.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محکومیت مهرشاد سهیلی قطعی شد
(ادامه)
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد. ضارب «سلمان رشدی» اعلام بی‌گناهی کرد
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد.(ادامه)

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. دادگاه تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی برگزار شد
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)

ايسنا : سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی ادعاها و اتهامات مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا از جمله اظهارات وی در نشست جده پاسخ داد. فوری/ پاسخ ایران به اظهارات بایدن
ايسنا : سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی ادعاها و اتهامات مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا از جمله اظهارات وی در نشست جده پاسخ داد.(ادامه)
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد. دادگاه سوئد «حمید نوری» را به حبس ابد محکوم کرد
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد.(ادامه)
۱۱ نفر از مخلان امنیت عمومی در ساری روانه زندان شدند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۱ نفر از افراد سابقه دار و مخلان امنیت عمومی در ساری دستگیر و روانه زندان شدند.(ادامه)
تغییر سرمربی حریف ایران در جام جهانی
سرمربی یکی از سه حریف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیمکت این تیم را ترک می‌کند.(ادامه)
حکم محکومیت اکبر طبری معاون سابق اجرایی رئیس قوه قضائیه که از سوی دادگاه به حبس محکوم شده بود از طرف دیوان عالی کشور نقض شده است. حکم اکبر طبری در دیوان عالی کشور نقض شد
حکم محکومیت اکبر طبری معاون سابق اجرایی رئیس قوه قضائیه که از سوی دادگاه به حبس محکوم شده بود از طرف دیوان عالی کشور نقض شده است.(ادامه)
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد. مالک متروپل آبادان با فرزند محسن رضایی ارتباط داشت؟
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد. برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهرداری و اعضای سابق شورای شهر سلمانشهر گفت: این پرونده ۶۹ متهم دارد. پرونده شهرداری و شورای شهر سابق سلمانشهر ۶۹ متهم دارد
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهرداری و اعضای سابق شورای شهر سلمانشهر گفت: این پرونده ۶۹ متهم دارد.(ادامه)
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند. انتقاد تند احمدی نژاد از قراردادهای ایران با روسیه و چین
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی
بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند. سیف به ۱۰ سال، عراقچی به ۸ سال و سالار آقاخانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند.(ادامه)
کارمند اختلاس‌گر دستگاه دولتی مازندران دستگیر شد
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور تاکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توامان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد.
خبر مهم رئیس جمهور درباره واردات واکسن کرونا + جزئیات
شمال نیوز : رئیس جمهور تاکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توامان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)

غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود. پشت‌پرده دزدیدن مسیح علی‌نژاد چیست؟
غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود.(ادامه)
حمله شدید پدیده به ساکت الهامی/ مربیگری سابقه دلالی نمی‌خواهد
باشگاه پدیده خراسان بعد از باخت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، بیانیه شدیدی را علیه تیم نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود.
نخستین واکنش استاندار مازندران به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از مدیران کل استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوء استفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر خبر داد. بازداشت یکی از مدیران عالی استانداری مازندران به اتهام ارتشاء و سوءاستفاده از مقام دولتی
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از مدیران کل استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوء استفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر خبر داد. (ادامه)
اخلال گر عمده نظام اقتصادی در مازندران دستگیر شد
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری فردی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی و تحصیل مال از طریق نامشروع در مازندران خبر داد.(ادامه)
واکنش رئیسی به اتهامات: خانواده‌ام اشک ریختند که وارد انتخابات نشو
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در جایگاه قدرتمندی هستم و به دنبال قدرت بیشتر نیستم. خانواده ام اشک ریختند که وارد عرصه انتخابات وارد نشو، ولی به آنان گفتم تکلیف من چیز دیگری است.(ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
اطلاعات سپاه رئیس هیات مدیره استقلال را بازداشت کرد
اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شد.(ادامه)
«اسماعیل خلیل زاده» رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان دستگیر شد. رئیس هیات مدیره استقلال بازداشت شد
«اسماعیل خلیل زاده» رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان دستگیر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.