.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماز خواندن بازیکنان یک تیم اماراتی حین تمرین +عکس
بازیکنان تیم فوتبال "الاتحاد کلباء" با پیروی دقیق از فاصله گذاری اجتماعی در حین تمرینات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، حین تمرین تیمی به صورت جماعت نماز مغرب خواندند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان "نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود"، منصوب کرد. یک مازندرانی، نماینده وزیر بهداشت در پیگیری امور خاص شد
شمال نیوز: وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان "نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود"، منصوب کرد.(ادامه)
داوطلبان واکسن کرونا، باید در معرض ویروس قرار گیرند!
گروهی از دانشمندان برجسته در نامه‌ای به "مؤسسه ملی سلامت" آمریکا درخواست کردند که پس از اینکه داوطلبان جوان واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند، باید در معرض ویروس قرار بگیرند تا از قابلیت محافظتی واکسن اطمینان حاصل شود. (ادامه)
خبر وزیر بهداشت از عرضه تولید داخلی داروی کرونا
وزیر بهداشت با ابراز نگرانی درباره وضعیت کووید۱۹ در چهار استان، از عرضه تولید داخلی داروی "رمدسیویر" از هفته آینده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به فراهم‌نشدن همه بسترهای لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان گفت: دستاوردهای اجرای طرح پزشک خانواده در شرایط کرونا در مازندران بررسی شود. مدیرکل بیمه سلامت مازندران: دستاوردهای اجرای طرح "پزشک خانواده" در شرایط کرونا بررسی شود
شمال نیوز: مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به فراهم‌نشدن همه بسترهای لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان گفت: دستاوردهای اجرای طرح پزشک خانواده در شرایط کرونا در مازندران بررسی شود.(ادامه)
"کنکور" امروز تعیین تکلیف می‌شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه قطعا آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در مردادماه برگزار خواهند شد، گفت: در مورد کنکور امروز تصمیم گیری خواهد شد و به این ترتیب، برگزاری آزمون سراسری نیز امروز تعیین تکلیف خواهد شد.(ادامه)
پیام تسلیت مهندس طاهائی در پی درگذشت مرحومه نامی
سیدعلی اکبرطاهائی ،استاندار اسبق مازندران در گذشت مرحومه "ایران نامی" خیر مازندرانی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
بحرانی به نام "سال آخر ریاست‌جمهوری"
تاریخ همچنان در حال تکرار است و بعد از خاتمی و احمدی‌نژاد، حال ِروحانی نیز در سال آخر ریاست‌جمهوری‌اش چندان تعریفی ندارد و مجلس به سمت استیضاح او در حال حرکت است.(ادامه)
علت اصلی ابتلا به "دیابت" مصرف شیرینی‌جات نیست!
این یک باور غلط است که تنها مصرف زیاد "شیرینی‌جات" باعث ابتلا به "دیابت" می‌شود؛ مصرف بیش از حد خوراکی‌های شیرین یکی از ده‌ها عامل ابتلا به دیابت است؛ در این مطلب دکتر کردافشاری به بیان دلایل ابتلا به دیابت از منظر طب سنتی پرداخته است.(ادامه)
ابتلای یک فرماندار به ویروس کرونا
نتیجه آزمایش کرونای "حسین سنجرانی" فرماندار شهرستان خواف در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شد.(ادامه)
عکس: دستخط دیده نشده از شعر ماندگار «ای لشکر صاحب زمان»
برای اولین بار شعر نوحه ماندگار "ای لشکر صاحب زمان" با دست خط مرحوم حاج ‎حبیب الله معلمی در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آن عبارت که دستاور برجام در حوزه بانکی «تقریبا هیچ» بوده ناظر بر واقعیت بود. البته یک "تقریبا" هم گفتم. یعنی یک جزئیاتی برای ما باز شد و نسبت به وضعیت گذشته قابل مقایسه نبود..... سکوت ولی‌الله سیف پس از سکه 10 میلیونی و دلار 20 هزار تومانی شکست
شمال نیوز : آن عبارت که دستاور برجام در حوزه بانکی «تقریبا هیچ» بوده ناظر بر واقعیت بود. البته یک "تقریبا" هم گفتم. یعنی یک جزئیاتی برای ما باز شد و نسبت به وضعیت گذشته قابل مقایسه نبود.....(ادامه)

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: "دلیلا"، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به بیکاری همسرش واکنش نشان داد.
