.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادگاه رسیدگی به اتهامات کتایون ریاحی که به قید وثیقه آزاد شده بود، صبح دیروز در دادگاه انقلاب تهران با حضور وکلای وی و فرزندش برگزار شد. برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات کتایون ریاحی
دادگاه رسیدگی به اتهامات کتایون ریاحی که به قید وثیقه آزاد شده بود، صبح دیروز در دادگاه انقلاب تهران با حضور وکلای وی و فرزندش برگزار شد.(ادامه)
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است. چرا جواد روحی به اعدام محکوم شد؟
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است.(ادامه)
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود    ....
جواد روحی یکی از عاملان نا آرامی ها در نوشهر به اعدام محکوم شد/ اقرار صریح متهم به آتش زدن قرآن کریم + جزییات
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود .... (ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است. یکی از لیدر‌های اغتشاشات نوشهر به اعدام محکوم شد
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد. حکم اعدام محمد بروغنی تایید شد
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.(ادامه)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند. ۹۴ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌اند / سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند / اینها همدستانی از برخی کشورهای منطقه و دو کشور آلمان و انگلیس داشته‌اند / مستندات درباره نقش ۱۷ عراقی دخیل در این پرونده را به دستگاه قضایی....(خبر)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند.(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ... دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ...(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند. پ.ک.ک در خیابان‌های پاریس
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. عکس / لحظه اعدام قاتل دو بسیجی مشهدی
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو/ متهم: من پشت فرمان نبودم، یک حیوان پشت فرمان بود
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
 بر اساس مطالب منتشر شده در برخی منابع خبری هنگامه قاضیانی ساعتی پیش آزاد شده است. خبر بازداشت وی ۲۹ آبان همزمان با خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در رابطه با وقایع اخیر منتشر شد.
هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما آزاد شد
بر اساس مطالب منتشر شده در برخی منابع خبری هنگامه قاضیانی ساعتی پیش آزاد شده است. خبر بازداشت وی ۲۹ آبان همزمان با خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در رابطه با وقایع اخیر منتشر شد. (ادامه)
حسن عباسی به دادسرا رفت
، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح دیروز با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازداشت شدند
پیگیری‌ها از دادستانی تهران نشان می‌دهد بنا به حکم بازپرس، هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازداشت شدند(ادامه)
اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به اعدام محکوم شد
فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، ناآرامی ایجاد کرده بود برای مردم به اعدام محکوم شد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد. سه نفر از اغتشاشگران در تهران به اعدام محکوم شدند
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.(ادامه)
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز جزئیات تازه ای درباره چگونگی دستگیری الهام افکاری بیان کرد.

دستگیری عامل شبکه اینترنشنال هنگام خروج از مرز/ اولین تصاویر الهام افکاری در لحظه بازداشت
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز جزئیات تازه ای درباره چگونگی دستگیری الهام افکاری بیان کرد. (ادامه)
حکم اعدام ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد
حکم اعدام ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به اتهام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی، تیراندازی به نیرو‌های انتظامی و به شهادت رساندن چهار نفر از پرسنل مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.(ادامه)
جرائم خشن در اغتشاشات هیچ ارفاق و تخفیفی ندارند/ عاملان حمله به نیروهای حافظ امنیت مجازات خواهند شد/ عاملان هرج و مرج، برهم زنندگان امنیت و آرامش، حقوق و سلامت مردم و تعرض کنندگان به نوامیس بر اساس قوانین ....(خبر)
(ادامه)
با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است. کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در....(خبر)
(ادامه)
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند. واکنش ظریف به ادعای انتقال پول از سوی وی به خارج از کشور
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به اتهام استفاده از سلاح ‎ایرانی در جنگ اوکراین
آنها در حالی ما را متهم می کنند که خود در دوران تنهایی ملت ایران، ‎صدام را تا دندان مسلح کرده بودند.(ادامه)
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت. خبر داغ امیر عبداللهیان درباره توافق هسته‌ای
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت.(ادامه)
۵ کارمند شهرداری بازداشت شدند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 5 نفر از کارمندان شهرداری سردشت به اتهامات اخذ رشوه، تحصیل مال نامشروع و تضییع حقوق بیت المال خبر داد.(ادامه)
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند. شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس مشخص شد
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.