.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برنامه همه جانبه برای جوشش معنوی در مساجد تدوین شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مسجد را مرکز تبلیغ و سنگر جهاد و عبادت برشمرد و گفت: برنامه همه‌جانبه برای ایجاد یک جوشش معنوی در مساجد تدوین، جمع‌بندی و به مرحله اجرا درآید.(ادامه)
یارانه مهرماه واریز شد
شصت و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهرماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در 27 مهر95
قیمت برخی از خودرو های داخلی به شرح زیر است (ادامه)
عکس: کشتی پهلوانی دوره ناصری در میدان ارک
تصویر زیر برگزاری کشتی پهلوانی در عهد ناصری را در میدان ارک تهران نشان می‌دهد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 27 مهرماه در مازندران
(ادامه)
عکس: مغازه عکاسی در بازار اصفهان سال ۱۳۵۴
مغازه عکاسی و عکاسخانه - بازار اصفهان ، میدان نقش جهان -۱۳۵۴(ادامه)
آسمان مازندران امروز ابری همراه با باران پاییزی
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های سه‌شنبه 27مهر
(ادامه)
طارمی و عالیشاه توبیخ شدند؟
شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس دو بازیکن معترض خودش را کتباً توبیخ کرد. (ادامه)
سموم مواد غذایی را چگونه از بدن خود دفع کنیم؟
احتمالا شما هم تاکنون محصولات تراریخته یا محصولات دستکاری شده ژنتیک مصرف کرده‌اید. برخی پزشکان می‌گویند این محصولات مواد سمی خود را در بدن به جا می‌گذارند. برای حفظ سلامت کامل، بدن باید از این سموم پاک شود؛ (ادامه)
بازار آشفته تلفن همراه در مازندران/ گناه فروشندگان چیست؟
بحث قاچاق در بازار تلفن همراه به‌ گونه‌ای است که بازار را تحت تأثیر خود قرار داده و بسیار نگران‌کننده است، فروشندگانی که از بازار کالای خود را خریداری کردند، اجناس آنان توسط پلیس آگاهی مصادره می‌شود.(ادامه)
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند.

احمدی‌نژادی‌های بدلی با کاندیدا وارد انتخابات ۹۶ می‌شوند
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند. (ادامه)
چهره جایگزین پراید چگونه است؟+ تصاویر
رنو کویید خودرویی که قرار است بازار پراید را بگیرد خودرویی با حجم موتور ۸۰۰ یا ۱۰۰۰ بوده و طبق استانداردهای معتبر بین‌المللی هیچ امتیازی در تست‌های امنیت به دست نیاورده است.(ادامه)
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد. تعويق در تغيير وزير ارشاد / جنتي ماندگار مي شود؟
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد.(ادامه)
آملی لاریجانی درباره پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: البته در قانون انتخابات نیز تاکنون این موضوع وجود داشته و در آنجا هیئتی به ریاست دادستان کل کشور موضوعات را بررسی می کردند تا هم قبل از انتخابات اگر موردی وجود داشت تذکراتی به کاندیداها و هواداران آنها داده شود و هم در صورت وقوع جرایم انتخاباتی پرونده های مطروحه مورد بررسی قرار گیرد.
