.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عجیب‌ترین هدیه‌ای که همراه مریض به پزشک ایرانی داد +عکس
همراه مریض از پزشک معالج پدرش راضی بوده و بعلت مشکل مالی بجای هدیه گرفته ماشین دکتر رو شسته. "درستترین غلط‌های املایی که تا حالا دیدم"(ادامه)
تزریق مجدد واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلب اول + تصاویر
دومین دوز از واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلبی که دو هفته پیش برای اولین‌بار مورد تست قرار گرفته بودند، تزریق شد؛ این سه داوطلب شامل "طیبه مخبر" فرزند رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، علی عسگری و حمیدرضا خلیلی از مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان امام هستند(ادامه)
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" .... از ۲۲ ایده رسیده به دبیرخانه علمی، ۴ ایده به عنوان ایده برتر شناخته شدند
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" ....(ادامه)
این ۳علامت نشانه ابتلا به "دیابت" است
یک متخصص داخلی و طب سنتی ضمن تشریح علائم ابتلا به "دیابت" گفت: کنترل دیابت تیپ۲ یا بزرگسالان، راحت‌تر است چون با فعالیت ورزشی، ماساژ روغنهای گرم و اصلاح رژیم غذایی می‌توان آن را کنترل یا درمان کرد.(ادامه)
خوردن «توت» و «خرما» با چای ممنوع!
اگر بر این باورید که مصرف "توت" یا خرما به جای قند می‌تواند از بالا رفتن میزان "قند خون" جلوگیری کند سخت در اشتباهید.(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی "علی شیرازی" را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان منصوب کرد. دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالای مازندران منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی "علی شیرازی" را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان منصوب کرد.(ادامه)
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟
اگر بر این باورید که مصرف "توت" یا خرما به جای قند می‌تواند از بالا رفتن میزان "قند خون" جلوگیری کند سخت در اشتباهید.(ادامه)
تصویری متفاوت از یک صبح شوکه کننده در سوئد
صبح اولين روزی که کشور سوئد جهت رانندگی‌ را از سمت چپ به سمت راست تغيير داد "١٩٦٧(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس رای هیئت داوران جشنواره مکتب سلیمانی ،  دکتر هادی ابراهیمی  موفق به کسب تندیس ولوح افتخاربرای موسیقی اقیانوس بی پایان در بخش اثر ویژه " شد .... درخشش صدا و سیمای مرکز مازندران در جشنواره " مکتب سلیمانی "
شمال نیوز : بر اساس رای هیئت داوران جشنواره مکتب سلیمانی ، دکتر هادی ابراهیمی موفق به کسب تندیس ولوح افتخاربرای موسیقی اقیانوس بی پایان در بخش اثر ویژه " شد ....(ادامه)
گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود/ برخورد داور قهری بود
سرمربی نساجی مازندران گفت، که گلی که تیم پرسپولیس به نساجی زده، "احمد نورالله‌ی " بازیکن این تیم درموقعیت کاملاً آفساید بوده است.(ادامه)
عارضه عجیب واکسن کرونا/ خطر برای افرادی که تزریق‌ زیبایی داشتند
چندین نفر از شرکت‌کنندگان آزمایش واکسن کووید-۱۹ "مدرنا" پس از دریافت واکسن، تورم و التهاب را تجربه کردند.(ادامه)
*تحقق "جهش تولید" در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران*
نگارش و تدوین : روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران(ادامه)
تغییر نام خیابان "شجریان" به شهید "فخری زاده" توسط خانواده شهدا+ عکس
در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.(ادامه)
ترامپ پشت میله‌های زندان افتاد
هنرمندی به نام "کارن فیوریتو" در قطعه هنری خود بر روی یک بیلبورد در فونیکس آریزونا تصویر ترامپ را در پشت میله‌های زندان نمایش داده است. در این اثر هنری لباس‌های ترامپ یونیفورم نارنجی زندانی‌هاست و بر روی سینه آن عنوان "Don the Con" (دونالد متقلب) نقش بسته است.(ادامه)
روحانی: تعداد شهرهای قرمز کرونایی به صفر رسید
رییس جمهوری با یادآوری شعار "جمع نشویم تا کم نشویم"، اظهار داشت: در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها خیلی همکاری کردند. اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
توضیحات "آذری جهرمی" درباره ارائه اینترنت رایگان در شب یلدا
