.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک می‌گوید ممکن است بعضی افراد غیر متخصص چنین خدماتی ارائه دهند، اما مطمئن باشید هیچ وقت بیمار به هدفی که در ذهنش داشته نمی‌رسد.
«چشم گربه‌ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی +عکس
بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک می‌گوید ممکن است بعضی افراد غیر متخصص چنین خدماتی ارائه دهند، اما مطمئن باشید هیچ وقت بیمار به هدفی که در ذهنش داشته نمی‌رسد. (ادامه)
در سال 95 چند روز تعطیلی داریم؟
اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید بدانید که در سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم رسمی کشور وجود دارد که یک روز کمتر از سال 94 است . (ادامه)
روایتی واقعی از علی دایی که تاکنون نشنیده‌اید
اين ماجرا براي تقريبا بيست يا بيست و دو سال قبل است، بدون كمترين دخل و تصرفي در واقعيت. (ادامه)
بهترین و بدترین جای “کله پاچه” کجاست؟
این فوق تخصص تغذیه بهترین جای کله پاچه را پاچه و زبان آن عنوان کرد و افزود: این دو قسمت به نسبت جاهای دیگر چربی کمتری دارند. بدترین قسمت‌های کله پاچه نیز بناگوش و چشم است که به دلیل کلسترول بالایی که دارند خوردن آنها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. (ادامه)
مربی تیم والیبال پیکان درگذشت.
والیبال ایران عزادار شد
مربی تیم والیبال پیکان درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز: دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است
تکذیب ادعای منتسب به فرمانده کل سپاه(خبر)
شمال نیوز: دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است (ادامه)
تشییع دو شهید گمنام در ساری و خاکسپاری در بوستان شمس(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و موفقیت به‌اندازه ۱۷ استان کشور افتخارآفرینی می‌کنند. مازندران به اندازه ۱۷ استان افتخارآفرینی می کند
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و موفقیت به‌اندازه ۱۷ استان کشور افتخارآفرینی می‌کنند.(ادامه)
پشت پرده کاندیدا نشدن دادکان برای انتخابات فوتبال
محمد دادکان به رغم وعده ای که داده بود ، کاندیدای انتخابات فوتبال نشد.(ادامه)
وزیر بهداشت، میرحسین و زهرا رهنورد را معاینه کرد
وزیر بهداشت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را معاینه کرد و از وضعیت سلامت آنها مطلع شد. یک روز قبل از آن، دختران آنها با انتشار نامه‌ای نسبت به سلامت پدر و مادرشان ابراز نگرانی کرده بود.(ادامه)
این خوراکی‌ها کودک را باهوش می‌کند/7 گروه از مواد غذایی برای تقویت هوش
(ادامه)
کفاشیان: شاید برگردم
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه امکان بازگشت شما به انتخابات در صورت اصلاح اساسنامه وجود دارد، گفت: اساسنامه نیاز به اصلاح و تصویب دارد و در صورتی که حمایت شوم شاید برگردم.(ادامه)
محسن رضایی: یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند.
محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت: یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند. (ادامه)
تشییع دو لاله گمنام زهرایی در ساری
هم‌زمان با سالروز شهادت بانوی مهر و آیینه، حضرت فاطمه زهرا (س) دو لاله گمنام و عاشورایی دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس مرکز مازندران تشییع شدند. (ادامه)
عکس: کبوتر هفت رنگ
(ادامه)
مراسم سالگرد سیداحمد خمینی برگزار شد
مراسم بیست و یکمین سالگرد رحلت حجت‌الاسلام حاج سیداحمد خمینی همزمان با شب شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، در حرم مطهر امام ‌خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
مصرف بیش از حد برنج سرطان ریه را در پی دارد
نتایج بررسی‌های محققان نشان داد که خطر ابتلا به سرطان ریه با مصرف زیاد کربوهیدرات‌ها در ارتباط است و منجر به ابتلا به سرطان ریه می‌شود. (ادامه)
6 نکته درباره آسم
آسم یکی از شایع ترین بیماری های تنفسی است و از هر دوازده نفر یک نفر به آن مبتلاست. آسم یک بیماری التهابی مزمن مجاری هوایی است که ویژگی های آن عبارتند از علائم متغیر و عودکننده، انسداد برگشت پذیر جریان هوا و اسپاسم برونش. نشانه های رایج آن نیز عبارتند از خس خس سینه، سرفه و تنگی نفس که به سه گانه ی آسم معروف است.(ادامه)
عکس: تکذیب شایعه درگذشت خواجه‌امیری
در حالی که شایعاتی مبنی بر درگذشت ایرج پخش شده بود، احسان خواجه امیری پسر این خواننده قدیمی در اینستاگرام خود نسبت به این شایعات واکنش نشان داد.(ادامه)
سخن حضرت زهرا(س) درباره نماز، زکات، روزه و حج
خداوند زکات (و خمس) را برای تزکیه نفس و توسعه روزی تعیین نمود و روزه را برای استقامت و اخلاص در اراده، لازم دانست و حجّ را برای استحکام أساس شریعت و بناء دین اسلام واجب نمود. (ادامه)
پشت پرده کناره گیری کفاشیان از انتخابات
رئیس فدراسیون فوتبال که هشت سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت در شرایطی از حضور در انتخابات دوره آینده کنار کشید که ساعت ها در جلساتی با مسئولان نظارتی حضور داشت و در نهایت کنار رفت.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی
اقتصاد > صنعت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و سوم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
اگر سنگ کلیه دارید این میوه را بخورید!
مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر شیوه هضم مواد غذایی و سوخت وساز آنها در بدن دارد.(ادامه)
 آیت الله جوادی آملی حضرت فاطمه(س) جامع کمالات علمی و عملی(يادداشت)
آیت الله جوادی آملی(ادامه)
 آیت الله جوادی آملی حضرت فاطمه(س) جامع کمالات علمی و عملی(گزارش)
آیت الله جوادی آملی(ادامه)
محمود کریمی در آغوش رهبر انقلاب/عکس
(ادامه)
تصاویر: سومین شب عزاداری فاطمیه ۱۴۳۷ در بیت رهبری
مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مردم دلداده‌ی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد. (ادامه)
وداع با دو شهید گمنام در ساری
مراسم وداع با دو شهید گمنام نوجوان ۱۶ و۱۷ ساله .(ادامه)
اسباب کشی در نوروز ممنوع
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروز اسباب‌کشی و حمل اثاثیه در سراسر کشور ممنوع است. (ادامه)
سروده‌ای در رثای مادر سادات
فرزانه اصغری یکی از سروده‌های خود را به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به ایشان تقدیم کرده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.