.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کیهان خطاب به آیت الله هاشمی: نپذیرفتن رأی مردم عار است نه رأی نیاوردن!
روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه در واکنش به سخنان اخیر آیت الله هاشمی نوشت: رأی آوردن یا نیاوردن عار نیست و همه آنها که به سبب خدمت پای در این میدان می‌گذارند پیروزند، اما حمایت رسانه‌ای بیگانگان یا هم بازی شدن با آنها در ایجاد آشوب و دودستگی و عدم تمکین به رأی مردم حتما عار و خیانت است. (ادامه)
شمال نیوز: ایام نوروز برای خانواده ها چه فقیر و چه غنی بهترین فرصت برای سفر و گشت و گذار است و شهرهای شمالی کشور بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی ایرانیان محسوب می شود.
سفر به شمال یا سفر به خارج ایران/ قیمت‌ها پاسخ می‌دهند
شمال نیوز: ایام نوروز برای خانواده ها چه فقیر و چه غنی بهترین فرصت برای سفر و گشت و گذار است و شهرهای شمالی کشور بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی ایرانیان محسوب می شود. (ادامه)
۹ عادتی که باعث پیری پوست می شوند
آیا شما هم از آنهایی هستید که وقتی جلوی آینه می‌ایستند، گمان می‌کنند پوستشان نسبت به سن و سالشان، کمی پیرتر و چروکیده‌تر شده؟ اگر جوابتان مثبت باشد، آن‌وقت احتمالا متخصصان پوست به شما توصیه می‌کنند مروری بر شیوه زندگی‌تان داشته باشید و عادت‌های نادرست روزانه خود را بشناسید و کنار بگذارید تا علاوه بر داشتن پوستی شاداب و زیبا، جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید. (ادامه)
تصاویر: دیدار اعضای خبرگان با رهبر معظم انقلاب
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) و در پایان آخرین اجلاسیه‌ی چهارمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
کودکی پرویز پرستویی + عکس
(ادامه)
جمعه این هفته هم جاده چالوس یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد.(ادامه)
خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش +عکس
مرد جوان پس از قتل همسرش، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.(ادامه)
نرخ 34 ارزبانکی افزایش یافت +جدول
بهای رسمی دلار، پوند و یورو افزایش یافت.(ادامه)
از تخم‌مرغ نترسید!
تحقیقات نشان داده اگر به مدت یک هفته تنها 3 تخم مرغ بخورید اتفاقات جالبی در بدن شما می‌افتد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. (ادامه)
آخرین یارانه 94 امشب واریز می‌شود
شصت و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفند ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
کیک تولد سردار سلیمانی+عکس
گفته می شود سال گذشته کیک تولد سردارسلیمانی را مردم عراق طراحی کرده اند.(ادامه)
ظل السلطان حاکم اصفهان +عکس
عکسی از سلطان مسعود میرزا ملقب به ظل السلطان فرزند ناصرالدین شاه و حاکم خونریز اصفهان رادر ذیل می بینید.(ادامه)
زیبایی ناخن‌ها به چه قیمت؟!
در حال حاضر یکی از رایج‌ترین اقدامات زیبایی در سالن‌های آرایشی، مانیکور و پدیکور کردن ناخن‌هاست که برای انجام آن به کمک دریل‌های الکتریکی علاوه بر اینکه لایه سطحی ناخن تراشیده و صاف می‌شود، بخشی از بافت دور ناخن که درواقع بافت حفاظتی است، کنده می‌شود درحالی که نبود آن می‌تواند ناخن را در معرض انواع عفونت‌ها قرار دارد.(ادامه)
نانوایی های رتبه بندی شده، نانواهای هم شکل
2020 واحد نانوایی مازندران درجه بندی شدند.(ادامه)
ترافیک نیمه سنگین در جاده های مازندران
اکنون ترافیک در هر سه جاده اصلی مازندران نیمه سنگین است(ادامه)
داروهای مضر برای دهان و دندان
برخی داروها آسیب های جبران ناپذیری به سلامت دندان های ما وارد می سازند موجب تغییرات زیادی در آن ها می شوند می خواهیم در این مورد بیشتر بدانیم و با مضرترین داروها برای دهان و دندان آشنا شویم.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی در 20 اسفند 94
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز 20 اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
عکس: پیکان صفر کیلومتر و گذر موقت!
