.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد. بانوی مازندرانی رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی شد
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد.(ادامه)
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند. انتقاد شدید نیکزاد از پارتی بازی در کشور/ دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌ها است
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند.(ادامه)
انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا / کلاهبرداری از ۶۹۷ نفر در کشور
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در "تهران" با ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر" حشمت الله علی نژاد "طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد.

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد
شمال نیوز: دکتر" حشمت الله علی نژاد "طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران لغوشد و"علی اکبرصفریان" همچنان به عنوان مدیرعامل این مجموعه فعالیت خواهد کرد. مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران ابقاء شد
شمال نیوز : مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران لغوشد و"علی اکبرصفریان" همچنان به عنوان مدیرعامل این مجموعه فعالیت خواهد کرد.(ادامه)

پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد. "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شد
پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد.(ادامه)
کلاهبرداری مالی با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه
افرادی که با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه " از کارمندان و اساتید دانشگاه‌های مازندران کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
جزئیات استعفای شهردار منتخب شورای ششم قائم‌شهر
نایب ریس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از استعفای شهردار این شهر خبر داد و گفت: ضمن موافقت همه اعضای شورا با استعفای صالح‌زاده، انتخاب سرپرست شهرداری قائم‌شهر در اولویت و دستور کار قرار گرفت و "کاظم علیپور" که قبلاً مسؤولیت دفتر سرمایه‌گذاری در شهرداری را به عهده داشت، با احتساب حداکثر رأی به سمت سرپرستی شهرداری قائم‌شهر منصوب شد.(ادامه)
تصاویری از داخل ضریح امام حسن عسکری(ع)
مزار عمه و مادر امام زمان در همین ضریح قرار دارد "حکیمه خاتون دختر امام جواد (ع) و عمه امام حسن عسکری (ع)".(ادامه)
«ابوالحسن بنی صدر» درگذشت
"ابوالحسن بنی صدر" اولین رئیس جمهور ایران که پس از عزل از فرماندهی کل قوا و ریاست جمهوری از کشور فرار کرد، صبح امروز در سن ۸۸ سالگی درگذشت.(ادامه)
امضای رئیسی پای یک حکم جدید
رئیس جمهور با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری را به عنوان "نماینده رئیس جمهور در هیات امنای دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام " منصوب کرد. (ادامه)
عکس/ راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی
آستان قدس رضوی با شعار "نجات انسان رسم‌ مسلمانی" در دهه آخر صفر و با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی را فعال کرد. (ادامه)
عکس/ جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور
بر پایه نقشه‌ای که سامانه "ماسک"، وابسته به وزارت بهداشت منتشر کرده تعداد شهرهای در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) طی یک هفته تقریبا نصف شده و از ۵۷ به ۲۹ شهر کاهش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند.... "فینسک" درگیر چالش‌های فنی و قانونی!/ بُعد قانونی چالش‌های فینسک
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند....(ادامه)
تصویر منتشرنشده‌ای از لباس نظامی و اسلحه‌ی شخصی رهبر انقلاب
تصویر منتشرنشده‌ای از لباس نظامی خاکی (بسیجی) و اسلحه‌ی شخصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس که امروز در نمایشگاه "در لباس سربازی" دفتر نشر آثار رهبری در معرض بازدید قرار گرفت.(ادامه)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است. «جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی(يادداشت)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.(ادامه)
تصویری جدید از احمد مسعود
