.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
"کمک معیشتی" جدید در آستانه ماه مبارک رمضان، واریز خواهد شد
بر اساس اعلام رئیس جمهور، "کمک معیشتی" جدید در آستانه ماه مبارک رمضان، برای ۶۰ میلیون نفر واریز خواهد شد.(ادامه)
«بهتاش پایتخت» یهویی در جزیره کیش +عکس
بهرام افشاری ، از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان عکسی از خود در جزیره کیش را منتشر کرد. افشاری در این پست نوشت: "همینجوری یهویی الکی." (ادامه)
چرا متن قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین منتشر نمی‌شود؟
مدیر کل شرق وزارت امور خارجه گفت: در سند جامع همکاری‌های ۲۵ ساله ایران و چین اصولا امتیازی مبادله نشده و لذا جای نگرانی از ناحیه آن چه غربیها "تله بدهکاری" می‌گویند و سریلانکا را مثال می‌زنند، وجود ندارد.(ادامه)
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد. مخاطب «مانع ‌زدایی‌ها» در شعار سال هرسه قوه است/ جنگ اقتصادی با "اما" و اگر" پیش نمی‌رود
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد.(ادامه)
فردا روز اول قرن جدید است یا نه؟ / همه‌چیز زیر سر "عدد صفر" است!
مدتهاست که بحث بر سر آغاز قرن جدید شمسی بالا گرفته و رسما نهادهای علمی درباره آغاز قرن موضع گرفته‌اند. اما ماجرا چیست؟(ادامه)
دیوانعالی کشور ۳۱ سال حبس «اکبر طبری» را تأیید کرد
دیوانعالی کشور محکومیت صادره از سوی دادگاه علیه "اکبر طبری" را تأیید کرد.(ادامه)
تصویری از واکسن شهید فخری‌زاده
پسر شهید فخری‌زاده اولین داوطلب تست واکسن ایرانی کرونا " فخرا" است.(ادامه)
امشب؛ واریز آخرین یارانه معیشتی کرونا
چهارمین و آخرین مرحله ازیارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد " بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت ۲۴:۰۰ امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
عکس/ دست نوشته جدید سردار شهید سلیمانی
بیست و دوم اسفندماه و به مناسبت روز شهدا، دست نوشته جدیدی از سردار رشید اسلام در فضای مجازی منتشر شده که نوشته اند: " بسم الله الرحمان الرحیم داروی درد من شهادت است"(ادامه)
اولین تصویر از قسمت‌های پایانی "پایتخت۶"
دو قسمت پایانی فصل ششم سریال "پایتخت" این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و عوامل این سریال همچنان مشغول کارند تا در آستانه نوروز روی آنتن بروند.(ادامه)
زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
مدیر شبکه نسیم اعلام کرد که فصل هفتم برنامه تلویزیونی"خندوانه" از چهارشنبه ۲۰ اسفند همزمان با شب مبعث به آنتن شبکه نسیم برمی‌گردد.(ادامه)
تحویل سومین محموله واکسن روسی کرونا به ایران
منابع روسی چهارشنبه شب اعلام کردند سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی "اسپوتنیک وی" که شامل ۲۰۰ هزار دوز است را تحویل گرفت.(ادامه)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد. در مذاکرات اخیر با آژانس در چارچوب تعیین شده از سوی مسئولان ارشد حرکت کردیم/ شرایط مذاکره را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد.(ادامه)
احتمال شیوع کرونا از عراق به ایران "مرز مهران" را بست
فرماندار مهران از بسته‌شدن مرز مسافرتی مهران خبر داد و گفت: این اقدام در راستای مهار و کنترل بیماری کرونا انجام شده است.(ادامه)
نساجی اولین بازیکن خود را از شهر خودرو گرفت
مسئول روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، از جذب «سعید جلالی‌راد»"دروازه‌بان نیم فصل نخست تیم شهرخودرو وحضور درجمع سرخ‌پوشان مازندرانی خبر داد.(ادامه)
محسنی‌اژه‌ای: شایعات در مورد خانواده من کذب است
