.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: سید احمد خمینی و مصطفی چمران در لبنان
تصویر زیر سید احمد خمینی و مصطفی چمران را در لبنان در سال ۱۳۵۳ نشان می‌دهد. (ادامه)
واژگونی خودرو در تونل محور هراز 4 کشته و زخمی برجای گذاشت
رئیس جمعت هلال احمر آمل گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 در تونل شماره 6 محور هراز منجر به کشته و زخمی شدن 4 نفر شد.(ادامه)
بارانی پاییزی در راه مازندران
آسمان مازندران از بعدازظهر امروز ابری ، همراه با بارش باران پاییزی پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
دبیرکل جدید سازمان ملل معرفی شد/ عکس
مجمع عمومی، سازمان ملل، نخست وزیر سابق پرتغال را به عنوان دبیرکل آتی خود انتخاب کرد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
استعفای رییس آموزش و پرورش بعد از تنبیه بدنی دانش آموز (+عکس)
به دنبال حادثه تنبیه‌بدنی و مصدومیت دانش‌آموز بمپوری استان سیستان و بلوچستان رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور استعفا کرد، مدیر مدرسه تعلیق و معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات احضار شد. (ادامه)
کشف جسد مجهول الهویه در سواحل بابلسر
(ادامه)
شهید سیدعلی حسینی که در سال 65 به شهادت رسید، در روز تاسوعای حسینی در سال 95 بار دیگر به دست جاعلین بی‌دین، تمثال مبارکش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. تیراندازی به تمثال شهید در بابلسر! +عکس
شهید سیدعلی حسینی که در سال 65 به شهادت رسید، در روز تاسوعای حسینی در سال 95 بار دیگر به دست جاعلین بی‌دین، تمثال مبارکش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟.... احمد خاتمی: عکس‌های خشن از من فتوشاپ است
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟....(ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی در این انتخابات راه روحانی را برای ورود به عرصه هموار کرد و با اعلام بی میلی به انتخابات اعلام حمایت خود را از رییس جمهور مستقر علنی کرد.اما این حمایت بدون شک برای روحانی تهی از هزینه نیست و در ادامه، مانند کابینه یازدهم و مجلس دهم باید او نیز جبران زحمات لاریجانی را کند..... لاریجانی ؛ از بازی برد - برد تا جاده صاف کن روحانی
شمال نیوز : لاریجانی در این انتخابات راه روحانی را برای ورود به عرصه هموار کرد و با اعلام بی میلی به انتخابات اعلام حمایت خود را از رییس جمهور مستقر علنی کرد.اما این حمایت بدون شک برای روحانی تهی از هزینه نیست و در ادامه، مانند کابینه یازدهم و مجلس دهم باید او نیز جبران زحمات لاریجانی را کند.....(ادامه)
واژگونی تریلی در سوادکوه/دست راننده قطع شد
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از واژگونی تریلی در مسیر پیچ اوریم سوادکوه با مصدومیت راننده تریلی خبر داد. (ادامه)
پرهزینه‌ترین خانوارهای ایرانی مشخص شدند
(ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق یک میلیون بازنشسته کشوری، از طریق سیستم متمرکز پرداخت مستمری و در یک زمان قابل انجام شد. (ادامه)
تشخیص دیابت از روی عرق!
بیماران مبتلا به قند خون بالا باید از سرانگشت خود نمونه خون بگیرند که گاهی روزانه چند بار اتفاق می‌افتد. محققان دانشگاه تگزاس در دالاس یک سیستم جایگزین غیرتهاجمی را ارائه کرده‌اند که از عرق بدن استفاده می‌کند. (ادامه)
چرا "حسن روحانی" کم پیدا است؟
(ادامه)
با این توصیه‌ها 15 سال بیشتر عمر می‌کنید!
(ادامه)
چگونگی تشخیص زودرس سرطان‌ها
بیماری‌های واگیردار که روزگاری به عنوان اولین عامل مرگ‌ومیر به حساب می‌آمدند، امروزه به طور نسبی تحت کنترل در آمده‌اند، در حالیکه بر اساس آخرین بررسی‌های آماری در حال حاضر تقریبا 20 میلیون نفر در دنیا با سرطان زندگی می‌کنند.(ادامه)
کارمزد خدمات بانکی گران شد +فهرست نرخ‌ها
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور تعرفه جدید کارمزد خدمات بانکی مصوب سال ۹۵ و نرخ‌های قابل وصول را اعلام کرد که طبق آن، نرخ صدور چک بانکی از ۳۷۰۰ تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافت. (ادامه)
ضرب و شتم ۵ دانش آموز از سوی یک معلم در کلاله
(ادامه)
نائب رئیس مجلس چقدر حقوق می گیرد؟
پزشکیان گفت: من الان 11 میلیون حقوق می گیرم که در خواب هم نمی دیدم این میزان بدهند. اگر عمل کنم پول به حساب من می ریزند و هر چه بیشتر عمل کنم این بیشتر خواهد شد.(ادامه)
خواص درمانی میوهٔ انار
انار در این فصل از سال به وفور یافت می‌شود می‌توانید برای رفع بوی بد دهان و زردی دندا‌‌نهایتان از انار استفاده کنید. بیماران قلبی نیز برای بهبود تپش قلب می‌توانند از این میوه استفاده کنند.(ادامه)
عزاداری علمای مازندرانی در سوگ امام سجاد(ع)
جمعی علما و روحانیون مازندران همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در ساری آیین سوگواری برگزار کردند.(ادامه)
سرشماری اینترنتی تمدید شد
رئیس مرکز آمار ایران از تمدید سرشماری اینترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: رکورد مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی با ثبت نام ۶۰ هزار خانوار در هر ساعت شکسته شد.(ادامه)
اردوهای جهادی گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به اینکه اردوهای جهادی گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: از طریق این اردوها کارهایی با ده درصد هزینه به سرانجام رسیده است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو های داخلی به شرح زیر است .(ادامه)
یک طرفه شدن جاده چالوس
جاده چالوس یک‌طرفه شد.(ادامه)
عکس: آموزش ویژه زنان نظامی برای صاف ایستادن!
(ادامه)
بیان مشکلات سیاه‌نمایی و کنایه زدن نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی نمی‌کنیم و به دولت با اهرم و باید و نباید کنایه نمی‌زنیم،گفت: مسائل و مشکلات را به عنوان دلسوز مطرح می‌کنیم.(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در محور کندوان
سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کندوان خبر داد و گفت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است.(ادامه)
گیلان سفیدپوش می شود
مدیرکل هواشناسی گیلان از احتمال بارش برف در ارتفاعات استان گیلان در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.