.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می‌کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش‌های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه‌گیر و اجتماعی می‌شود. روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به‌کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می‌خورد زبان بسته است. تحلیلی درباره "ناهار خوردی؟" رئیس‌جمهور(يادداشت)
هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می‌کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش‌های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه‌گیر و اجتماعی می‌شود. روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به‌کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می‌خورد زبان بسته است.(ادامه)
عکس/ نمایی دیدنی از پل ورسک در شب
"پل ورسک" در کنار روستایی به همین نام و در مسیر خط‌آهن تهران شمال قرار دارد. این پل که از جاهای دیدنی سوادکوه به شمار می‌رود عنوان بزرگ‌ترین پل راه‌آهن شمال کشور را از آن خود کرده است.(ادامه)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود. سه نکته مهم برای مذاکرات وین(يادداشت)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود.(ادامه)
عکس/ کمیاب‌ترین مرسدس بنز دنیا در ایران
از نمونه این خودرو احتمالا یک یا تنها چند دستگاه باقی مانده است اما به جرات می توان گفت نمونه موجود در ایران با شماره شاسی ۱۳۰۸۹۸ سالم ترین نمونه"بنز ۵۰۰ کا "در دنیاست. (ادامه)
شمال نیوز : مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درباره آیین‌نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می‌شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود. یارانه برق ازامروز « یکم بهمن » عادلانه می‌شود
شمال نیوز : مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درباره آیین‌نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می‌شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود.(ادامه)
مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد/ شورای نگهبان خون بهای ملت است
یوسفیان ملا با بیان این جمله که " مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد" تصریح کرد: اصل93 قانون اساسی می گوید مجلس شورای اسلامی بدون حضور شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد. یعنی مجلس شورای اسلامی در نبود شورای نگهبان اصلا نمی تواند تشکیل شود.(ادامه)
شمال نیوز:

طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران" مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران " منصـوب شد. ‎

مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران" مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران " منصـوب شد. ‎ (ادامه)
عکس/ صحبت‌های درگوشی امیرعبدالهیان با رئیسی
در حاشیه جلسه هیئت دولت "یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ " به ریاست رئیس جمهور.(ادامه)
شمال نیوز: یک مازندرانی به عنوان‌ رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی" منصوب شد . یک مازندرانی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی شد + رزومه
شمال نیوز: یک مازندرانی به عنوان‌ رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی" منصوب شد .(ادامه)
بیماری خاموشی که ناگهان جان می‌گیرد
انجمن علمی دانشجویی نشرآموزش سلامت پمفلت "فشار خون"؛ بیماری خاموشی که ناگهان جان می گیرد را در راستای افزایش سطح علمی و آگاهی دانشجویان و جامعه منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ نصب تصویری از اشرف غنی در کابل
تصویری از رئیس جمهور فراری افغانستان که بر روی آن نوشته شده است؛ "فاسدترین فرد سال"در خیابان های کابل نصب شده است.(ادامه)
تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس در محور گنبد - مینودشت
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گنبدکاووس گفت که براثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زنان و کودکان در جاده مینودشت به گنبد حوالی روستای "اسلام آباد" این شهرستان سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در محل حادثه کشته و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده در گیلان
پیکر شهید تازه تفحص‌شده گیلانی "رضا صادق محبوب" صبح امروز با حضور مردم گیلان در زیر بارش رحمت الهی از مقابل سپاه ناحیه رشت به سمت میدان فرهنگ رشت تشییع شد. شهید رضا صادق محبوب اهل شهرستان رودسر گیلان و از رزمندگان تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین بود و وی سال ۶۷ در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود و پس از ۳۳ سال پیکرش در این منطقه شناسایی شد.(ادامه)
تصویری از "شهید حسن ایرلو" در دیدار با رهبر انقلاب
تصویری از "شهید حسن ایرلو" در دیدار اعضای جنبش انصارالله با رهبر انقلاب.۹۸/۰۵/۲۲(ادامه)
عکس/ آخرین روزهای پاییز در "درکه"
درکه تهران یکی از محله های زیبا و خوش آب و هوای تهران است.(ادامه)

