.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۶ اسفندماه ۹۴
(ادامه)
عکس: پلاک عجیب یک ماشین عروس
روی پلاک خودرویی که مشاهده می کنید، تاریخ ازدواج عروس و داماد درج شده است.(ادامه)
شب چهارشنبه آخرسال در ساری
مردم ساری در شب چهارشنبه آخر سال با پرواز بالن های کاغذی در پارک ملل به استقبال سال جدید رفتند.(ادامه)
جان کری و نوه ایرانی اش +عکس
تصویری از الکساندر در آغوش پدربزرگش، جان کری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
آغاز بارش ها
باران باران در استان مازندران آغاز شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۶ اسفند
(ادامه)
پشت پرده خروج نیروهای روسیه از سوریه
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم چون به مدیریت خودم شک ندارم و به نظر من به جای بحث‌های سیاسی باید به دنبال ترویج و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش اعتیاد و طلاق و مسائل اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند بود.... استاندار : حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم/ به مدیریت خود شک ندارم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم چون به مدیریت خودم شک ندارم و به نظر من به جای بحث‌های سیاسی باید به دنبال ترویج و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش اعتیاد و طلاق و مسائل اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند بود....(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید برای سال آتی جهت خدمتی جهادی به مردم کمربندها را ببندند.
ماه قبل از انتخابات مخالفان نظام به این فکر افتادند منصوبان رهبری را از ورود به مجلس خبرگان منع کنند/ عده‌ای هم در کشور نقشه آن ها را پیاده کر
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید برای سال آتی جهت خدمتی جهادی به مردم کمربندها را ببندند. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان «اسلامی و انقلابی» بماند باید حوزه علمیه، «انقلابی» بماند. هشدار درباره تضعیف حرکت و تفکر انقلابی در حوزه‌های علمیه/ حوزه علمیه قم باید انقلابی بماند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان «اسلامی و انقلابی» بماند باید حوزه علمیه، «انقلابی» بماند.(ادامه)
شمال نیوز: علی مطهری از تلاش خود برای تشکیل فراکسیون مستقل‌های مجلس دهم تحت عنوان «صدای ملت» خبر داد.
علی مطهری با «صدای ملت» می آید
شمال نیوز: علی مطهری از تلاش خود برای تشکیل فراکسیون مستقل‌های مجلس دهم تحت عنوان «صدای ملت» خبر داد. (ادامه)
۱۰‌ توصیه ‌مهم برای سفرهای نوروزی
مسافرت هم هزینه‌های خود را دارد و فشار این مساله هنگام عید که خانواده‌ها مخارج هنگفتی را متقبل می‌شوند، سنگین‌تر خواهد بود(ادامه)
همسر مورد علاقه خود را از ما بخواهيد!
(ادامه)
استاندار مازندران  گفت: بارها در جلسات مختلف نسبت به زیباسازی ورودی شهرها و فضای شهری تاکید می‌شود اما نمی‌دانم چرا مصوبات جلسات پیگیری و اجرا نمی‌شود. ٧ مشاور استاندار در شهرداری‌های مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران گفت: بارها در جلسات مختلف نسبت به زیباسازی ورودی شهرها و فضای شهری تاکید می‌شود اما نمی‌دانم چرا مصوبات جلسات پیگیری و اجرا نمی‌شود.(ادامه)
منصور غیب بهبود بازار مسکن در گرو رونق اقتصاد کلان(ديدگاه)
منصور غیب(ادامه)
حاج احمد آقا فرزند امام، باوجود شایستگی‌های فراوان در ايفاي ریاست‌های گوناگون، هم وفاداري به امام را در حد اعلا به نمايش گذاشت و هم در جایگاه یک مشاور توانمند و امین، از بروز چند فتنه داخلي جلوگيري كرد او بارها دست ما را در دفاع مقدس گرفت.
