.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را قرائت کرد و گفت: عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است. گزارش کمیسیون آموزش درخصوص برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت/ عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را قرائت کرد و گفت: عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است.(ادامه)
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ... بررسی شرایط ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی در مجلس/ کدام وزرای پیشنهادی رأی می‌آورند و کدام‌ها در وضعیت قرمز هستند؟
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ...(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. 
انتصاب جدید در دولت رئیسی/ وزیر احمدی نژاد معاون امور مجلس رییس جمهور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. (ادامه)
یک چهره اصلاح‌طلب بر این باور است که کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم موفق نخواهد بود . قوی‌ترین وزیر کابینه رئیسی از نگاه یک اصلاح‌طلب
یک چهره اصلاح‌طلب بر این باور است که کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم موفق نخواهد بود .(ادامه)
معاون وزیر‌ بهداشت: اگر اقدامات کادر درمان نبود‌، وضعیت ایران ‌در پیک پنجم کرونا‌ به مراتب بدتر از ‌هند می‌شد
قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پیک پنجم کرونا‌ بسیار شدید است، گفت: اگر اقدامات کادر بهداشت و درمان نبود، وضعیت ایران در این پیک به مراتب بدتر از کشورهایی مثل هند می‌شد. (ادامه)
نایب رییس مجلس:صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی، ۳۰ مرداد بررسی می‌شود
عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی ۳۰ مردادماه مجلس خبرداد. او گفت: جلسه بعدی صحن علنی مجلس ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه شنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و دستور کار مجلس نیز رسیدگی به خط مشی و اصول کلی برنامه دولت سیزدهم و صلاحیت وزرای پیشنهادی است. (ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود .... حضور ۹ وزیر و مدیر دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود ....(ادامه)
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت رزومه علمی و اجرایی دکتر فاطمی امین گزینه وزارت صمت
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت(ادامه)
نمکی: ویروس دلتا بار بستری کرونا را ۳برابر کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طولانی بودن میانگین بستری بیماران مبتلا به کرونای دلتا، بار بستری در بیمارستان‌های کشور را سه برابر کرده است. (ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است.
آیا اختلافات مجال تشکیل فوری دولت را به رئیس‌جمهور می‌دهد؟ / کدام وزرای روحانی ابقا می شوند؟
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است. (ادامه)
نامه "نمکی" به رییس جمهور درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم
تقاضا می‌شود به عنوان رئیس محترم ستاد ملی مدیریت کرونا دستور فرمایید به نحو مقتضی اهمیت تاثیرگذاری تجمعات غیر منطبق با پروتکل ها به مقامات ناظر و اجرایی در سطح استان‌ها ابلاغ شود.(ادامه)
کمبود یکی از دارو‌های موثر بر درمان کرونا در مازندران
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت کمبود یکی از داروهای موثر بر درمان کرونا در استان توضیحاتی داد.(ادامه)
بابایی :بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بیمارستان آیت الله طبرسی ساری تا پایان سال جاری تکمیل و آماده خواهد شد.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
نگران پُرشدن تخت‌های بیمارستانی نباشید
جان بابایی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می‌کند، مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به وضعیت بیماری در کشور درباره روند واکسیناسیون کرونا، گفت: تا آخر مهر قطعا گروه سنی بالای ۴۰ سال را واکسینه کرده‌ایم. از طرفی با احتساب واکسن‌های خارجی و سبد کووکس به شکل میانگین از شهریور ....(خبر)
(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
دستور واکسنی جدید وزیر بهداشت
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به خارج شدن بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از سند ملی واکسیناسیون و ابلاغیه ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد که "هرگونه تغییر سن و یا اولویت گروه‌های هدف با هماهنگی کامل اینجانب و ابلاغ رسمی آن صورت گیرد". (ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
زیرساخت های بهداشتی مازندران ناشی از تصاحب سهم دیگر استان‌ها نیست
جان‌بابایی گفت: توسعه یافتگی زیرساخت‌های بهداشتی مازندران ناشی از تصاحب سهم دیگر استان‌ها نبوده است.(ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
تمدیدزمان ثبت‌نام دریافت انسولین قلمی
طرح ثبت نام بیماران دیابتی برای دریافت انسولین قلمی از طریق سامانه تا ۲۰ تیر ۱۴۰۰ تمدید شد.(ادامه)
نمکی: می‌توانیم واکسن را صادر کنیم
وزیر بهداشت گفت: در ماه‌های آینده نه تنها کمبود واکسن نداریم بلکه می‌توانیم واکسن را صادر و به کشورهای فقیر هدیه کنیم.(ادامه)
واکسن کرونای «نورا»، تولید شده در دانشگاه بقیة الله سپاه رونمایی شد
آیین رونمایی و آغاز کارآزمایی بالینی واکسن کرونای نورا در بیمارستان بقیة‌الله(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
سعید نمکی: جزو ۶ کشور سازنده واکسن کرونا هستیم
وزیر بهداشت گفت: در حوزه واکسن ششمین کشور مطرح دنیا قلمداد می‌شویم که خودمان می‌توانیم از نقطه صفر واکسن کووید بسازیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.