.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۶ خوراکی طبیعی جایگزین قرص‌ها و مکمل‌های کلسیم
بسیاری از مردم بدون توجه به رژیم غذایی روزانه خود برای رفع "کمبود کلسیم" به مصرف قرص‌ها و مکمل‌های کلسیم روی آورده‌اند غافل از اینکه مصرف خودسرانه این قرص‌ها، می‌تواند عوارض و ضایعات مختلفی از جمله عوارض کبدی به دنبال داشته باشد!(ادامه)
آمریکا پس از ماه‌ها تلاش برای از بین بردن برجام، حالا به یک دروغ رسانه‌ای روی آورده تا شاید بتواند تیر آخر به توافق هسته‌ای را شلیک کند/ آنچه حسن روحانی از "پیروزی شنبه" می‌گوید را مردم ایران رقم خواهند زد. مردمی که اعتمادشان به پیروزی حقوقی و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی همچنین به طرح " ساماندهی نیروهای شرکتی و حجمی"  در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری بطور مجزا در هشت محور تعریف و اجرایی شد که .... اخراج کذب است / نیروهای شرکتی ساماندهی می شوند
شمال نیوز : وی همچنین به طرح " ساماندهی نیروهای شرکتی و حجمی" در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری بطور مجزا در هشت محور تعریف و اجرایی شد که ....(ادامه)
"۱۱ باور غلطی" که شما را به‌شدت بیمار می‌کند!
برخی از باور‌های رایج تغذیه‌ای میان توده مردم با آنچه در منابع طب سنتی برای حفط سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها ذکر شده، در تضاد است! در این مطلب به ۱۱ باور رایج که به‌غلط میان توده مردم به‌عنوان اصل تغذیه‌ای پذیرفته شده است، اشاره کرده‌ایم.(ادامه)

وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود. پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام‌جمعه ملارد
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود.(ادامه)
عکس/ مذاکره پسر برانکو با استقلال
بازیکن سابق پرسپولیس برای پیوستن به استقلال با مدیران این تیم مذاکره کرد. فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس که به خاطر علاقه برانکو در زمان حضورش در این تیم به او لقب "پسر برانکو" داده شده بود، برای مذاکره با باشگاه استقلال و پیوستن به این تیم وارد عمل شد. احمدزاده نیم فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می زد.(ادامه)
اینفوگرافی/ ۱۴ توصیه برای پیشگیری و درمان "آنفلوآنزا"
با توجه به درپیش‌بودن فصل پاییز و احتمال افزایش همزمان ابتلا به "آنفلوآنزا" و کرونا، در این مطلب به ۶ توصیه و دستورالعمل طب سنتی در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا اشاره و ۸ دستورالعمل درمانی برای آن ذکر شده است.(ادامه)
عکس/ نخستین تصاویر از خسارات زلزله رامیان
فرماندار رامیان گفت: براثر زمین لرزه ۵ و یک دهم ریشتری بامداد امروز در این شهرستان، چهار تا پنج نفر از اهالی دو روستای "قورچای و ویرو" مصدوم شدند. وی افزود: تمام عوامل مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده‌باش کامل هستند. گزارشاتی مبنی بر ترک‌خوردگی ساختمان از روستاهای این شهرستان ارسال شده است.(ادامه)
با مصرف این نوشیدنی مصفا به جنگ با "کرونا" بروید!
