.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یونسی: فرمانداران برای پیشگیری از طلاق تلاش کنند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با ابراز نگرانی از آمار واقعه طلاق در این استان گفت : تمامی دست اندرکاران ذیربط به ویژه فرمانداران برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی تلاش کنند.(ادامه)
فوتبال نقطه تاریک در کارنامه موفق ورزش مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : براساس بررسی وزارت ورزش و جوانان ، فوتبال نقطه ضعف در کارنامه موفق ورزش این استان است.(ادامه)
عکس/ تصدیق نامه اتومبیل چی گری
تصویری از گواهینامه رانندگی ، مربوط به نود سال پیش منتشر می شود.(ادامه)
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد
نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.(ادامه)
کاهش ۱۱ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بابیان اینکه در شش ماه اول امسال تعداد ۳۴۷ نفر براثر تصادفات رانندگی جان باختند گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشت.(ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
سرشماری حضوری از امروز آغاز شد
ثبت نام حضوری سرشماری نفوس و مسکن از امروز در کشور آغاز شده و ثبت نام اینترنتی نیز تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهرماه تمدید شده است.(ادامه)
خرما؛ بمبی از مواد مغذی!
خرما منبع خوبی برای انواع مختلف ویتامین و مواد معدنی است. این میوه منبع خوب انرژی، قند، و فیبر است. مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن، فسفر، سدیم، پتاسیم، منیزیم، و روی در خرما یافت می شوند.(ادامه)
زمان استیضاح فانی مشخص شد
عضو هیئت رئیس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش در سه شنبه هفته آینده خبر داد.(ادامه)
6 سبزی که در حالت پخته سودمندتر هستند
پخت گوجه فرنگی موجب می شود تا آنتی اکسیدان قدرتمند لیکوپن موجود در آن آزاد شود. مصرف بالای لیکوپن با کاهش خطر ابتلا به سرطان و حملات قلبی در ارتباط است.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری و در اواخر روز ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است .(ادامه)
پرویز پرستویی: من رفتگرم! +عکس
پرستویی در اینستاگرامش داستان جالبی از قیصر امین پور نقل کرد.(ادامه)
عکس دیدنی از ساعت پایان کار ژاپنی‎ها
ساعت پایان کار؛ ژاپنی ها در حال برگشت به خانه از محل کار با قطار. این تصویر در سال 1964 گرفته شده و به خوبی نشان میدهد پیشرفت امروز ژاپن چگونه مرهون زحمت نسل پیشین است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه 28 مهر مازندران
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر حسن روحانی در این دیدار بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی دولت تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به.... دیدار خصوصی استاندار مازندران با رئیس جمهور
شمال نیوز : دکتر حسن روحانی در این دیدار بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی دولت تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به....(ادامه)
تحویل دو حیوان مصدوم به محیط زیست آمل
یک راس بز وحشی و یک راس خوک توسط محیط بانان آمل به محیط زیست آمل تحویل داده شد.(ادامه)
آغاز محدوديت های ترافيكی در جاده های مازندران
​محدوديت های ترافيكی از صبح امروز در جاده های مازندران آغاز شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : جانبازی از مدیر کل ثبت اسناد گیلان خواست تا تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این همه آمار طلاق به پای آمار طلاق شهرستان رودسر ثبت نشود.  .... فرماندار رودسر : برخی از آمار طلاق ما مربوط به استان مازندران است
شمال نیوز : جانبازی از مدیر کل ثبت اسناد گیلان خواست تا تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این همه آمار طلاق به پای آمار طلاق شهرستان رودسر ثبت نشود. ....(ادامه)
سه راه ساده برای سوزاندن کالری
در صورتی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه و سوزاندن کالری با ورزش در باشگاه ندارید می‌توانید از روش‌های دیگری برای فعالیت و انرژی سوزاندن استفاده کنید (ادامه)
شمال نیوز: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از جلسه‌ای که با حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار کرد، از سمت خود کنار رفت. و از سمت خود استعفا داد. بر اساس قانون .... یک مازندرانی، سرپرست وزارت ورزش شد
شمال نیوز: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از جلسه‌ای که با حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار کرد، از سمت خود کنار رفت. و از سمت خود استعفا داد. بر اساس قانون ....(ادامه)
 کسانی که وام‌های چند میلیاردی می‌گیرند و به‌جای ایجاد اشتغال، در کنار دریا ویلا می‌سازند دشمنان جامعه کارگری هستند و به دولت و مردم خیانت می‌کنند.
ساختن ویلا با وام های میلیاردی اشتغال زا!
کسانی که وام‌های چند میلیاردی می‌گیرند و به‌جای ایجاد اشتغال، در کنار دریا ویلا می‌سازند دشمنان جامعه کارگری هستند و به دولت و مردم خیانت می‌کنند. (ادامه)
تصویر دیده نشده از ميرزا كوچک خان جنگلی
(ادامه)
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل طی نامه ای  نسبت به عملکرد بیژنی شهردار بابل اعلام ایراد و اعتراض کرد. از به کارگیری غیر قانونی نیرو تا عدم حضور منظم در محل کار و مشکلات درآمدی
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل طی نامه ای نسبت به عملکرد بیژنی شهردار بابل اعلام ایراد و اعتراض کرد.(ادامه)
مرد ۹۲ ساله نیجریه‌ای با ۹۷ همسر هنوز قصد ازدواج دارد!
(ادامه)
شمال نیوز: درحالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند ، یک منبع مطلع گزینه ی تغییرات احتمالی در وزارت ورزش را اعلام کرد. استعفای سه وزیر؛ فانی، گودرزی و جنتی می‌روند؟/ مونسان، صالحی امیری و سجادی؛ گزینه های وزارت ورزش/نجفی وزارت آموزش و پرورش یا ورزش می شود/ ...
شمال نیوز: درحالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند ، یک منبع مطلع گزینه ی تغییرات احتمالی در وزارت ورزش را اعلام کرد.(ادامه)
درگیری لفظی لاریجانی و کواکبیان برای نامه‌نگاری با رهبری
(ادامه)
رئیس شورای شهرستان ساری ابقا شد
با کسب اکثریت آراء رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری تا پایان دوره چهارم ابقا شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.