معاون امور مجلس رئیس جمهور طی حکمی "سید علی ادیانی" را به عنوان معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری منصوب کرد. سیدعلی ادیانی به سمت معاون تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری منصوب شد
معاون امور مجلس رئیس جمهور طی حکمی "سید علی ادیانی" را به عنوان معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری منصوب کرد.(ادامه)
پراید ۱۸۰ میلیونی را به کجای دنیا صادر می‌کنید؟!
درپی رسیدن قیمت پراید به ۱۸۰ میلیون تومان، اظهارات یک نماینده مجلس که با کنایه به وزیر صنعت گفته "ارزان شدن خودرو و صادرات یک میلیون خودرو با تلاش وزارت صمت درحال تحقق است" سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.(ادامه)
عصبانیت شدید هیات ایرانی در مذاکرات وین
یک کشور اروپایی با قرائت بیانیه رابرت مالی، رئیس هیأت آمریکایی، ایران را عصبانی کرده است. هیأت ایران اعتراض کرده و گفته که آمریکا جزو گفت‌وگوها نیست و سپس خطاب به حاضران در اتاق گفته: "ما را تهدید نکنید."(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎ مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
یارانه معیشتی آذرماه امشب واریز می‌شود
"بیست وپنجمین" مرحله یارانه معیشتی آذرماه امشب ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: منصورعلی زارعی گفت: در دیدار اخیر نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس‌جمهور مقرر شد تا یک تیم کارشناسی ضمن بازدید از سد "فینسک" نظرات خود را به دفتر رئیس‌جمهور ارائه دهد تا تصمیم‌گیری در این باره صورت گیرد. بررسی کارشناسی سد "فینسک" با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: منصورعلی زارعی گفت: در دیدار اخیر نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس‌جمهور مقرر شد تا یک تیم کارشناسی ضمن بازدید از سد "فینسک" نظرات خود را به دفتر رئیس‌جمهور ارائه دهد تا تصمیم‌گیری در این باره صورت گیرد.(ادامه)
ورود از ۶ کشور به ایران ممنوع شد
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "اُمیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند. (ادامه)
اجرای طرح های توسعه برق رسانی شهری و روستایی در بخش کجور شهرستان نوشهر
شمال نیوز : طرح های توسعه شهری و روستایی در بخش کجور بار اول با آمار ۹۹ درصد به اعتبار چهارصد و بیست میلیون تومان انجام شد که با توجه به تقاضای متقاضی ها برای بار دوم نیز با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان درحال انجام بوده و درحال حاضر پایه های برق روستاهای" فیروزآباد"، "منجیر" و "سما" نصب شده است.(ادامه)
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با تشریح جزئیات جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: برخی کارمندان "استخدام" و برخی دیگر در این "تبدیل وضعیت" می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، احمد ثلاثی به سمت " مشاور و دستیار ویژه استاندار " منصوب شد. ‎ مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، احمد ثلاثی به سمت " مشاور و دستیار ویژه استاندار " منصوب شد. ‎(ادامه)
قوه قضاییه: حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد
مرکز رسانه قوه قضاییه از "اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته به منظور جلب رضایت اولیای دم" خبر داد. (ادامه)
عکس/ بارش برف در جاده کرج به چالوس
صبح امروز جاده کرج به چالوس "ارتفاعات سمت استان البرز" سفید پوش شد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد. بانوی مازندرانی رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی شد
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد.(ادامه)
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند. انتقاد شدید نیکزاد از پارتی بازی در کشور/ دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌ها است
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند.(ادامه)
انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا / کلاهبرداری از ۶۹۷ نفر در کشور
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در "تهران" با ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.54 seconds.