این نوشیدنی مصفا، موثرترین دارو برای تخفیف علایم عفونت‌های تنفسی فوقانی (فارنژیت، نازوفارنژیت، سینوزیت، لارنژیت، تراکئیت، برونشیت) در مقایسه با دارونما و سایر درمان‌های رایج از جمله آنتی‌بیوتیک است!(ادامه)
عکس/ بالا رفتن آذری جهرمی از درخت نخل
محمدجواد آذری جهرمی تصویری از خود در حال بالا رفتن از درخت نخل خرما منتشر کرده است. وزیر ارتباطات در ذیل این تصویر نوشت: "بچه، برای پدر و مادر همیشه بچه است. زمان کودکی در خونه‌ی شلوغ ما، مسئولیت چیدن خرما از درخت نخل، با من بود. هفته‌ی پیش هم که رفتم جهرم و سری به مادر زدم، خواست براش خرما بچینم. کار دشواریه بالا رفتن از نخل‌های قد کشیده شاهانی جهرم، اما حتما به خوشمزگی رطبهاش می‌ارزه. هنوز کامل نرسیده بودند و شاید یک یا دوکیلو‌ رطب بیشتر نتونستم بچینم. لذت خاصی داشت هم اطاعت دستور مادر و هم یادآوری خاطرات قدیم."(ادامه)
یک استارتاپ ژاپنی که توسط شرکت بزرگ "تویوتا" پشتیبانی می‌شود، بالاخره آزمایش عمومی خودرو پرنده خود را انجام داد. این شرکت امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی تاییدیه انجام پرواز در خارج از زمین‌های آزمایش را دریافت کند و انتظار دارد تا سال ۲۰۲۳ میلادی یک وسیله نقلیه تجاری با دو صندلی بسازد. اولین آزمایش عمومی «خودرو پرنده تویوتا» انجام شد
یک استارتاپ ژاپنی که توسط شرکت بزرگ "تویوتا" پشتیبانی می‌شود، بالاخره آزمایش عمومی خودرو پرنده خود را انجام داد. این شرکت امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی تاییدیه انجام پرواز در خارج از زمین‌های آزمایش را دریافت کند و انتظار دارد تا سال ۲۰۲۳ میلادی یک وسیله نقلیه تجاری با دو صندلی بسازد.(ادامه)
۳ واکسن دیگر کرونا در روسیه در حال ثبت است
وزیر بهداشت روسیه با اشاره به اینکه سه واکسن علیه ویروس کرونا در حال به ثبت رسیدن هستند، از آغاز روند توزیع واکسن "اسپوتنیک-۵" به برخی مراکز درمانی، برای آغاز مرحله سوم آزمایشات بالینی آن خبر داد.(ادامه)
نوشیدن "آب یخ" باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود
مشهورترین فرد در طب ایرانی طی قرن‌های اخیر درباره منافع و مضرات انواع آب‌های گرم و سرد نکات مهمی را بیان کرده در ادامه به برخی از این نکات می‌پردازیم.(ادامه)
عکس/ ماشین لاکچری احسان علیخانی در خیابان های تهران
به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه "عصر جدید" لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ"  دارد و  از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد.... نگرش ها را تغییر دهید / با همان نگرش سابق، وجود این سازمان جدید نیز کاری از پیش نمی برد
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ" دارد و از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد....(ادامه)
شمال نیوز : شریعتی با بیان اینکه "در چند سال گذشته دولت تعهداتی داشت که نتوانست عملی کند و یک عقب‌ماندگی جدی به‌وجود آمد" .... شریعتی : شرق مازندران در مقایسه با شهرهای دیگر و مرکز استان عقب افتاده تر است
شمال نیوز : شریعتی با بیان اینکه "در چند سال گذشته دولت تعهداتی داشت که نتوانست عملی کند و یک عقب‌ماندگی جدی به‌وجود آمد" ....(ادامه)
باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید صادر کنیم
محمدرضا باهنر گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور باید این باشد که دست بر روی مسائلی که حساسیت برانگیز است، نگذارد و کشور را با حاشیه‌های بی‌فایده مواجه نکند. این طور نباید که یکی بیاید بگوید "بگم یا نگم" و دیگری بگوید "لوله‌اش می‌کنم" و از این طریق رای مردم را جلب کند. (ادامه)
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. کتاب " از فیضیه تا الرشید رونمایی شد
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. (ادامه)