مریم مسعود دختر احمدشاه مسعود با انتشار عکسی از احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی پنجشیر نوشت: «"بچه‌ی مسعود"، "آقای مسعود"، "عمو احمد مسعود"، "امیر صاحب"، "احمد برادرم" الحمدالله خوب و نیازمند دعا و پشتیبانیان هستند. (برای جلوگیری از گمانه زنی‌ها احمد ازدواج کرده است و هنوز فرزندی ندارد.)» در عکس منتشر شده احمد مسعود در حال اقامه نماز می‌باشد و یک کودک خردسال نیز به او نگاه می‌کند. (ادامه)
فواید باورنکردنی میوه بِه
میوه "بِه" نیز مانند بسیاری از میوه های دیگر، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های A، B، C، فیبر خوراکی و همچنین املاح و مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، سلنیوم، روی، فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم است و این در حالیست که این میوه چربی کمی دارد. (ادامه)
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد. انتصاب قاضی زاده هاشمی به معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد.(ادامه)
واکسن کرونا برای بیماران دیابتی بی خطر است؟
اگر دیابتی هستید، مهم است بدانید که دریافت واکسن "کووید ۱۹" با توجه به افزایش تعداد عفونت‌ها و جهش‌های پی در پی ویروس بسیار مهم است.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رئیسی شد/ صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
دادستان کل کشور تکلیف برگ سبز خودرو را مشخص کرد +سند
سازمان ثبت: برگ سبز خودرو را رسمی ندانید!/ رئیس دیوان عدالت اداری: "تردیدی در سند رسمی بودن برگ سبز خودرو وجود ندارد!"(ادامه)
چرا برخی بیماران کووید به "قارچ سیاه" مبتلا می‌شوند؟
"موکورمایکوزیس" نوعی عفونت قارچی مزمن و عامل بیماری "قارچ سیاه" است که منجر به ایجاد رنگ سیاه در مخاط بینی می‌شود و می‌تواند سینوس‌ها، مغز، ریه‌ها و چشم‌ها را آلوده کند.(ادامه)
دو داروی موثر در کاهش شدت کرونا را بشناسید
مطالعه محققان نشان می دهد داروی سوزش معده "فاموتیدین" همراه با آسپرین از شدت بیماری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ می کاهد.(ادامه)
انتقاد تند نماینده مجلس از محمد مخبر
"جناب آقای مخبر و کسانی که سخن از خودکفایی در صنعت واکسن می‌زدند و حتی بحث واردات واکسن را آن‌گونه مطرح می‌کردند حداقل تا این اندازه برای مردم احترام قائل باشند که بیایند توضیح دهند دلیل عدم اجرای تعهدات‌شان چیست." (ادامه)
نامه "نمکی" به رییس جمهور درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم
تقاضا می‌شود به عنوان رئیس محترم ستاد ملی مدیریت کرونا دستور فرمایید به نحو مقتضی اهمیت تاثیرگذاری تجمعات غیر منطبق با پروتکل ها به مقامات ناظر و اجرایی در سطح استان‌ها ابلاغ شود.(ادامه)
تصویر نامه "آنی" قالیباف برای تشکیل جلسه ویژه کرونا
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دستوراتی درباره نظارت بر عملکرد نهادهای مسوول مبارزه با کرونا صادر کرد.(ادامه)
اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه رسمی " محمد حسین قبادی " را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی کردند. سرپرست شهرداری مرکز مازندران معرفی شد
اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه رسمی " محمد حسین قبادی " را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی کردند. (ادامه)

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد." شب مرموز و پرتنش در خلیج فارس
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."(ادامه)
عکس/ گرایی و ثبت زیباترین صحنه روز یازدهم المپیک
تنها راه نجات محمدعلی گرایی در لحظات آخر مبارزه با فرنگی کار کروات اجرای فن "سنجاب پرنده" بود. قبل از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی بود که محمد بنا انتشار عکسی از محمدعلی گرایی او را به عنوان کاپیتان تیمش معرفی کرد و مشخص شد که حسابی به موفقیت این پسر شیرازی دل بسته است. محمدعلی امروز در شرایطی پا روی تشک گذاشت که با قرعه خیلی سختی هم مواجه نبود و به نظر می‌رسد با توجه به توانایی بالای او، باید امیدوار باشیم گرایی به فینال برسد. در گام اول رقیب کوبایی گرایی که خیلی تنومند بود، خطری برای این فرنگی کار ایرانی ایجاد نکرد و او در دور یک چهارم مقابل استارچویچ از کرواسی قرار گرفت. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.