.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بادامچیان: کاندیدای موتلفه برای انتخابات آینده نوآوری ما است
(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب درباره طلبه شهید شمالی گفتند: انسان واقعاً از عظمت روحی این شهید متحیر می شود..... طلبه‌ی شهید شمالی که رهبر انقلاب را متحیر کرد
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب درباره طلبه شهید شمالی گفتند: انسان واقعاً از عظمت روحی این شهید متحیر می شود.....(ادامه)
اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. بر این اساس به نظر می رسد سکوت اخیر او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد. تصميم جبهه پايداری براي معرفی ميركاظمي به‌عنوان كانديدای نهايي/ تصميم اصولگرايان چيست؟
اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. بر این اساس به نظر می رسد سکوت اخیر او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد.(ادامه)
گزینه جدید جبهه پایداری برای انتخابات 96
بر اساس اخبار رسیده ب اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. (ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه از ابتدا که وارد جمع شدم چهره‌های شاد و خوشحال را دیدم و این را محصول برکات جمهوری‌ اسلامی می‌بینم، افزود: فرزندان جمهوری‌ اسلامی با هماهنگی، همگرایی و وحدت این کار بزرگ را انجام دادند و وحدت پایه اساس این کار است..... چوب لای چرخ کسانی که کار می‌کنند، نگذارید
شمال نیوز : وی با بیان اینکه از ابتدا که وارد جمع شدم چهره‌های شاد و خوشحال را دیدم و این را محصول برکات جمهوری‌ اسلامی می‌بینم، افزود: فرزندان جمهوری‌ اسلامی با هماهنگی، همگرایی و وحدت این کار بزرگ را انجام دادند و وحدت پایه اساس این کار است.....(ادامه)
عکس/ مزار محافظِ شهیدِ رهبرانقلاب
سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عج) که در حال انجام ماموریت آموزشی و تمرینی بود به دلیل نقص فنی سلاح به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این پاسدار شجاع، از جوانی در آموزش نظامی پاسداران فعال بود.(ادامه)
عکس/ لاریجانی و یاسر خمینی در مراسم عزاداری
عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) با حضور سید یاسر خمینی و علی لاریجانی در بیت آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ خودرو تشریفات روحانی در تایلند
حسن روحانی رییس جمهوری ایران صبح امروز یکشنبه در بانکوک پایتخت تایلند از سوی پرایوت چان اوچا نخست وزیر این کشور به طور رسمی مورد استقبال قرار گرفت.(ادامه)
خبری خوش برای ۳ هزار عشایر مازندران
۳ هزار نفر از جمعیت عشایری مازندران می توانند از مزایای قرار گرفتن بیمه عشایری بهره‌مند شوند.(ادامه)
حضور نفیسه روشن در جواهرفروشی آقای بازیگر +عکس
به تازگی تصویری از حضور نفیسه روشن در جواهرفروشی شاهرخ استخری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ کاسب با معرفت تبریزی
بدون شرح ...(ادامه)
سرشماری امر مهم برای رسیدن به اهداف آینده است
فرماندار ساری گفت: سرشماری نفوس و مسکن یک امر مهم در جهت رسیدن به اهداف و آینده مردم است چراکه از طریق سرشماری می‌توان آمار دقیقی را نسبت به‌تمامی مردم در تمام نقاط کشور به دست آورد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 11 مصدوم حادثه تصادف عزاداران حسینی قائم‌شهر در بیمارستان رازی این شهرستان بستری شدند. بستری شدن 11 مصدوم در بیمارستان رازی
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 11 مصدوم حادثه تصادف عزاداران حسینی قائم‌شهر در بیمارستان رازی این شهرستان بستری شدند.(ادامه)
اقامه نماز ظهر عاشورا میان عزاداران حسینی در مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هماهنگی برای برپایی نماز جماعت در دسته‌های عزاداری مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا انجام شده است.(ادامه)
نرخ بیکاری در مازندران به ۹.۸ درصد رسیده است
استاندار مازندران گفت: نرخ بیکاری استان در سه ماه اول سال ۹۵ به ۹.۸ درصد رسیده است ولی این کافی نیست و باید تلاش بیشتری کنیم.(ادامه)
کبد چرب/ افراد چاق و 40 ساله ها بیشتر مراقب باشند
سالانه بیش از 500 میلیون نفر به کبد چرب مبتلا می‌شوند. کبد چرب زمانی ایجاد می‌شود که چربی اضافه و بخصوص تری‌گلیسیرید وارد سلول‌های کبدی می‌شود. به طور کلی به انتشار سلول‌های چربی در سلول‌های کبد، کبد چرب گفته می‌شود.(ادامه)
تودیع و معارفه مدیرکل هواشناسی مازندران برگزار می‌شود
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید هواشناسی مازندران فردا دوشنبه برگزار می‌شود.(ادامه)
تصویری از خواهر عادل فردوسی پور
خواهر گزارشگر معروف فوتبال عادل فردوسی پور را مشاهده می کنید.(ادامه)
فوتبالیست معروف همسر دومش را هم طلاق داد
خبرورزشی نوشت: فوتبالیست معروف یکی از تیم‌های تهرانی از همسرش جدا شد.(ادامه)
افتتاح 3 پروژه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در مازندران
معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش سه پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
واکنش همسر ترامپ به رسوایی اخلاقی همسرش
همسر نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اظهارات رکیک دونالد ترامپ درباره زنان واکنش نشان داد.(ادامه)
سورپرایز عجیب برانکو برای پرسپولیسی ها
سرمربی پرسپولیس قصد دارد هافبک تیمش را در خط دفاعی استفاده کند. (ادامه)
وزیر ارشاد با استعفای مدیرکل ارشاد موافقت کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای «حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم موافقت کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس به کمک پهلوان مازندرانی آمدند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان این استان با فدراسیون وزنه برداری در باره بهادر مولایی رایزنی می کنند .(ادامه)
میرزازاده حذف شد
امین میرزازاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان با شکست در دور نخست از رقابت های جام ترلیخانف قزاقستان حذف شد.(ادامه)
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی برای معلم شدن
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از امروز ۱۸ مهرماه آغاز شد و این اولین مرحله از شرایط معلم شدن در آموزش و پرورش است.(ادامه)
خزر در معرض یک تهدید جدی
معاون تحقیقاتی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر گفت که افزایش تکثیر مصنوعی بچه ماهیان سفید در کنار کاهش تکثیر طبیعی گونه های مختلف ، زیست بوم این دریا را در معرض تهدید قرار داده است .(ادامه)
عزاداری هانی به یاد پدر + تصویر
هانی نوروزی به یاد پدر در کپورچال بابل عزاداری می کند.(ادامه)
عکس: دیدار ظریف و معلمش پس از سال‌ها در مالزى
ظریف در جریان سفر به مالزی پس از سال‌ها با معلم خود دیدار کرد.(ادامه)
برای لاغر شدن این پنج ماده غذایی را زیاد بخورید!
کیفیت و نوع مواد غذایی که در رژیم لاغری خود مصرف می کنید، مهمتر از کمیت و مقدار آن است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.