.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شناسایی ۴۵۰ متخلف دارنده ابزارهای الکترونیک در آزمون علوم تجربی کنکور ۱۴۰۱
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۴۵۰ نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
وزیر علوم: کنکور حذف شدنی نیست
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا زمانی که امکان تحصیل در رشته مورد نظر هر داوطلب که شرایط پذیرش را دارد مقدور نباشد، کنکور باقی می‌ماند و حذف شدنی نیست.(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد. (ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ حذف می‌شوند
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در کنکور سال آینده سؤالات عمومی از کنکور حذف می‌شوند، گفت: بر اساس قانون جدید داوطلب می‌تواند دو بار در سال در کنکور شرکت کند و نمره کسب شده نیز تا دو سال اعتبار خواهد داشت.(ادامه)
آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و بسیاری از کسانی که از نزدیک شاهد روندآواربرداری بودند معتقدند دولت، نیروهای امدادی و مسئولان عملکرد بسیار خوبی را طی روزهای آواربرداری از خود نشان دادند....(خبر)
(ادامه)
نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی مراسم اربعین
وزیر بهداشت در سفر به عراق که با هدف گشوده شدن مسیر زائران اربعین حسینی پس از سه سال وقفه بر اثر شیوع کرونا انجام شد، از نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت: کوواکس منابع مالی و واکسن به ایران نداد
وزیر بهداشت گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.(ادامه)
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد. نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران شد
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی حضور یافتند. ‎ عین اللهی : توریسم سلامت یک ظرفیت ویژه برای مازندران است
شمال نیوز : در حاشیه دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی حضور یافتند. ‎(ادامه)
وجود ۱۵ هزار تخت آی سی یو در کشور
معاون وزیر بهداشت از وجود ۱۵ هزار تخت آی سی یو در کشور خبر داد.(ادامه)
جذب نخبگان پزشکی برای جلوگیری از فرار مغز‌ها
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از لزوم جذب نخبگان پزشکی برای جلوگیری از فرار مغز‌ها خبر داد.(ادامه)
سهم بیماران در پرداخت هزینه‌های پزشکی کاهش یافت
دکتر ناصحی گفت: سهم مردم در پرداخت هزینه‌های پزشکی در سال ۱۴۰۱ کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی یافته است.(ادامه)
رشته های کم متقاضی دانشگاهی حذف می شود
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم سعی دارد شماری از رشته های کم متقاضی دانشگاهی را حذف کند.(ادامه)
استاندار جدید کرمان منصوب شد
محمدمهدی فداکار در جلسه صبح امروز هیئت دولت به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفته و جایگزین زینی‌وند شد. (ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است. دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض، پیگیری و اجرایی کند / با افزایش یارانه‌ها نمی‌توان مشکل اقتصادی مردم را حل و فصل کرد / در ۷ ماه گذشته درآمد مالیاتی ما ۱۱۰ درصد افزایش یافت / برای سند تحول دولت، ۵۰۰ صاحبنظر و ....(خبر)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است.(ادامه)
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود.(ادامه)
برگزاری کنکور الکترونیک از سال ۱۴۰۳
رئیس سازمان سنجش گفت: سال ۱۴۰۳ آزمون سراسری ورودی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ برگزار خواهد شد.(ادامه)
کلاس‌های دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شود
معاون آموزشی وزیر علوم از آمادگی برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه از ۱۴ فروردین خبر داد. (ادامه)


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت. قالیباف درگذشت حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت.(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر قاسم عمو عابدینی را به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت. آیت‌الله علوی گرگانی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
وزیر کشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم. در نشست وزیر کشور با استانداران چه گذشت؟
وزیر کشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.(ادامه)
بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی منصوب شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمدقاسم مکارم را به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب کرد.(ادامه)
طی حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل منصوب شدند.


وزیر علوم سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل را منصوب کرد
طی حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل منصوب شدند. (ادامه)
 اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت. اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشو درگذشت
اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
کنکور ۱۴۰۳ هوشمند می‌شود
دکتر پورعباس گفت: همه آزمون‌های سراسری از جمله کنکور تا سه سال آینده به صورت هوشمند و الکترونیکی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
وزیر بهداشت: نیاز به تست نیست، هر شخصی سرما خورد کرونا دارد
وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آمادگی صد درصدی قرار دارند، گفت: امروز دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست و اگر شخصی دچار سرماخوردگی می‌شود احتمال ابتلا به امیکرون وجود دارد. (ادامه)

رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است. خدا را شکر در آغاز کرونا وزیر نبودید آقای نوری!
رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.