.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نرخ 22 ارز بانکی کاهش یافت +جدول
بهای رسمی دلار و پوند کاهش یافت و نرخ یورو افزایش یافت.(ادامه)
پیراهن مشکی سردار در عزای شهادت حضرت زهرا +عکس
اخیرا تصویری از سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. (ادامه)
عکس: میدان هادی نوروزی در بابل
برای تقدیر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس یک میدان را به نام هادی نامگذاری کردند.(ادامه)
خواص جادویی "بامیه"
«بامیه» می‌تواند در درمان دیابت، آسم، کلسترول و بیماری‌های کلیوی نقص موثری داشته باشد. این گیاه جادویی که متعلق به شمال شرق آفریقا است، برای بدن بسیار مفید است. (ادامه)
باران کوثری، حاجی فیروز شد! +عکس
باران کوثری عکسی با گریم حاجی فیروز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
یک قرص و باز هم مرگ، این بار در جویبار
جوان جویباری با خوردن قرص برنج، خودکشی کرد.(ادامه)
آیت الله هاشمی در حال آبیاری نهال + عکس
اخیرا تصویری دیده نشده از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
از دوشنبه تا چهارشنبه با دو آب و هوا
مازندرانی ها امروز تا چهارشنبه دو شرائط متفاوت آب و هوایی را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
(تصاویر) روحانی در مراسم سالگرد مادرش
مراسم نخستین سالگرد درگذشت بانو سکینه پیوندی، والده مکرمه حسن روحانی رییس‌جمهوری در شهرستان سرخه برگزار شد.(ادامه)
ناکامی سارقان مسلح در قائم شهر
(ادامه)
خودکشی جوان 30 ساله در پاساژ پایتخت +عکس
ساعت 16 عصر یکشنبه جوان 30 ساله ای پس از رفتن به طبقات بالایی پاساژ پایتخت در خیابان میرداماد اقدام به پریدن به خیابان کرد.(ادامه)
خانم ها بال مرغ را نخورید!
یک متخصص زنان و زایمان گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می‌کنند دارای مقادیر زیادی چربی به‌خصوص در قسمت بال هستند، لذا توصیه می‌شود همه افراد، به خصوص خانم‌ها از مرغ‌های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند زیرا چربی مرغ‌های هورمونی در تحریک رشد کیست‌های پستان تاثیرگذار هستند. (ادامه)
مداحی مهدی سماواتی در صحن علنی مجلس
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) با نوحه‌خوانی حاج مهدی سماواتی از مداحان اهل بیت (ع) در نشست علنی صبح امروز مجلس برگزار شد.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و چهارم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
عکسي از کودکي بازيگر خارجی سريال کيميا
عکس کودکی گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال" کیمیا "که ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد را مشاهده میکنید.(ادامه)
شمال نیوز : اتحادیه صنف پوشاک ساری در اقدامی خداپسندانه و حسنه، هر ساله در ایام پایانی سال با جمع آوری داوطلبانه پوشاک نو از واحدهای تحت پوشش، اقدام به توزیع پوشاک نو به خانواده های نیازمند و مستمند می کند..... اهدا پوشاک نو به نیازمندان از سوی اتحادیه صنف پوشاک مرکز استان+تصاویر
شمال نیوز : اتحادیه صنف پوشاک ساری در اقدامی خداپسندانه و حسنه، هر ساله در ایام پایانی سال با جمع آوری داوطلبانه پوشاک نو از واحدهای تحت پوشش، اقدام به توزیع پوشاک نو به خانواده های نیازمند و مستمند می کند.....(ادامه)
ظریف: کمر عربستان شکسته شد
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سعودی ها قیمت نفت را آنچنان پایین آوردند که کمر اقتصاد ایران را بشکنند و اجازه ندهند با سربلندی مذاکره کنیم ولی اکنون کمر خودشان و همقطاران آنان شکسته و به وام گرفتن از موسسات مالی بین‌المللی روی آورده‌اند. (ادامه)
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان ساری گفت: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته آجیل چینی و رنگ‌شده در سطح بازار مشاهده نشد. آجیل چینی و رنگ‌ شده در بازار ساری مشاهده نشد
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان ساری گفت: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته آجیل چینی و رنگ‌شده در سطح بازار مشاهده نشد.(ادامه)
شمال نیوز : آیا شهردار بابل می تواند اظهارات خود ( بودجه شهرداری ساری غیرواقعی است ) را به صورت تخصصی و با آنالیز برای شهروندان بابلی و همه کسانی که مصاحبه ایشان را مطالعه کرده اند ، بیان و آنرا واکاوی علنی نماید ؟.... چرا دست از سر ساروی ها بر نمی دارید؟!
