.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی
دلار کانادا 22,666 ریال، راند آفریقای جنوبی 1,973 ریال، لیر ترکیه 10,335 ریال، روبل روسیه 423 ریال، ریال قطر 8,295 ریال، یکصد دینارعراق 2,730 ریال، لیر سوریه 160 ریال و دلار استرالیا 22,448 ریال تعیین قیمت شد. (ادامه)
ابلاغ نرخ‌‌های جدید جرائم‌رانندگی +جدول
هیات‌وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ‌ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در جوار ضریح امام رضا(ع)
تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در جوار ضریح امام رضا(ع) شب قبل از تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی منتشر می شود.(ادامه)
زن 50 ساله قربانی طبابت یک پزشک‌نما +سند
تخلفات در حوزه درمان یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، مشکلاتی که در بیشتر موارد به سلامتی مردم آسیب می‌زنند و بیماران بهای آن را با جان خود می‌پردازند؛ در آخرین حادثه رخ داده در این حوزه، مادر 50 ساله‌ای قربانی تخلف پزشکی شده که 2 سال پیش مجوزش لغو شده و همچنان طبابت می‌کند.(ادامه)
دردسر جادو برای پیرزن 70 ساله
خرافه پرستی و پناه بردن به جادوگری برای درمان بیماری یک زن او را در آستانه مرگ قرار داد.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی +جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز هجدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
کشف میوه قاچاق در ساری
ساری - فرماندار ساری از کشف مقادیری میوه قاچاق شامل سیب، انگور و لیموترش دریکی از فروشگاه‌های لوکس شهرستان خبر داد.(ادامه)
سه شنبۀ صاف و نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با احتمال افزایش ابر پیش بینی می شود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۱۸ اسفندماه ۹۴
(ادامه)
شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از قاضی‌پور به دادستانی
(ادامه)
واکنش روحانی به اعدام بابک زنجانی
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه «دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده»، اطمینان داد که سال 95، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود. (ادامه)
افزایش 20 درصدی وقوع سیلاب در شمال کشور
مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: در شمال کشور شاهد افزایش 20 درصدی سیل هستیم که از این نظر نیازمند بررسی و برنامه ریزی مناسب است. (ادامه)
نمایش تصویر رضاشاه در جشن روز مهندس قائم‌شهر
عصر یکشنبه جشن روز مهندس در سالن ورزشی شهرداری شهرستان قائمشهر برگزار شد که عکس رضا شاه در هنگام این مراسم به تصویر در آمد. (ادامه)
علت احضار فاطمه هاشمی به دادسرا /"ای کاش برادر من هم علی لاریجانی بود"
شمال نیوز: وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی که امروز (دوشنبه) به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده است، علت احضار موکلش را تشریح کرد. (ادامه)
آخرین نطق زاکانی با حمله به چهار رئیس جمهور
شمال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان‌دستور گفت: چرا رئیس‌جمهور دستور برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی افراد خویش را نمی‌دهد؟ فساد خوب و بد ندارد. فساد این دولت و آن دولت نمی‌شناسد. ما خواستار برخورد قاطع با همه مفسدان در همه جریانات و جناح‌های سیاسی و در همه دولت‌های گذشته هستیم. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 18 اسفند
(ادامه)
برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد. بودجه 543 میلیاردی شهرداری ساری در سال 95 / تشکیل سازمان سرمایه گذاری در شهرداری
برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد.(ادامه)
مرگ زن 50 ساله در مطب پزشک/طبابت با مجوز ابطال شده+سند
تخلفات در حوزه درمان یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، مشکلاتی که در بیشتر موارد به سلامتی مردم آسیب می‌زنند و بیماران بهای آن را با جان خود می‌پردازند؛ در آخرین حادثه رخ داده در این حوزه، مادر 50 ساله‌ای قربانی تخلف پزشکی شده که 2 سال پیش مجوزش لغو شده و همچنان طبابت می‌کند. (ادامه)
تعزیر سه میلیارد ریالی متخلف آرد در ساری
مدیر یک کارخانه تولید آرد در ساری به خاطر عرضه خارج از شبکه آرد سه میلیارد ریال جریمه شد. (ادامه)
بعد از مرگ چه اتفاقاتی برای جسد ما خواهد افتاد؟
متخصصان پزشکی قانونی جزییات اتفاقات پس از مرگ برای جسد را به همراه7 اتفاق عجیب و غریب که از بدن مرده دیده می شود را تشریح کردند.(ادامه)
گزینه‌های جانشینی رییسی
با انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی صندلی دادستانی کل کشور خالی مانده و رئیس قوه قضائیه به زودی دادستان کل کشور را منصوب می کند.(ادامه)
عکس/ لحظه خداحافظی رهبرانقلاب باآیت الله طبسی
رهبر معظم انقلاب با رفیق روزهای سخت خود وداع کرد. این عکس صحنه وداع آخر حضرت آیت الله خامنه ای با آیت الله واعظ طبسی است.(ادامه)
بهشهر ، شهر بی هتل
فرمانداربهشهرگفت: بهشهر با کمبود هتل و مهمانخانه مواجه است و لذا باید آموزش و پرورش در تعطیلات نوروزی کمک کار ما باشند. (ادامه)
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند.