فرزندان امام میراث ولایت فقیه را پاس ‌می‌دارند
حاج احمد آقا فرزند امام، باوجود شایستگی‌های فراوان در ايفاي ریاست‌های گوناگون، هم وفاداري به امام را در حد اعلا به نمايش گذاشت و هم در جایگاه یک مشاور توانمند و امین، از بروز چند فتنه داخلي جلوگيري كرد او بارها دست ما را در دفاع مقدس گرفت. (ادامه)
مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟!+ عکس
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت. (ادامه)
قیمت انواع خودروی دست دوم
قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.(ادامه)
نامه وزیر کشور به رییس صداوسیما
وزیر کشور در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از مشارکت خوب صداوسیما در برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه قدردانی کرد. (ادامه)
خاطره محسن رضایی از شهادت مهدی باکری
آذربایجان همیشه برایم یادآور دلاوری و ایثار بوده است و با شهادت آقامهدی نام آذربایجان بیش از همیشه در قاب ذهنم ماندگار شد. (ادامه)
عطاءالله مهاجرانی بازمی گردد ؟
(ادامه)
داماد، قربانی اختلاف خانوادگی شد
مرد جوان در درگیری با داماد خانواده‌شان او را در شهرستان گناوه کشت.(ادامه)
نخستین مرگ چهارشنبه آخر سال رقم خورد
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از مرگ نخستین نفر در شب چهارشنبه آخر سال ۹۴ خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر دچار مصدومیت شدند و متاسفانه یک نفر نیز دچار قطع عضو شده است.(ادامه)
کارت شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد
با تصویب هیات وزیران، مهلت کاربرد کارت شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد.(ادامه)
۱۹ مصدوم چهارشنبه سوری در کل کشور/ یک مصدوم بدحال
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۹ مورد مصدوم به بیمارستان‌های کشور منتقل شده‌اند، گفت: تاکنون فقط حال یک مصدوم بد است و بیشترین گزارش ها مربوط به استان تهران و فارس است.(ادامه)
عکس/ بی قراری فرهاد قائمی در مراسم تشییع رضا ابراهیمی
مراسم تشییع پیکر رضا ابراهیمی مربی تیم والیبال پیکان صبح سه شنبه بیست و پنجم اسفند با حضور محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در خانه والیبال برگزار شد. رضا ابراهیمی مربی تیم والیبال پیکان در حین تمرین تیم پیکان دچارحمله قلبی شده بود و به مدت سه روز در بیمارستان آتیه تهران در کما بود.(ادامه)
تمدید کارت ملی تا پایان 1396
با تصویب هیات وزیران، مهلت کاربرد کارت شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد. (ادامه)
3 حکم جلب برای مدیران سراهای محله
نایب رئیس شورای شهر تهران از صدور سه حکم جلب برای مدیران سراهای محله خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مي توانيد جلوي اسم حسن سلماني يك علامت مساوي بگذاريد و آن سوي علامت خيلي چيزها بنويسيد؛ مردي مهربان، مردي پرتجربه، دوست داشتني و شبيه به اين. اما ترديد نكنيد، هيچ كدام به اندازه ي" روابط عمومي " حق مطلب را در مورد يكي از با تجربه ترين همكاران وزارت كشور ادا نمي كند. 
حسن سلماني، مساوي است با روابط عمومي
شمال نیوز: مي توانيد جلوي اسم حسن سلماني يك علامت مساوي بگذاريد و آن سوي علامت خيلي چيزها بنويسيد؛ مردي مهربان، مردي پرتجربه، دوست داشتني و شبيه به اين. اما ترديد نكنيد، هيچ كدام به اندازه ي" روابط عمومي " حق مطلب را در مورد يكي از با تجربه ترين همكاران وزارت كشور ادا نمي كند. (ادامه)
مهدی هاشمی درخواستی برای مرخصی نوروزی نداده است
وکیل مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی درخواستی برای مرخصی نوروزی نداده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.