تشکیل کمیته ویژه سیاست‌های کلی انتخابات در دستگاه قضایی(خبر)
آملی لاریجانی درباره پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: البته در قانون انتخابات نیز تاکنون این موضوع وجود داشته و در آنجا هیئتی به ریاست دادستان کل کشور موضوعات را بررسی می کردند تا هم قبل از انتخابات اگر موردی وجود داشت تذکراتی به کاندیداها و هواداران آنها داده شود و هم در صورت وقوع جرایم انتخاباتی پرونده های مطروحه مورد بررسی قرار گیرد. (ادامه)
عکس/ گل سالم ایران برابر ژاپن پرپر شد
تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل ژاپن به گل رسید اما کمک داور به رد شدن توپ از خط اعتقاد نداشت و دستور به ادامه بازی داد. این دیدار بدون گل به پایان رسید.(ادامه)
روایت داعش از نخستین روز عملیات موصل
داعش درگیری‎ بین داعش و نیروهای عراقی و الحشد الشعبی و پیشمرگه در اولین روز عملیات آزادسازی موصل را «شدید» توصیف کرد.(ادامه)
پارک جنگلی جوارم سوادکوه(خبر)
(ادامه)
فتوای رهبر انقلاب درباره پوشیدن لباس سیاه در عزاداری
امروزه لباس مشکی پوشیدن عزادار هنگام سوگواری امام حسین (ع) و ائمه بزرگوار، نشانه این است که فرد می‌‌خواهد نشان دهد من عزادار هستم، بنابراین حکم کراهت را ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ، 60 درصد موجودی‌ بانک سرمایه را تشکیل می‌دهند، افزود: این صندوق سال 94 خسارت هنگفتی دید ولی معلوم نیست چرا با وجود اینکه نمی‌تواند خودش را اداره کند باید به‌دنبال تشکیل تیم والیبال رفت؟.... 90 درصد تسهیلات بانک سرمایه در اختیار 30 نفر !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ، 60 درصد موجودی‌ بانک سرمایه را تشکیل می‌دهند، افزود: این صندوق سال 94 خسارت هنگفتی دید ولی معلوم نیست چرا با وجود اینکه نمی‌تواند خودش را اداره کند باید به‌دنبال تشکیل تیم والیبال رفت؟....(ادامه)
۵ نشانه‌ی کمبود «آهن»
آیا می‌دانید که در جهان ۲ میلیارد نفر یعنی در حدود ۳۰ درصد از کل جمعیت آن، به کم خونی ناشی از فقر آهن مبتلا هستند؟ آهن نقش بسیار حیاتی در بیشتر عملکردهای بدن مانند حمل اکسیژن به تمامی سلول‌های بدن دارد.(ادامه)
عکس: مجلس سربازگیری مشهد در سال ۱۳۱۲
تصویر زیر مجلس سربازگیری را در مشهد در سال ۱۳۱۲ نشان می‌دهد. پس از تصویب قانون سربازی اجباری، لازم بود تا نمایندگان دولت برای تعیین سربازان در شهرها و روستاها حاضر شوند. این کار در قالب مجلس سربازگیری اجرا می‌شد. (ادامه)
افزایش هزار تومانی قیمت سکه در بازار + جدول
امروز در بازار آزاد، سکه طرح قدیم یک میلیون و 84 هزار و 300 تومان به فروش رسید.(ادامه)
زمان ویرایش اطلاعات در سرشماری اینترنتی
رئیس مرکز آمار ایران گفت: تا صبح امروز 24 میلیون و 400 هزار نفر حدود 30 درصد جمعیت کشور در سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند.(ادامه)
مانور آنفولانزایی + تصاویر
مانور آمادگی و پیشگیری آنفولانزای پرندگان صبح امروز در در روستای عملدار بابل برگزار شد.(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی 95
(ادامه)
محل تمرین جدید پرسپولیس مشخص شد
تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در ورزشگاه جدید و دور از چشم هواداران و خبرنگاران تمریناتش را دنبال خواهد کرد.(ادامه)
افتتاح 3 پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح سه پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در استان خبر داد و گفت: سه پروژه ورزشی در شهرهای تنکابن، سوادکوه و بابل که بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه داشته، به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
بخش‌هایی از محور هراز مسدود می شود
اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران اعلام کرد: به منظور عملیات اجرایی، از 25 مهرماه بخش هایی از محور هراز در محدوده ابتهاج مسدود می شود.(ادامه)
عکس/ حاتمی کیا همراه مدافعان حرم در حلب
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مشهور سینما که آثار ماندگاری در حوزه دفاع مقدس از خود به جا گذاشته محرم امسال چند روزی را کنار مدافعان حرم در حلب سوریه گذراند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.595 seconds.