پیش بینی درآمد 90 هزار ميلياردی درحوزه ICT / سهم 5هزار و 600 میلیاردی مازندران از اين درآمد
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند. (ادامه)
شمال نیوز: حتی اگر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این باره وجود نداشت، دادستان تهران براساس اختیارات و وظایف قانونی خود دستور قضایی در این خصوص صادر کرده است و این دستور به قوت خود باقی است و لازم الاجرا است.
ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات در چارچوب مصوبات شورای امنیت ملی و اختیارات دادستانی است / روحانی مشغله اش زیاد است، مصوبه را به خاطر ندارد
شمال نیوز: حتی اگر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این باره وجود نداشت، دادستان تهران براساس اختیارات و وظایف قانونی خود دستور قضایی در این خصوص صادر کرده است و این دستور به قوت خود باقی است و لازم الاجرا است. (ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه در بحث بیمارستان‌ها همیشه با مشکل مواجه هستیم، افزود: باید در سطح استان کمبود دارو و پزشک را برای رفاه مسافران برطرف شود و داروخانه‌های شبانه‌روزی به‌طور مداوم و مستمر برای ارائه خدمات دارویی فعالیت داشته باشند..... استاندار : متاسفانه فضای مازندران برای نوروز مناسب نیست !
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه در بحث بیمارستان‌ها همیشه با مشکل مواجه هستیم، افزود: باید در سطح استان کمبود دارو و پزشک را برای رفاه مسافران برطرف شود و داروخانه‌های شبانه‌روزی به‌طور مداوم و مستمر برای ارائه خدمات دارویی فعالیت داشته باشند.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب و کارشناس صاحب‌نام حوزه فرهنگ با انتقاد شدید از رفتار شاهانه دستیار ویژه رئیس‌جمهور از حسن روحانی خواست که برادر خود را ادب بیاموزد. روحانی باید توی گوش برادرش بزند! + عکس
شمال نیوز : مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب و کارشناس صاحب‌نام حوزه فرهنگ با انتقاد شدید از رفتار شاهانه دستیار ویژه رئیس‌جمهور از حسن روحانی خواست که برادر خود را ادب بیاموزد.(ادامه)
بازداشت رئیس یک بانک‌ دولتی
دادستان پردیس از بازداشت رئیس یک بانک‌ دولتی خبر داد و گفت: رئیس این بانک مبلغ 180 میلیون تومان از پول‎هایی که مردم به عنوان سپرده در بانک گذاشته بودند را صرف استفاده شخصی خود کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف‌نظر از اینکه چنین رأیی صادره شده، همچنان کار انتقال پول ...
آیا من واقعا مسفد فی الارض هستم؟
شمال نیوز: زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف‌نظر از اینکه چنین رأیی صادره شده، همچنان کار انتقال پول ... (ادامه)
نخستین اظهارات نمایندگان تهران پس از پیروزی در انتخابات
نمایندگان پیروز تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهمترین مسئله پس از پیروزی در انتخابات را پایبندی به گفتمان امید و پرهیز از مسائل اختلاف برانگیز برشمردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.