.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان اعلام نتایج سه کنکور مهم
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی سه آزمون شامل "کنکور سراسری"، "کارشناسی ارشد" و "دکتری تخصصی" سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد. پوشش100درصدی بیمه‌ای روستائیان، کارکنان دولت و سایر اقشار/ پوشش همگانی بیمه ظرف ۴ سال آتی
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد.(ادامه)
رییس سازمان بازرسی کل کشور پیرو سخنان رییس قوه قضائیه ، طی ابلاغی دستور داد تا ناظر بر "دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن" نسبت به اجرای فوری دستور رییس قوه قضائیه اقدام کنند....(خبر)
(ادامه)
امروز قیمت دلار تحت تاثیر خبر وال‌استریت مبنی بر اینکه "آمریکا در حال بررسی تحریم‌های شدیدتر در ارتباط با فروش نفت ایران به چین است" با اندکی افزایش به حدود ۲۴۵۳۰تومان رسید. پیش بینی قیمت دلار تا پایان تیر
امروز قیمت دلار تحت تاثیر خبر وال‌استریت مبنی بر اینکه "آمریکا در حال بررسی تحریم‌های شدیدتر در ارتباط با فروش نفت ایران به چین است" با اندکی افزایش به حدود ۲۴۵۳۰تومان رسید.(ادامه)
 برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد.

پاسخ سفیر ایران در روسیه به یک شایعه عجیب در باره واکسن *اسپوتنیک وی"
برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد. (ادامه)
انبار "ویتامین ث" در این میوه+ عکس
فیجوا نه تنها منبع مهمی از ویتامین ث محسوب می‌شود، بلکه فواید متنوعی برای سلامتی انسان به همراه دارد (ادامه)
دستور واکسنی جدید وزیر بهداشت
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به خارج شدن بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از سند ملی واکسیناسیون و ابلاغیه ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد که "هرگونه تغییر سن و یا اولویت گروه‌های هدف با هماهنگی کامل اینجانب و ابلاغ رسمی آن صورت گیرد". (ادامه)
دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات مخابراتی در مازندران و گلستان
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات سایت‌های مخابراتی در استان‌های "مازندران و گلستان" خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: یک سری آدم بی هویت و فاقد صلاحیت به نام صنعت و صنعتگر، حریم مقدس صنعت و کارآفرینان واقعی را خدشه دار کرده اند و اگر برخورد جدی دستگاه قضا نبود امروز باید خبر ورشکستگی ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارخانه دیگر را منتشر می کردید. مهاجر : مشکل کارخانه ها و تولید و اشتغال با " علی برکت الله" حل نخواهد شد/ اگر دولت جدید به داد کارآفرینان نرسد؛ آینده ناخوشایندی را پیش بینی می کنیم
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: یک سری آدم بی هویت و فاقد صلاحیت به نام صنعت و صنعتگر، حریم مقدس صنعت و کارآفرینان واقعی را خدشه دار کرده اند و اگر برخورد جدی دستگاه قضا نبود امروز باید خبر ورشکستگی ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارخانه دیگر را منتشر می کردید. (ادامه)
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه فریدونکنار منصوب شد. امام جمعه جدید فریدونکنار معرفی شد
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
"علیرضا افشار" مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی شد
علیرضا افشار مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی سیدابراهیم رئیسی شد.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۳۵ آسیبی که به "تک‌فرزندان" وارد می‌شود!
"تک‌فرزندی" معضلی است که این روزها به دلیل تصوراتی نادرست گریبانگیر خانواده‌ها شده است؛ تحقیقات علمی نشان می‌دهد "تک‌فرزندی" هم بر روی والدین و هم بر روی خودِ فرزندان اثرات منفی متعددی دارد.(ادامه)
خودرو ۲ میلیاردی پرسپولیسی معروف +عکس
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران که با برد در دربی محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم پیدا کرده است، این روز‌ها سوار خودرو غول پیکر آلمانی می شود. یحیی سوار "فولکس تیگوان" آلمانی می شود. این خودرو حدود ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات"

عباس زارع  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان(ادامه)
عکس/ ستاد هواداران احمدی‌نژاد: یا احمدی یا هیچ احدی!
ستاد هواداران احمدی‌نژاد با هشتگ و شعار "یا احمدی یا هیچ احدی" ، در فضای مجازی فعال شده اند.(ادامه)
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد".