عکس:معاون وزارت بهداشت امارات داوطلب واکسن کرونای چینی
دکتر "جمال الکعبی" معاون وزارت بهداشت امارات متحده عربی به عنوان یک داوطلب در حال دریافت واکسن کرونا شرکت "سینوفارم" چین در مرحله سوم آزمایش بالینی(ادامه)
تصویر زیرخاکی از تاکسی و راننده آن در اوایل دهه ۴۰
یکی از تصاویری که به تازگی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده یک تاکسی در دهه ۴۰ شمسی را نشان می‎دهد که با عنوان زیر میان کاربران به اشتراک گذاشته شده است: " اواسط دهه ۴۰ تاکسی‌های فیات ۱۱۰۰ کرایه دربستی ۱۰ ریال به تمام نقاط شهر تهران و نرخ بنزین هم ۶ ریال بود. "(ادامه)
نساجی مازندران بازیکن تأثیرگذار خود را از دست داد
مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد، "مجتبی ممشلی" بازیکن تأثیرگذار این تیم ادامه بازی‌های لیگ برتر را به‌دلیل مصدومیت از دست داد.(ادامه)
مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد
مجری و کارگردان "دورهمی" و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون دچار عارضه قلبی و روانه بیمارستان شد.(ادامه)
دانشگاه پزشکی قلابیِ مدرن ایرانی پلمپ شد+ تصاویر
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از دستگیری یک پرفسور قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: دانشگاه پزشکی "مدرن ایرانی" و کلینیک درمانی احیا در بابل، گتاب و بندپی شرقی پلمب شد.(ادامه)
شگرد جدید کلاهبرداران؛ لطفاً به این شماره کارت پول بزن
شگرد جدید کلاهبرداران؛ لطفاً به این شماره کارت پول بزنرئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک به شهروندان با مضمون "به این شماره کارت واریز کن" و یا "لطفاً مبلغ رو به این شماره بزن" به‌راحتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.(ادامه)
جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از تحویل جسد قاضی منصوری به خانواده‌اش خبر داد.(ادامه)
عکس/ فاصله گذاری اجتماعی در "رمی جمرات"
یکی از اعمال واجب در سرزمین منا، سنگباران کردن نمادین شیطان است. این عمل در روز دهم ذی‌الحجه (عید قربان)، در مورد «جمره عقبه» و با هفت سنگ و در روز یازدهم و دوازدهم ذی الحجه در مورد «جمره اولی، وسطی و عقبه» و برای هر کدام با هفت سنگ انجام می‌شود.(ادامه)
آخرین وضعیت مراسم اربعین حسینی امسال
نماینده، ولی فقیه در امورحج و زیارت کم و کیف برگزاری مراسم "اربعین حسینی امسال" و احتمالات پیش رو را تشریح کرد.(ادامه)
انسداد آزاد راه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی
جانشین پلیس راهور تهران از انسداد شمال به جنوب آزاد راه "تهران – شمال " از امروز صبح تا اطلاع بعدی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای متولّی در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل موظف هستند همکاری لازم را با مجموعه شهرداری ساری به عمل آورند چرا که هرگونه عدم تعامل در این مسیر باعث ایجاد اختلال در کار می شود. رئیس سازمان عمران، مدیری پرانرژی و تحولگراست
شمال نیوز: دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای متولّی در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل موظف هستند همکاری لازم را با مجموعه شهرداری ساری به عمل آورند چرا که هرگونه عدم تعامل در این مسیر باعث ایجاد اختلال در کار می شود.(ادامه)


سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره مناطق "سفید، زرد و قرمز" کرونایی ارائه داد و تنها شهرستان منطقه سبز یا بی خطر در کشور را معرفی کرد. تنها منطقه‌ آنتی کرونا در ایران کجاست؟
سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره مناطق "سفید، زرد و قرمز" کرونایی ارائه داد و تنها شهرستان منطقه سبز یا بی خطر در کشور را معرفی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.441 seconds.