.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ دسته عزاداری ظهر عاشورا در لندن
مراسم عزاداری روز عاشورای حسین از ساعت ساعت ١٣ روز چهارشنبه ١٢ اکتبر از خیابان آکسفورد لندن شروع شد و عزاداران پس از عبور از خیابان اصلی لندن خود را به داونینگ استریت (دفتر نخست وزیر) رساندند. از نکات جالب توجه میتوان به حضور هزاران نفر از مسلمانان کشورهای مختلف جهان در مراسم امروز اشاره کرد. حضور انبوه عزادارن موجب بسته شدن تمامی خیابان های منتهی به مرکز شهر شده بود. این موضوع باعث ایجاد ترافیک چند ساعته در خیابان های مرکز شهر لندن شد. از نکات جالب توجه توضیع شیرینی و نذری و بین رهگذران بود تا به نوعی بابت ایجاد ترافیک از آنها عذرخواهی شود. هنچنین حضور کودکان و نوجوانان در این مراسم چمشگیر بود.(ادامه)
آئین خیمه سوزان همزمان با شام غریبان در ساری(خبر)
(ادامه)
چرا امام حسین(ع) را ثارالله (خون خدا) گفته‌اند؟
برای «ثارالله» معانی و وجوه مختلفی ذکر شده که هر یک تفسیر خاص خود را می‏طلبد. در مجموع به این معنا است که: خداوند، ولیّ دم آن حضرت است و خود او خون آن بزرگوار را از دشمنانش طلب می ‏کند.(ادامه)
خدمات رسانی به ۵۷۶ عزادار حسینی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمات رسانی به ۵۷۶ نفر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.(ادامه)
کوفتگی بدن بعد از پیاده روی را جدی بگیرید
دکتر آزاده حکاک زاده اظهارداشت: مصرف پروتئین بعداز ورزش سودمندی زیادی دارد اما مصرف مقادیر زیاد آن به ویژه بعد از هروعده غذایی، نه تنها کمک کننده نیست بلکه از طریق اوره دفع شده و جذب عضلات نمی شود.(ادامه)
مراسم خیمه‌سوزان در پارک جهان‌پیما ساری برگزار شد + تصاویر
همزمان با شام غریبان و به اسارت رفتن خاندان اهل بیت(علیه السلام) مراسم بزرگ خیمه‌سوزان در پارک شهید جهان‌پیما شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
تخم مرغ را هرگز نشویید
دکتر فرزاد شیدفر افزود: بهتر است پس از خریداری تخم مرغ در منزل تخم مرغ شسته نشود، این کار باعث نفوذ بیشتر میکروبها به داخل تخم مرغ می شود . به یاد داشته باشیم که برخی از میکروبها از جمله سالمونلا در داخل تخم مرغ خیلی سریعتر ایجاد آلودگی می کنند و می توانند سبب آلودگی تخم مرغ و غذاهایی شوند که تخم مرغ در آنها حرارت کافی ندیده است.(ادامه)
برگزاری مراسم شام غریبان خاندان اهل بیت(ع) + تصاویر
مراسم شام غریبان سالار شهیدان دشت کربلا در نقاط مختلف شهرها و روستاهای مازندران برگزار شد.(ادامه)
اندر حکایت لکسوس سواری یک نماینده مجلس
(ادامه)
حضرت علی اکبر (ع) کجا دفن شده است؟
دربارۀ قبر علی بن حسین، حضرت علی اکبر (ع) در اخبار و روایات آمده که آن حضرت در پایین پای پدر بزگوارش به خاک سپرده شد. عین عبارت «الارشاد» این است: «نزدیک پاهای حسین (ع) دفن گردید.»(ادامه)
داماد ۷۱ ساله، عروس ۱۱۴ ساله +تصاویر
مرد 71 ساله چینی برای راضی کردن زن 114 ساله به ازدواج، یک سال دوندگی و تلاش کرد.(ادامه)
عکس/ نذر علیرضا حیدری از ١٣ سالگی
نذر علیرضا حیدری از ١٣ سالگی برای شستن دیگ های نذری ظهر عاشورا(ادامه)
آیا سر مبارک امام حسین(ع)روی نیزه قرآن تلاوت نمودند؟
بر اساس نقل مورخان و محدثان‌، سر مبارک امام حسین‌ آیاتی از سوره کهف و بعض آیات دیگر را به مناسبت بعد از شهادت و بر بالای نیزه و در جاهای دیگر تلاوت کرده اند.(ادامه)
ترافیک روان در جاده ها، جاده چالوس فردا یک طرفه است
رفت و آمد خودروها در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
آب کردن چربی شکم با ۳ راهکار اصولی
چاقی و چربی اضافه دور شکم یک مشکل همگانی است. اما بسیاری از ما در نهایت موفق نمی‌شویم این چربی‌ها را بسوزانیم(ادامه)