معاون اول قوه قضاییه گفت که "شایعات مطرح شده" در مورد خانواده‌ او کذب است.(ادامه)
هیچ واکسن فایزری وارد و ترخیص نشده است
به دنبال انتشار برخی خبر‌ها در رابطه با ورود محموله واکسن "فایزر" به کشور، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که هر دو محموله وارداتی واکسن در مدت اخیر "اسپوتنیک وی" روسی بوده و هیچ واکسن فایزری در این مدت وارد و از گمرک ترخیص نشده است. (ادامه)
باقیمانده "پایتخت۶" در مازندران کلید خورد
تهیه‌کننده سریال "پایتخت" با تأیید شروع ساخت ۲ قسمت پایانی فصل ششم از تلاش برای پخش در شب عید نوروز خبر داد.(ادامه)
عکس/ "سیکس پک"علی کریمی در ۴۳ سالگی
علی کریمی از زمانی که فوتبال را به طور حرفه ای کنار گذاشته با دوستان نزدیکش ورزش می کند و گاهی هم به فوتبال می رود.او در کنار فوتبال تمرینات بدنسازی را هم با جدیت زیادی دنبال می کند.تصویری از بدن آماده علی کریمی در 43 سالگی را می بینید. (ادامه)
(ویدئو) توهین به حسن روحانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
جمعی از افراد در مراسم ۲۲ بهمن اصفهان شعار‌ "مرگ بر روحانی" دادند. این فیلم به صورت گسترده در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. اهانت به مسئولین و رئیس جمهور تاکنون بار‌ها توسط رهبر انقلاب رد و مورد انتقاد قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.
اهدا جایزه ویژه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به کارگردان مازندرانی
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. (ادامه)
عکس/ اولین واکسن اسپوتنیک روسی تزریق شد
تصویری از "پارسا" فرزند وزیر بهداشت بعد از دریافت واکسن روسی کرونا را می‌بینید.(ادامه)
متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش در "ابل و قائم شهر خبر داد.(ادامه)
خواننده ترانه " خلبانان؛ ملوانان " درگذشت
جمشید نجفی، خواننده ترانه «خلبانان؛ ملوانان...» بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
هشدار فرماندار ساری نسبت به بازگشت وضعیت قرمز کرونایی
فرماندار ساری وضعیت کرونایی این شهرستان را " بسیار شکننده " توصیف کرد و نسبت به بازگشت رنگ‌بندی قرمز در صورت تداوم بی اعتنایی برخی از شهروندان و اصناف به پروتکل‌های بهداشتی هشدار دارد.(ادامه)
افراد دارای چک برگشتی از "خدمات بانکی" محروم می‌شوند
در قانون جدید، به افراد دارای چک برگشتی، خدمات بانکی ارائه نمی‌شود. بر این اساس افتتاح حساب جدید بانکی، اعطای کارت بانکی جدید، صدور ضمانت‌نامه ارزی و ریالی و پرداخت تسهیلات بانکی نیز به این افراد ممنوع می‌شود.(ادامه)
اسیدچرب به مقابله با بیماری ام اس کمک می‌کند
یافته جدید پژوهشی نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی ممکن است به درمان برخی از افراد مبتلا به بیماری خودایمنی "ام اس" کمک کند.(ادامه)
واکنش وزارت بهداشت به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند
سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند گفت: طرح چنین موضوعی در فضای مجازی صرفا با هدف "جذبِ مخاطب" است، چرا که درمان تمام بیماران کرونایی در کشور یکسان است.(ادامه)
محل زندگی جدید ترامپ بعد از ترک کاخ سفید+عکس
ترامپ این عمارت را شبیه به "بهشت" معرفی کرده است. عمارت مارالاگو دارای ۱۲۸ اتاق، استخر آبگرم، زمین تنیس و ساحل اختصاصی، باشگاه اسب سواری و تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.(ادامه)
۴ نشانه بالا بودن قند خون و دیابت
"هایپرگلیسمی" به وضعیت بالا بودن سطح گلوکز یا قند خون اشاره دارد که شاخص تعیین‌کننده بیماری دیابت است.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.421 seconds.