این پیکان مدل 1377 که همچنان صفر کیلومتر است، حدود 30 میلیون تومان قیمت گذاری شده است! (ادامه)
فوت نوروزی 50 مسافر
50 مسافر تعطیلات نوروز هر سال، بر اثر سوانح رانندگی در جاده های مازندران جان خود را از دست می دهند.(ادامه)
عکس/ فراری 308 در ایران با پلاک ملی
(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از تولیت جدید آستان قدس رضوی
تصویر منتشر نشده از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان مقدس رضوی در محضر رهبر معظم انقلاب در دهه 70 .(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۰ اسفندماه ۹۴
(ادامه)
سوگواری با بوی یاس
طرح سوگواره یاس نبوی در 218 امام‌زاده و بقعه متبرکه مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نامش مازندران و دیار همیشه بهشت و گردشگرپذیر، برندش ملی و بین المللی اما امکانات و زیرساخت‌هایش برای مواجهه با مسافران میلیونی، قدیمی، سنتی و اولیه است..... مازندران استانی ملی با امکانات محلی !
شمال نیوز : نامش مازندران و دیار همیشه بهشت و گردشگرپذیر، برندش ملی و بین المللی اما امکانات و زیرساخت‌هایش برای مواجهه با مسافران میلیونی، قدیمی، سنتی و اولیه است.....(ادامه)
عکس: عجیب ترین عکس از زمان قاجار
یکی از عجیب ترین عکس ها از زمان قاجار.همه پشت به دوربین. آماده؟(ادامه)
مهمترین عامل بی‌خوابی و کم خوابی
چه عواملی در بروز اختلالات خواب تاثیرگذار هستند و موجب بی خوابی و کم خوابی ما می شوند تلفن همراه یکی از این عوامل مخرب محسوب می شود بی خوابی و پریدن های مکرر از خواب جزوی از عوارض همراه داشتن تلفن همراه در اتاق خواب است.(ادامه)
عکس: ماشینی مخصوص تحویل پیتزا
دومینو یک وسیله نقلیه مجهز برای حمل پیتزا تدارک دیده شده است. این خودرو، در واقع دارای یک گرمخانه در محل درب سمت چپ در عقب است و همچنین فضاهای مختلفی برای نوشیدنی‌ها و سس‌ها در آن پیش‌بینی شده است.(ادامه)
عکس یادگاری اعضای مجلس خبرگان چهارم
اختتامیه نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضای مجلس خبرگان چهارم عصر چهارشنبه نوزدهم اسفند به ریاست آیت الله محمد یزدی در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد. این آخرین جلسه مجلس خبرگان چهارم بود و اعضای مجلس خبرگان پنجم نخستین جلسه خود را خرداد ماه برگزار خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا پور ابراهیمی تصریح کرد: در پیشنهادهای دولت هیچ گونه موضوعی با عنوان غربالگری و حذف یارانه خانواده‌های پردرآمد مطرح نبود..... چه کسانی در لیست حذف شدگان یارانه 95 قرار گرفتند؟
شمال نیوز : محمدرضا پور ابراهیمی تصریح کرد: در پیشنهادهای دولت هیچ گونه موضوعی با عنوان غربالگری و حذف یارانه خانواده‌های پردرآمد مطرح نبود.....(ادامه)
شمال نیوز: در پی افزایش ۱۴ درصدی حداقل مزد کارگران در سال ۱۳۹۵، پایه حقوق کارگران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش از ۷۱۲ هزار تومان به ۸۱۲ هزار تومان رسید. جزییات افزایش حقوق کارگران/ مزایایی که ثابت ماندند
شمال نیوز: در پی افزایش ۱۴ درصدی حداقل مزد کارگران در سال ۱۳۹۵، پایه حقوق کارگران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش از ۷۱۲ هزار تومان به ۸۱۲ هزار تومان رسید.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.