد.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: ما نسبت به مردم و معیشت مردم هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. برای سال آینده نیز در لایحه بودجه پیش‌بینی های لازم انجام شده است. بودجه جای شعار نیست؛ من بلدم به شعارها جواب بدهم اما مردم این را نمی‌خواهند / نمایندگان فروش نفت را کاهش و درآمد را افزایش دادند، عجب چشم‌بندی عجیبی! هرکسی که چهار عمل اصلی ریاضی را بلد باشد، می‌تواند به راحتی متوجه ....(خبر)
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: ما نسبت به مردم و معیشت مردم هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. برای سال آینده نیز در لایحه بودجه پیش‌بینی های لازم انجام شده است.(ادامه)
ترامپ با کدام بهانه می‌خواهد بدون اجازه کنگره به ایران حمله کند!؟
در آخرین روزهای دولت آمریکا، کاخ سفید با وجود ناکامی های فراوان آخرین سناریوی خود را علیه ایران رونمایی کرده تا همچنان تنش ها تا دقیقه 90 هم پابرجا بمانند.(ادامه)
خطیب‌زاده: بازرسان آژانس اخراج نمی‌شوند
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ماده ۶ قانون لغو تحریم‌ها به توقف نظارت‌های فراپادمانی اشاره دارد که به معنای اخراج بازرسان آژانس اتمی نیست.(ادامه)
متهمان شرکت هرمی پای میز محاکمه/ ۳۰۰۰ تن کنجاله در سوادکوه کشف شد
جلسه علنی دادگاه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی و پرونده شرکت هرمی یونیم فایننس در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در تأیید یا رد وجود اتهامات و دستگیری دو مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: حتما سوژه و مواردی مورد بررسی نهادهای نظارتی بوده، رصد شده و .... اولین واکنش رئیس جهاد کشاورزی مازندران به دستگیری های اخیر
شمال نیوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در تأیید یا رد وجود اتهامات و دستگیری دو مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: حتما سوژه و مواردی مورد بررسی نهادهای نظارتی بوده، رصد شده و ....(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
سحنگوی قوه قضاییه: شیرین نجفی دستگیر شده است
غلامحسین اسماعیلی، سحنگوی قوه ققضاییه در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده همدستان روح الله زم از جمله شیرین نجفی گفت: این پرونده ابعاد گسترده دارد. بخشی از این پرونده منجر به رای شد اما این پرونده به اتمام نرسیده است.(ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
انحلال شورای شهر ساری منتظر تایید وزارت کشور است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: انحلال شورای شهر ساری منتظر تایید در هیئت مرکزی حل اختلاف وزارت کشور است.(ادامه)
محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برکنار و با حکم استاندار خوزستان، شهاب صدیقی به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد. برکناری و بازداشت یک فرماندار به اتهام فساد مالی
محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برکنار و با حکم استاندار خوزستان، شهاب صدیقی به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد.(ادامه)
«روح الله زم» مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز، سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد. «روح الله زم» به دار مجازات آویخته شد
«روح الله زم» مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز، سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
الیاس قالیباف به اتهامات اخیر طرح شده از سوی حناچی شهردار تهران در واکنش تندی نوشت: از رئیسشان دستور گرفته‌اند تا با تخریب های متوهمانه خودشان را عزیز کنند تا به هیئت دولت راهشان دهند.... واکنش تند فرزند رئیس مجلس به اتهامات طرح شده شهردار تهران
الیاس قالیباف به اتهامات اخیر طرح شده از سوی حناچی شهردار تهران در واکنش تندی نوشت: از رئیسشان دستور گرفته‌اند تا با تخریب های متوهمانه خودشان را عزیز کنند تا به هیئت دولت راهشان دهند....(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، همچنین حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادر شده است. دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری/ محکومیت شهردار سابق بابلسر
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، همچنین حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادر شده است.(ادامه)
معاون سابق رئیس جمهور به دو سال حبس محکوم شد
پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد.(ادامه)
آغاز محاکمه حسام‌الدین آشنا در دادگاه جرایم سیاسی | اتهامات مشاور رئیس جمهور چیست؟
جلسه رسیدگی به اتهام «حسام‌الدین آشنا» مشاور رییس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک امروز یکشنبه دوم آذر ماه در دادگاه جرایم سیاسی با حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.(ادامه)
آقای روحانی! اکنون وقت حساب است
روزنامه جوان در یادداشتی از سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.(ادامه)
نشریه آمریکایی تایم می نویسد در شرایطی که موج جدید کرونا این کشور را درنوردیده و تعداد قربانیان آن روز به روز افزایش می یابد، دونالد ترامپ ترجیح می دهد در ملاء عام ظاهر نشود ....(خبر)
(ادامه)
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ...

در منزل آقای آملی لاریجانی، توسط یک گروه 50 نفره، بازداشت شدم / تنها گناه من 20 سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه است !
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ... (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.