.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر بهداشت: نیاز به تست نیست، هر شخصی سرما خورد کرونا دارد
وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آمادگی صد درصدی قرار دارند، گفت: امروز دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست و اگر شخصی دچار سرماخوردگی می‌شود احتمال ابتلا به امیکرون وجود دارد. (ادامه)

رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است. خدا را شکر در آغاز کرونا وزیر نبودید آقای نوری!
رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است.(ادامه)
دیدار وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی مازندران
وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات علوم قرآنی استان مازندران، دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
با حکمی از سوی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فرهاد غلامی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد. حکم وزیر بهداشت برای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران
با حکمی از سوی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فرهاد غلامی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر بهداشت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد + تصویر
شمال نیوز: با حکم وزیر بهداشت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد.(ادامه)
کلاس‌های درس مازندران چگونه بازگشایی می‌شوند؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بازگشایی کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.(ادامه)
توئیت جدید آشنا خطاب به رئیس جمهور
خبر آنلاین : حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: مکاتبه انجمن های معتبر علمی کشور با رئیس محترم جمهور و مکاتبه دفتر ایشان با وزیر محترم علوم نباید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.(ادامه)
بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس ابلاغ شد
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه‌ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها و مدارس را ابلاغ کرد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های « شمال نیوز » حکایت از مشخص شدن گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل دارد . سرپرست فرمانداری آمل مشخص شد + عکس و رزومه
شمال نیوز : شنیده های « شمال نیوز » حکایت از مشخص شدن گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل دارد .(ادامه)
شمال نیوز :  پس از  دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
شمال نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. (ادامه)
حکم مشترک یک وزیر رئیسی برای قالیباف و زاکانی
وزیر بهداشت اعضای جدید هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
امام جمعه اهواز به وزارت علوم: از پذیرش بالای جوانان در دانشگاه جلوگیری کنید تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند یا بازار کار برایشان فراهم کنید
امروزه تعداد قابل توجهی از جوانان با وجود تحصیلات عالی بیکار هستند که نشان می دهد میزان ورودی و خروجی به دانشگاه با آمار اشتغال و بازار کار تفاوت زیادی دارد. (ادامه)
سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد موارد ابتلا به اُمیکرون در هر ۳۶ تا ۷۲ ساعت دو برابر می‌شود که این امر نشان می‌دهد این سویه جدید از «مزیت رشد قابل توجهی» نسبت به نوع دلتا که اکنون گونه غالب است، برخوردار است ....(خبر)
(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند.

آیا درخواست جمع آوری «درختان شکسته و افتاده» اسم رمز قطع درختان و نابودی جنگل است؟
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : نمونه ای از این ویروس جهش یافته در ۵ کشور اروپایی نیز مشاهده شده که نشان دهنده سرعت گردش این ویروس در جهان است .... خوش خیال نباشیم، کرونا هنوز با ماست!
شمال نیوز : نمونه ای از این ویروس جهش یافته در ۵ کشور اروپایی نیز مشاهده شده که نشان دهنده سرعت گردش این ویروس در جهان است ....(ادامه)
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه  سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است....

فینسک یا عروسک خیمه شب بازی !
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است.... (ادامه)
لزوم پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز آموزشی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مراکز آموزشی استان تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
وزیر کشور: مازندران قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود
وزیر کشور از مازندران به عنوان استان مهم و استراتژیک یاد کرد و گفت: این استان قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر" حشمت الله علی نژاد "طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد.

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد
شمال نیوز: دکتر" حشمت الله علی نژاد "طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد. (ادامه)
وزیر علوم مشکوک به کرونا شد
وزیر علوم امروز به دلیل مشکوک بودن به کرونا در جلسه با وزیر علوم سوریه شرکت نکرد. (ادامه)
وزیر علوم: امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری می‌شوند
زلفی گل گفت: اگر دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را حضوری کنند، قطعا امتحانات پایان ترم هم به همان شیوه برگزار خواهند شد. (ادامه)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مردم شناخت موثری از این حادثه داشتند و سریعاً حواسشان جمع شد که بالاخره حادثه‌ای بوده و تهاجمی از بیرون انجام شده و چند ساعت صبر می‌کنیم تا درست شود/ در سه ساعت اولیه پس از حمله به سیستم توزیع سوخت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. پزشک بدون مرز مازندرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شد / استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.