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بودجه وزارتخانه متبوعش در سال آینده حدود سه هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: برای خرید تبلت موردنیاز دانش آموزانی که تبلت ندارند، اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان نیاز است.(ادامه)
عکس/ تجمع حامیان ترامپ در مقابل ساختمان کنگره
حامیان ترامپ در مقابل ساختمان کنگره ایالت آریزونا در شهر "فینیکس" در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در روز گردهمایی اعضای "الکترال کالج" تجمع کردند.(ادامه)
آمریکا ۲ فرد مرتبط با ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۲ فرد "مرتبط با وزارت اطلاعات ایران" خبر داد.(ادامه)
منصورعلی زارعی"نماینده مردم  ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد. " زارعی" رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد
منصورعلی زارعی"نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد. (ادامه)
نامه نظام پزشکی به "جهانگیری" درباره واکسن کرونا
رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور درخواست کرد که مسئله ثبت سفارش و خرید واکسن ضد کرونا با لحاظ شرایط کشورمان و درایت در انتخاب مبدأ خرید، در اولویت برنامه‌های بهداشتی کشور قرار گیرد.(ادامه)
فراخوان اعضای انجمن صنفی مترجمان استان مازندران برای دریافت کمک‌هزینه‌ی کرونایی واریزشده به "هنرکارت"
(ادامه)
داروی مفید برای رفع عوارض شدید ابتلا به کرونا
محققان نتایج آزمایشات بالینی ایمونوگلوبولین "اکتاگام" (Octagam) را ارائه دادند ، که در درمان بیماران دچارعوارض شدید و حاد ابتلا به کووید 19موثر بوده است.(ادامه)
خداحافظی احساسی کی‌روش با کلمبیا+عکس
کی روش نوشت: "برای تیم عزیز؛ لحظه خداحافظی اصلا آسان نیست. این فقط برای این است که ما با افتخار تمام سپاس فراوان خود را ابراز کنیم. برای فرصت و افتخاری که فدراسیون فوتبال کلمبیا و رئیس آن برای خدمت به تیم ملی کلمبیا به من داده اند. به خاطر اعتماد، وفاداری و امتیاز کار کردن و هدایت افرادی با چنین استعداد و فداکاری؛ از بازیکنان گرفته تا کل بدنه فنی که به خاطر همه تلاش‌ها و فداکاری‌ها به منظور رسیدن به بهترین هدف‌ها به آن‌ها ادای احترام می‌کنم.این همچنین بدان معناست که بگویم در فروتنی کامل اینجا را ترک می‌کنم. با اطمینان از اینکه کار من میراث فنی مثبتی در اینجا به جای گذاشته است و نهایتاً به موقعیتی ختم خواهد شد که همه هواداران کلمبیا آرزویش را دارند و شایسته آن هستند. پیش به سوی آینده. "(ادامه)

سید عطاءالله مهاجرانی در توئیتی از توجه حاج قاسم به کتاب "حاج آخوند" نوشت. روایت عطاءالله مهاجرانی از لطفی که سردار سلیمانی در حقش کرد
سید عطاءالله مهاجرانی در توئیتی از توجه حاج قاسم به کتاب "حاج آخوند" نوشت.(ادامه)
با ۱۷ خاصیت شگفت‌انگیز «حنا» آشنا شوید
حنا" خواص شگفت‌انگیز متعددی از جمله خواص ضدقارچی و تنظیم فشار خون دارد که در این مطلب به ۱۷ خاصیت آن اشاره شده است.(ادامه)
كيهان: معاون رييس جمهور نفوذى است و بايد محاكمه شود
كيهان در مطلبى با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت: رئیس سازمان محیط زیست، پس از گماشتن یک جاسوس آمریکایی به معاونت این سازمان که به فرار وی ختم شد، کار را به جسارت علیه ساحت امام خمینی(ره) رسانده است.(ادامه)
جزئیات وصول شکایت از معاون مستعفی وزیر بهداشت ب/ ارائه اطلاعات به بیگانگان و ...
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وصول شکایاتی از "رضا ملک‌زاده؛ معاون مستعفی وزارت بهداشت" درباره آزمایش دارویی نامتعارف کرونا، ارائه اطلاعات به بیگانگان، استفاده از رانت برای شرکت دارویی و... خبر داد.(ادامه)
این عادت‌های غذایی مرگبار را ترک کنید
نتایج یک مطالعه پزشکی نشان می‌دهد که "حذف وعده صبحانه" و همچنین "دیر وقت شام خوردن" دو عادت غلطی هستند که می‌توانند با خطر ابتلا به عارضه "پروتئینوری" (دفع پروتئین در ادرار) مرتبط باشند.(ادامه)
"مت پارکر" ریاضیدان استرالیایی اخیراً اظهار کرده حجم تقریباً تمام کروناویروسی که تاکنون بیش از ۵۳ میلیون نفر از مردم جهان را آلوده کرده ۰.۲ اونس مایع است. ۵۳ میلیون مبتلا با یک قاشق چای‌خوری کرونا!
"مت پارکر" ریاضیدان استرالیایی اخیراً اظهار کرده حجم تقریباً تمام کروناویروسی که تاکنون بیش از ۵۳ میلیون نفر از مردم جهان را آلوده کرده ۰.۲ اونس مایع است.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.