.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنان تازه نوبخت درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات
موضوع عدم وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی درمورد ممنوع‌التصویری رئیس‌جمهور اسبق کشورمان نیز در گذشته به‌صورت رسمی از سوی دبیرخانه اعلام و به مبادی ذیربط ابلاغ شده است (ادامه)
عکس/ زنان راه یافته به مجلس دهم
14 زنی که به مجلس شورای اسلامی دوره دهم راه یافتند. (ادامه)
اقدام تازه حکام عرب علیه«حزب‌الله» لبنان
شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در ادامه اقدامات خصمانه علیه محور مقاومت حزب‌الله لبنان را تروریستی خواند. (ادامه)
صادق زیباکلام عزادار شد
(ادامه)
یک مازندرانی چهره شاخص ورزش‌یار کشور انتخاب شد
خیر ورزشی در آمل به عنوان جهره شاخص ورزش‌یار کشور انتخاب شد. (ادامه)
فارس: جشن مارمه عنوان آیینی است که به مناسبت نزدیک شدن سال نو در روستای زیبا فیروزجا (پریجا) بندپی شرقی بابل ، به منظور زنده نگه داشتن این سنت،شادی مردم ،پذیرایی و معرفی خوراکی ها و شیرینی های محلی برگزار می شود. جشن سنتی مارمه در بندپی شرقی بابل(خبر)
فارس: جشن مارمه عنوان آیینی است که به مناسبت نزدیک شدن سال نو در روستای زیبا فیروزجا (پریجا) بندپی شرقی بابل ، به منظور زنده نگه داشتن این سنت،شادی مردم ،پذیرایی و معرفی خوراکی ها و شیرینی های محلی برگزار می شود.(ادامه)
آسمان مازندران بارانی می‌شود
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امشب به‌تدریج از غرب استان شرایط برای بارش‌های پراکنده و وزش باد در آسمان استان فراهم شود.(ادامه)
مرگ ناگهانی مجری در برنامه زنده
مجری زن یک شبکه اوکراینی هنگام اجرای برنامه زنده ناگهان جان سپرد.(ادامه)
سخنان تازه نوبخت درباره ممنوع التصویری
سخنگوی دولت در جدیدترین اظهار‌نظر درباره ممنوع‌التصویری رئیس‌ دولت اصلاحات گفت: «مستند به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست‌گذاری تبلیغات دبیرخانه، در سال‌های گذشته و دوره جدید فعالیت، مصوبه‌ای درخصوص ممنوع‌التصویری حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی و هیچ فرد دیگری نداشته است.»(ادامه)
«آپاندیس» واقعا به چه دردی می‌خورد؟
همه فکر می‌کنیم که آپاندیس در بدن هیچ کارایی خاصی ندارد و برداشتن آن هم هیچ خللی در نظم بدن وارد نخواهد کرد. اما این ایده در دست تغییر است.(ادامه)
مراقب آجیل های کهنه باشید!
مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو، در خصوص خرید آجیل عید، توصیه هایی به هموطنان داشت.(ادامه)
میثاقیان از تیم خونه به خونه جدا شد
اکبر میثاقیان رسمأ از تیم خونه به خونه جدا شد و به مشهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز :  مالک باشگاه نساجی مازندران هم بعد از گذشت چند هفته از آن اتفاقات عجیب گویا دست بردار نیست و از نادر دست نشان، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده است..... دست برنداشتن پرهام از دست نشان با طرح شکایت جدید !
شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی مازندران هم بعد از گذشت چند هفته از آن اتفاقات عجیب گویا دست بردار نیست و از نادر دست نشان، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.....(ادامه)
جدی‌ترین گزینه‌های ریاست پنجمین مجلس خبرگان رهبری
با عدم ورود برخی چهره‌های شاخص چهارمین مجلس خبرگان رهبری، درباره هیأت رئیسه و به طور خاص ریاست پنجمین مجلس خبرگان رهبری گمانه زنی‌های مطرح می‌شود.(ادامه)
جوانفکر: سخنان احمدی‌نژاد را تحریف کردند
مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد گفت: برخی در تلاشند با دروغ‌پردازی‌ و جعلیات، افکار عمومی را فریب دهند.(ادامه)
شمال نیوز : این مدیر ملی ورزش با بازگشت به مبحث انتخاب رئیس هیئت کشتی مازندران به عنوان رکن کشتی کشوردر پایان تاکید کرد  : حضور آقای اصغرثمربخش بعنوان فردی بازنشسته در راس هیدت کشتی مازندران غیر قانونی و باطل است .....