رئیس جمهور مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان را رد کرد / دستور روحانی به وزارت کشور: در ثبت نام از کاندیداها، قوانین موجود ملاک عمل باشد/ واکنش کدخدایی به دستور روحانی
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد". (ادامه)
جام حذفی کاندیداهای اصلاح‌طلب / کدام نامزدها رد می‌شوند، کدام‌ کاندیداها تایید خواهند شد؟
روزنامه "سازندگی" بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان وضعیت نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
 دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در نتیجه ترک فعل‌ها از سوی رئیس کل سابق بانک مرکزی، علاوه بر وقوع اخلال در نظام اقتصادی، ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار منابع ارزی و ۶۰ تن ذخایر طلا تضییع شده است. صدور کیفرخواست "ولی‌الله سیف" به اتهام تضییع ۳۰ میلیارد دلار و ۶۰ تن ذخیره طلا
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در نتیجه ترک فعل‌ها از سوی رئیس کل سابق بانک مرکزی، علاوه بر وقوع اخلال در نظام اقتصادی، ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار منابع ارزی و ۶۰ تن ذخایر طلا تضییع شده است. (ادامه)
 محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» 


احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» (ادامه)
مهدی قائدی "نیمار آسیا" شد + عکس
(ادامه)


هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند. جزئیات مذاکرات ایران و عربستان / نتایج نخستین نشست «بسیار مثبت» بوده / هفته ی آینده، جلسه ی دوم / چه شد که سعودی در قبال تهران تغییر موضع داد؟(خبر)
هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند.(ادامه)
نتایج تازه درباره تاثیر دو ماسک در مهار کرونا
نتایج یک بررسی تازه که در نشریه انجمن پزشکی آمریکا با عنوان "طب داخلی جاما" منتشر شده نشان می دهد که استفاده از دو ماسک می تواند شیوع بیماری کووید-۱۹ را کاهش دهد.(ادامه)
خطرات خوردن "زولبیا و بامیه" در روز‌های کرونایی!
یک کارشناس ارشد تغذیه مصرف زولبیا و بامیه را موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن دانست و توصیه کرد: افراد در ماه مبارک رمضان امسال که با شیوع کرونا همراه است، از مصرف این نوع خوراکی خودداری کنند.(ادامه)
آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن "کووایران برکت"
"واکسن کوو ایران برکت" از پیشرفت مراحل نیمه‌صنعتی و صنعتی بزرگترین کارخانه تولید واکسن کرونا طبق پیش‌بینی‌ها خبر داد.(ادامه)
حکم محکومیت «عیسی کلانتری» صادر شد
بنابر برخی اخبار، حکم محکومیت "عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست" از سوی دادسرای ویژه کارکنان دولت صادر شده است.(ادامه)
نمکی: مراسم "احیاء" می‌تواند در تمام شهر‌ها اجرا شود
وزیر بهداشت شرایط برگزاری مراسم ماه رمضان را اعلام و تاکید کرد: مراسم احیاء میتواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در کلیه شهر‌ها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا شود.(ادامه)
نمکی: افزایش بیماران کرونایی به دلیل "صف‌های مرغ" است!
وزیر بهداشت در نامه به معاونین خود نوشت: افزایش بستری ناشی از بی‌توجهی‌های قبل از سفر‌ها به خصوص بازار‌های شلوغ، صف‌های طولانی و درهم فشرده مرغ و ... است و افزایش تصاعدی موارد سرپایی حاکی از اثرات سفر‌های نوروزی است.(ادامه)
عارضه جدید و خطرناک «کرونای انگلیسی»!
یک متخصص بیماری‌های عفونی از بیماری "گیلن باره" به عنوان عارضه جدید و خطرناک کرونای انگلیسی یاد کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.