شمال نیوز : آیا شهردار بابل می تواند اظهارات خود ( بودجه شهرداری ساری غیرواقعی است ) را به صورت تخصصی و با آنالیز برای شهروندان بابلی و همه کسانی که مصاحبه ایشان را مطالعه کرده اند ، بیان و آنرا واکاوی علنی نماید ؟....(ادامه)
شمال نیوز : رمضان نژاد در تقدیر نامه خلیلی آورده است، به پاس مدیریت ارزشمند جنابعالی در راهبری و اجرای سیاست‌ها و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" که.... رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران شایسته تقدیر شد
شمال نیوز : رمضان نژاد در تقدیر نامه خلیلی آورده است، به پاس مدیریت ارزشمند جنابعالی در راهبری و اجرای سیاست‌ها و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" که....(ادامه)
همه ساله و با نزدیک شدن عید نوروز زنان و مردان روستاهای استان مازندران محصولات کشاورزی و دام و طیور خود را به بازارهای محلی عرضه می کنند.

 این نوع عرضه باعث می شود تا حدود زیادی به اقتصاد منطقه کمک شود. در شهرهاى استان مازندران علاوه بر بازارهاى دائمى، بازارهاى دیگرى نیز در یکى از روزهاى هفته تشکیل مى‌شوند که به بازارهاى محلى معروف‌اند. عکس های بهروز خسروی عکاس فارس را مشاهده می کنید. تصاویر : بازارهای محلی مازندران در آستانه نوروز(خبر)
همه ساله و با نزدیک شدن عید نوروز زنان و مردان روستاهای استان مازندران محصولات کشاورزی و دام و طیور خود را به بازارهای محلی عرضه می کنند. این نوع عرضه باعث می شود تا حدود زیادی به اقتصاد منطقه کمک شود. در شهرهاى استان مازندران علاوه بر بازارهاى دائمى، بازارهاى دیگرى نیز در یکى از روزهاى هفته تشکیل مى‌شوند که به بازارهاى محلى معروف‌اند. عکس های بهروز خسروی عکاس فارس را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : بیماری مسری تب برفکی یکی از بیماری‎های شایع در دامهاست که جدی نگرفتن آن منجر به تلف شدن حیوانات و خسارت جدی به دامداران می‎شود..... تلفات گسترده تب برفی در مازندران و آمارهایی که چیز دیگری می گویند !
شمال نیوز : بیماری مسری تب برفکی یکی از بیماری‎های شایع در دامهاست که جدی نگرفتن آن منجر به تلف شدن حیوانات و خسارت جدی به دامداران می‎شود.....(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 24 اسفند
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 به نتایج مطلوبی رسید ولی همه مشکلات کشور با برجام رفع نمی‌شود..... همه مشکلات کشور با برجام رفع نمی‌شود
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 به نتایج مطلوبی رسید ولی همه مشکلات کشور با برجام رفع نمی‌شود.....(ادامه)
بارندگی از چهارشنبه به مازندران می رسد
هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که هوای این استان از بعد از ظهر روز سه شنبه تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار می گیرد و روز چهارشنبه مناطق مختلف این استان شاهد بارندگی خواهد بود . (ادامه)
عکس/ خوش و بش رهبر انقلاب با آیت الله جنتی و ناطق نوری
چهارمین شب از مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌(س) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
ظریف و خانواده در یک نگاه + عکس
اخیرا تصویری از همسر، پسران و دختران دکتر ظریف در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
انتقال آب خزر به مرکز ایران جدی تر شد
وزیر نیرو با بیان اینکه چاره ای جز انتقال آب بین حوضه ای نداریم، از برنامه ریزی برای انتقال آب خزر، خلیج فارس و دریای عمان به شهرهای مرکزی ایران خبر داد. (ادامه)
عکس: همسر ظریف در بین ایرانیان خارج از کشور
همسر ظریف در بین ایرانیان خارج از کشور(ادامه)
اخراج استاد دانشگاه به دلیل صدای زنانه +عکس
قاسم اکسیری‌فرد، استاد سابق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که به دلیل صدای زنانه از دانشگاه اخراج شده، برای چندمین بار مقابل این دانشگاه در خیابان میرداماد تهران دست به تحصن زد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.839 seconds.