.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یافتن 5 گمشده جنگل های دارابکلا
5 نفر از اهالی روستای دارابکلا شهرستان میاندورود که دیشب در جنگل های منطقه مفقود شده بودند نجات یافتند.(ادامه)
در زمان عصبانیت ورزش نکنید
بررسی‌های جدید نشان داده است که عصبانی بودن و انجام فعالیت فیزیکی شدید همراه با هم باعث سه برابر شدن و احتمال حمله قلبی می‌شود.(ادامه)
دستگیری دوشرور سابقه دار در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری دو شرور سابقه دار ومسلح در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: روزنامه اعتماد در مطلب تیتر یک خود از قطعی شدن تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است. تغییر جنتی قطعی شد
شمال نیوز: روزنامه اعتماد در مطلب تیتر یک خود از قطعی شدن تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.(ادامه)
برخورد کامیون و اتوبوس در جاده هراز ۸ زخمی برجا گذاشت
برخورد یک دستگاه کامیون و اتوبوس در جاده هراز آمل سبب مصدومیت هشت نفر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 25 مهرماه در مازندران
(ادامه)
جاده های شمال لغزنده، مه آلود
جاده های مازندران بارانی و لغزنده است.(ادامه)
سقوط کودک 8 ساله از پشت بام + عکس
کودک 8 ساله که از پشت بام سوله سقوط کرده بود ، توسط تکنسین های اورژانس 115 بابل نجات یافت. (ادامه)
ادامه بارش باران پاییزی در مازندران
باران تا بعدازظهر امروز مهمان مازندران است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌‌های یکشنبه 25مهر
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «انتخابات» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
صیانت از آراء مردم به عنوان حق الناس و رعایت کامل بی‌طرفی مجریان و ناظران(خبر)
رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «انتخابات» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند. (ادامه)
انتصاب ۳ بخشدار در مرکز مازندران
پس از بررسی‌های انجام شده و از بین گزینه‌های متعدد، سرانجام سرپرستان بخشداری‌های رودپی جنوبی، دودانگه و چهاردانگه ساری مشخص شدند. (ادامه)
انتخاب رئیس اتاق اصناف بهشهر
صبح امروز جلسه تعیین سمت اتاق اصناف بهشهر در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار و علیرضا صدیق به عنوان رئیس این اتاق معرفی شد. (ادامه)
صادرات قطعات ماشین‌ آلات از مازندران به ایتالیا
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: قطعات صنعتی ماشین های سبک و سنگین از مازندران به ایتالیا صادر می شود. (ادامه)
ادامه رایزنی برای انتخاب جایگزین وزیر ارشاد/ گزینه جدید مطرح شد
در حالی که رایزنی ها برای انتخاب جایگزین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد جدیدترین نامی که به گوش می رسد محمدحسین ایمانی خوشخو است. (ادامه)
شمال نیوز : وی در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: به داوری اعتراض ندارم اعتراضم به چیدمان داوری است. خواهش کرده‌ام که داور مازندرانی برای ما نگذارند. داوران مازندرانی با احساس هستند. در بازی با .... داور مازندرانی برای بازی های ما نگذارند !
شمال نیوز : وی در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: به داوری اعتراض ندارم اعتراضم به چیدمان داوری است. خواهش کرده‌ام که داور مازندرانی برای ما نگذارند. داوران مازندرانی با احساس هستند. در بازی با ....(ادامه)
شمال نیوز : رحمانى فضلى گفت: بر این اساس از آقای مقیمی درخواست کردیم در حوزه قائم مقامی بنده بیایند و به ما کمک کنند چرا که به هر حال ما موضوع انتخابات را داریم و این حوزه به جهت ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بسیار مهم است.... معاونت سیاسی وزارت کشور به شمالی ها می رسد
شمال نیوز : رحمانى فضلى گفت: بر این اساس از آقای مقیمی درخواست کردیم در حوزه قائم مقامی بنده بیایند و به ما کمک کنند چرا که به هر حال ما موضوع انتخابات را داریم و این حوزه به جهت ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بسیار مهم است....(ادامه)
جزئیاتی از حاشیه نشست لوزان درباره سوریه
مذاکرات نیم‌روزه ایران به همراه 8 کشور برای یافتن راه حلی برای بحران سوریه که در شهر لوزان سوئیس برگزار شد، در ساعات شبانگاهی به وقت تهران پایان یافت. (ادامه)
شمال نیوز : دهیار روستای دارابکلا با تأیید خبر ناپدید شدن چهار نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا گفت: اکیپ هلال‌احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند. .... ناپدید شدن 4 تن از اهالی میاندورود
شمال نیوز : دهیار روستای دارابکلا با تأیید خبر ناپدید شدن چهار نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا گفت: اکیپ هلال‌احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند. ....(ادامه)
عکس/ روز جهانی عصای سفید
(ادامه)
عکس/ یک درخت خاص و عجیب در ایتالیا
در نزدیکی گرانا در ایتالیا یک درخت خاص و عجیب رویش کرده است. این درخت را افراد محلی با نام درخت دوطبقه میشناسند. در واقع درخت توت در بالای درخت گیلاس رشد کرده است.(ادامه)
۱۰ درصد مرسولات پستی مازندران مختص آمل است
مدیرکل پست مازندران گفت: ۱۰ درصد مرسولات پستی استان مازندران به شهرستان آمل اختصاص دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون مرسوله در استان جابجا می‌شود.(ادامه)
پیش‌بینی برداشت بیش از 405 هزار تن مرکبات در ساری
مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه سطح زیر کشت باغات در ساری 28 هزار و 933 هکتار است، گفت: برداشت مرکبات امسال در این شهرستان 405 هزار و 525 تن پیش‌بینی شده‌ است.(ادامه)
نام نویسی 326 هزار خانوار مازندرانی در سامانه سرشماری
بیش از 326 هزار خانوار مازندرانی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن نام نویسی کردند.(ادامه)
دو نامزد جدید اصولگرایان در انتخابات 96 را بشناسید
(ادامه)
تصویر کم نظیر از یک مورچه درحال نوشیدن قطره برف
مورچه ای که در حال نوشیدن قطره برف است!(ادامه)
نجات نوجوان 13 ساله بهنمیری از سقوط بالابر
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: جوان ۱۳ ساله‌‌ای در شهرستان بهنمیر از بالابر سقوط کرد اما توسط اورژانس ۱۱۵ نجات یافت.(ادامه)
دوقلوهای بهم‌چسبیده از سر با موفقیت از هم جدا شدند + عکس
جراحان مرکز پزشکی برانکس در نیویورک موفق شدند دوقلوهای به‌هم‌چسبیده از ناحیه سر را بعد از ۲۰ ساعت عمل جراحی با موفقیت از هم جدا کنند. (ادامه)
عکس/ کیمیا علیزاده روی تخت جراحی
اولین بانوی مدال آور المپیکی ایران پیش از المپیک از ناحیه مچ پای چپ و زانو دچار مصدومیت بود و با همین درد در المپیک ریو بر روی شیاپ چانگ رفت و صاحب مدال برنز شد. کیمیا علیزاده برای رهایی از این درد کهنه صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
مهمترین نشانه های کم آبی بدن
کاهش آب سبب کاهش بزاق و افزایش باکتری در حفره دهان می شود و همین امر بوی بد دهان را به دنبال دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.