واکنش همسر استراماچونی به بیکاری سرمربی سابق استقلال
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: "دلیلا"، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به بیکاری همسرش واکنش نشان داد. (ادامه)
مشاور حسن روحانی استعفا کرد
حمید ابوطالبی که سمت مشاور سیاسی رییس جمهور را برعهده داشت، نوشت: با سپاس فراوان، استعفای خود از سمت "مشاور رییس جمهور" را تقدیم ریاست محترم جمهوری کرده ام.(ادامه)
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است. نامه سرگشاده اردشیر زاهدی خطاب به مردم ایران و آمریکا
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مسئول ایثارگران سپاه در ادامه اعلام کرد: پس از انجام آزمایش‌های DNA توسط مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر شهدای گرانقدر "سعید کمالی کفراتی" و "علی جمشیدی" جمعی سپاه کربلای استان مازندران احراز شد..... شناسایی پیکر دو تن از شهدای مازندرانی مدافع حرم منطقه خان طومان + تصاویر
شمال نیوز : مسئول ایثارگران سپاه در ادامه اعلام کرد: پس از انجام آزمایش‌های DNA توسط مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر شهدای گرانقدر "سعید کمالی کفراتی" و "علی جمشیدی" جمعی سپاه کربلای استان مازندران احراز شد.....(ادامه)
حضور دانش‌آموزان در مدارس "زوج ‌و فرد" می‌شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس روزهای پنجشنبه دایر است و دانش‌آموزان در قالب دو گروه در روزهای زوج و فرد به مدرسه می‌آیند.(ادامه)
نشست وزیر اقتصاد و امور دارایی به همراه مجموعه‎ای از مدیران ارشد این وزارتخانه روز گذشته (پنجشنبه) در حالی در بابلسر برگزار شد که بخش تولید و مدیران اقتصادی استان بیشتر به جای بیان مشکلات خود به مسائل حاشیه‌ای و ارائه اطلاعات عمومی استان پرداختند، وضعیتی که وزیر آن را " فرصت‌سوزی " نامید . از فرصت سوزی به سبک نمایندگان مازندران در مجلس تا حسرت دژپسند / وزیر اقتصاد : فرصت سوزی امروز بیانگر مدیریت نادرست مدیران اقتصادی مازندران است !
نشست وزیر اقتصاد و امور دارایی به همراه مجموعه‎ای از مدیران ارشد این وزارتخانه روز گذشته (پنجشنبه) در حالی در بابلسر برگزار شد که بخش تولید و مدیران اقتصادی استان بیشتر به جای بیان مشکلات خود به مسائل حاشیه‌ای و ارائه اطلاعات عمومی استان پرداختند، وضعیتی که وزیر آن را " فرصت‌سوزی " نامید . (ادامه)
زمان واریز "حقوق بیمه بیکاری فروردین" ناشی از کرونا مشخص شد
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، زمان واریز مقرری بیمه بیکاری فروردین ماه ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
برداشت میوه شلیل و هلو از باغ‌های شرق استان با پیش‌بینی افزایش تولید شروع شده است. نخستین برداشت هلو ازرقم داودی در سطح نیم هکتار از باغ‌های روستای "اومال " آغاز شد. این شهرستان دارای ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار باغات هلو و شلیل است.
برداشت هلو از باغ‌های شرق مازندران(خبر)
برداشت میوه شلیل و هلو از باغ‌های شرق استان با پیش‌بینی افزایش تولید شروع شده است. نخستین برداشت هلو ازرقم داودی در سطح نیم هکتار از باغ‌های روستای "اومال " آغاز شد. این شهرستان دارای ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار باغات هلو و شلیل است. (ادامه)
عکس/ هدیه یک میوه فروش به کودکان
کار زیبای یک میوه فروش برای کودکان"برای کودکان زیر ۱۰ سال صلواتی".(ادامه)
کشف میلیاردی اموال مسروقه در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان "ساری" کشف اموال سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد. (ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران از آنچه که " کاهش محسوس رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی " برای قطع زنجیره شیوع کرونا در این استان نامید ، ابراز نگرانی کرد.
ابراز نگرانی استاندار از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران
شمال نیوز : استاندار مازندران از آنچه که " کاهش محسوس رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی " برای قطع زنجیره شیوع کرونا در این استان نامید ، ابراز نگرانی کرد. (ادامه)


یک مقام اطلاعات سپاه: به منتشرکنندگان این شایعات و افرادی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت. هشدار اطلاعات سپاه درباره اخبار "اعترافات طبری"
یک مقام اطلاعات سپاه: به منتشرکنندگان این شایعات و افرادی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت.(ادامه)
عواملی که از عمر "مردان" می‌کاهد
رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت، با اشاره به عواملی که سبب کاهش عمر مردان می‌شود، گفت: شایع ترین و کشنده‌ترین سرطان میان مردان سرطان معده و سرطان ریه است.(ادامه)
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس منصوب شد
"علیرضا شریفی" با حکم معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شد. (ادامه)
احتمال انتقال کرونا از طریق ناقلان خاموش چقدر است؟
یکی از مقامات ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: احتمال انتقال بیماری کووید-۱۹ از طریق ناقلان خاموش بیماری، "بسیار نادر" است.(ادامه)
شمال نیوز : "این جمله را در همین مازندران - در بابل یا ساری، یادم نیست - خانمی به من گفت. وقتی در تهران مطلب را به امام گفتم، آن مرد با عظمت و با ابهّت و آن کوه صبر و حلم، چنان در هم و منقلب شد که تعجّب کردم." .... جمله ای از مادر شهید مازندرانی که کوه صبر را درهم و منقلب کرد
شمال نیوز : "این جمله را در همین مازندران - در بابل یا ساری، یادم نیست - خانمی به من گفت. وقتی در تهران مطلب را به امام گفتم، آن مرد با عظمت و با ابهّت و آن کوه صبر و حلم، چنان در هم و منقلب شد که تعجّب کردم." ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.