نگاه امام خمینی به قیام عاشورا؛ هم عارفانه هم فقيهانه(يادداشت)
(ادامه)
پایان هفته بارانی در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شدمراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد(خبر)
مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شدمراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
تصادف منجر به مرگ در شب شام غریبان
عزادار حسینی همزمان با مراسم شام غریبان در تصادف با یک دستگاه پراید جان باخت.(ادامه)
حضور سردار سلیمانی و احمدی‌نژاد در مراسم شام غریبان حسینیه امام خمینی (+عکس)
فرمانده سپاه قدس در مراسم عزاداری شام غریبان امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی حضور یافت. مراسم عزاداری شام غریبان امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر انقلاب و جمعی از مردم و مسئولین در حال برگزاری است. (ادامه)
مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در روز قیامت!
ناگهان دو نفر را دیدم که چیزی را به دوش گرفته و کشان کشان نزدیک می شوند.همه نگاهشان می کردند و فرشته نیز متعجب از چیزهایی بود که بالای سر آندو نفر قرار داشت. نگاه به بالای سرشان کردم و با تعجب دو اسکلت زنگ زده ی ماشین را روی سرآنها دیدم(ادامه)
سُنّت بسم الله گویی و ناهاردهی در شهر کیاسر در محرم
مُحّرم در شهر کیاسر حال و هوای دیگری دارد، شهری که در تمام شب های طول سال در آن مجلس ابا عبدالله حسین برگزار می گردد.(ادامه)
تمسخر عزای محرم به بهانه تخریب ظریف +عکس
انتشار این تصویر اما با واکنش وزیر خارجه نیز همراه شد. محمدجواد ظریف در یک درد و دل خصوصی با برخی دوستانش، نسبت به انتشار این تصویر و متن تمسخرآمیز واکنش نشان داد.(ادامه)
سوریه کلید صعود ایران به روسیه 2018
دیدارهای رفت و برگشت ایران برابر سوریه کلید صعود تیم کی روش به جام جهانی خواهد بود.(ادامه)

از آیین‌های معروفی که از دیرباز در مازندران برگزار می شود ، آیین صبح رو سیاه ، صبح صادق یا صبح زارزاره است ،که هرساله صبح عاشورا پیش از برآمدن آفتاب در برخی از مناطق استان برگزار می شود . برگزاری آیین سنتی صبح زارزاره یا صبح روسیاه در مازندران +تصاویر(خبر)
از آیین‌های معروفی که از دیرباز در مازندران برگزار می شود ، آیین صبح رو سیاه ، صبح صادق یا صبح زارزاره است ،که هرساله صبح عاشورا پیش از برآمدن آفتاب در برخی از مناطق استان برگزار می شود .(ادامه)
انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهارنظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده است، با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهارنظرها بیشتر هم می‌شود. این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! +تصاویر(خبر)
انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهارنظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده است، با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهارنظرها بیشتر هم می‌شود.(ادامه)
سردار سلیمانی پای دیگ نذری
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی عکس دیده نشده از وی را منتشر کرد.(ادامه)
آیا شمربن ذی الجوشن شیعه بود؟
شمر بن ذی‌الجوشن قبل از واقعه عاشورا در چهار واقعه مهم تاریخی حضور داشت که در تمام آن‌ها به اهل بیت(ع) و شیعیان خیانت کرد و مرتکب جنایت شد و به هیچ وجه نمی‌توان او را شیعه به شمار آورد.(ادامه)
بازوبند «یا حسین» بر بازوی خبرنگاران کره‌ای
خبرنگاران و عکاسان کره‌ای روی دستان خود بازوبند «یا حسین» بسته‌اند. (ادامه)
یدالله جوانی الزامات حسینی و عاشورایی بودن(يادداشت)
یدالله جوانی(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.