رئیس هیئت کشتی مازندران چگونه انتخاب شد ؟!
شمال نیوز : این مدیر ملی ورزش با بازگشت به مبحث انتخاب رئیس هیئت کشتی مازندران به عنوان رکن کشتی کشوردر پایان تاکید کرد : حضور آقای اصغرثمربخش بعنوان فردی بازنشسته در راس هیدت کشتی مازندران غیر قانونی و باطل است ..... (ادامه)
هشدار درباره غارت ماسه‌های سواحل شمالی با همکاری شهرداریها/ سازمان‌های نظارتی توجهی ندارند
عضو مجمع نمایندگان استان مازندارن در مجلس با هشدار درباره دست اندازی‌ها به سواحل شمالی، گفت: قانون مصوب مجلس هشتم در خصوص تشکیل سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل تنها راه کاهش دریاخواری و ساحل خواری است. (ادامه)
مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سیداحمد شنبه برگزار می‌شود
مراسم سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد. (ادامه)
از فریز کردن گوشت چرخ کرده اجتناب کنید!
حتما تاریخ قرار دادن گوشت داخل فریزر را با یک ماژیک مناسب روی بسته‌بندی آن بنویسید . (ادامه)
نام ۳ وزیر پای صورتجلسه دستمزد +عکس
وزارت کار متن مصوبه حقوق و دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار را ارائه کرد.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی
اقتصاد > صنعت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و یکم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد. (ادامه)
جمعه ابری
آسمان مازندران امروز صاف و نیمه ابری است.(ادامه)
سیروس مقدم گقت: «پایتخت» با فصل بهار عجین شده است و مردم هر جا ما را می بینند از آن می پرسند گویی یک سین از هفت سین آنها کم شده است. یک غافلگیری هم برای مردم دارم که احتمالا با «پایتخت ۵» با شکل و ساختار دیگری به میان مردم خواهیم آمد. آیا سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۵ پخش می شود ؟
سیروس مقدم گقت: «پایتخت» با فصل بهار عجین شده است و مردم هر جا ما را می بینند از آن می پرسند گویی یک سین از هفت سین آنها کم شده است. یک غافلگیری هم برای مردم دارم که احتمالا با «پایتخت ۵» با شکل و ساختار دیگری به میان مردم خواهیم آمد.(ادامه)
بخور و نخورهای هنگام خواب
دبیر اجرایی کنفرانس ملی ایمنی غذا با اشاره به ارتباط تغذیه و خواب گفت: مصرف پیتزا یا ماکارانی همراه با سس گوجه‌فرنگی سبب اختلال خواب می‌شود. (ادامه)
حضرت آیت الله جوادی آملی پس از سفر به مسکو، طی یادداشتی به بیان خاطرات خود از ماجرای ارسال نامه تاریخی امام خمینی(ره)خطاب به میخائیل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی پرداخت. خاطرات آیت‌الله جوادی آملی از رساندن نامه امام به گورباچف
حضرت آیت الله جوادی آملی پس از سفر به مسکو، طی یادداشتی به بیان خاطرات خود از ماجرای ارسال نامه تاریخی امام خمینی(ره)خطاب به میخائیل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی پرداخت.(ادامه)
تصاویر: اولین شب عزاداری حضرت زهرا(س)در بیت رهبری
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
آخرین یارانه سال 94 واریز شد
بر اساس گزارش سازمان هدفمندی یارانه آخرین یارانه سال 94 ساعت واریز شد. (ادامه)
تصاویر : نمایندگان مجلس خبرگان در حرم امام(ره)
جمعی از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند. عکس های پایگاه اطلاع رسانی جماران را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
حکم آمریکا علیه ایران در حادثه 11 سپتامبر
دادگاهی در نیویورک مدعی شد که ایران باید ۱۰.۵ میلیارد دلار به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حادثه یازده سپتامبر بپردازد. (ادامه)
عجایبی که فقط در ایران می توان دید
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.