.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا  .... استانداران منتخب گیلان ، گلستان و همدان از دولت رای اعتماد گرفتند
شمال نیوز : بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد. محسنی بندپی: بازگشایی مدارس یک اقدام انتحاری است / پیک ششم غیر منتظره می آید / اثربخشی همه واکسن ها کم شده، حتی فایزر!
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.(ادامه)
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات دولت، داود منظور به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد. رئیس سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات دولت، داود منظور به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان در حکمی یامین پور را به عنوان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. وحید یامین پور معاون وزیر ورزش و جوانان شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی یامین پور را به عنوان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.(ادامه)
وزیر بهداشت دولت دهم فوت کرد
محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، درگذشت.(ادامه)
وزیر بهداشت: تا دو هفته آینده به واکسیناسیون ۷۰ درصدی می‌رسیم
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از گذراندن دو هفته آینده به واکسیناسیون ۷۰ درصدی که می‌خواستیم خواهیم رسید. عین‌اللهی در خصوص طرح قرنطینه هوشمند، بیان کرد: به دنبال برداشتن بسیاری از محدودیت‌ها هستیم. با شیوع کرونا مردم مجبور به ماندن در منازل خود هستند. شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که افراد واکسینه شده دارای محدودیتی برای مسافرت و کسب‌وکار نباشند. (ادامه)

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد. مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت منصوب شد
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
زمان آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان اعلام شد
وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان از دو هفته آینده خبر داد. (ادامه)
۵ میلیون واکسن جدید رسید
بیستمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۵ میلیون دُز واکسن، امروز پنجشنبه (بیست و پنجم شهریورماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. (ادامه)
شمال نیوز : تصمیمات نمایندگان مجلس موجب منتفع شدن خودی‌ها می‌شود و در مقابل، جمعیت بزرگ بازنشستگان که گروه نیازمند جامعه هستند و برای نمایندگان خودی محسوب نمی‌شوند، بی‌نصیب می‌مانند. بعد توقع دارند کارگران و بازنشستگان معترض نشوند؛ خودشان با این تصمیمات دوگانه به اعتراضات کارگران و بازنشستگان دامن می‌زنند. هیات‌های علمی شهروندان درجه یک؛ بازنشستگان شهروندان درجه دو!
شمال نیوز : تصمیمات نمایندگان مجلس موجب منتفع شدن خودی‌ها می‌شود و در مقابل، جمعیت بزرگ بازنشستگان که گروه نیازمند جامعه هستند و برای نمایندگان خودی محسوب نمی‌شوند، بی‌نصیب می‌مانند. بعد توقع دارند کارگران و بازنشستگان معترض نشوند؛ خودشان با این تصمیمات دوگانه به اعتراضات کارگران و بازنشستگان دامن می‌زنند.(ادامه)
وزیر علوم: وابستگی پرورش دام به نهاده های وارداتی ضعف بزرگ است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وابستگی شدید پرورش دام به نهاده های وارداتی نظیر خوراک دام را نقطه ضعف بزرگ این صنعت دانست.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت .... سد فینسک همچنان در دست ساخت ! / بیکاری هزاران برنج کار مازندرانی در راه است
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت ....(ادامه)
رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور از امتناع آیت الله رییسی نسبت به حضور نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی کشور خبر داد. امتناع آیت الله رئیسی از انتصاب نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی
رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور از امتناع آیت الله رییسی نسبت به حضور نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی کشور خبر داد.(ادامه)
دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله واکسن کرونا دریافت می‌کنند
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد. (ادامه)
خبر خوش کرونایی معاون وزیر بهداشت
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند شیوع ویروس کرونا در ۲۱ استان نزولی، در ۸ استان تازه از قله عبور کرده و روند افزایشی در ۳ استان متوقف شده است.(ادامه)
عین‌اللهی گفت: مرحله بعد از انجام واکسیناسیون، انجام قرنطینه هوشمند است. ما دنبال این هستیم که مردم برای کسب و کارشان دچار محدودیت نشوند و همه محدودیت ها اعم از محدودیت شبانه، محدودیت رف و آمد و ... از بین برود ....(خبر)
(ادامه)
جهانپور از وزرات بهداشت رفت
با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.(ادامه)
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا در ایران رسما تائید شد / معاون وزیر بهداشت: این کار به دلیل بدعهدی روسیه و به منظور پیشگیری از تاخیر بیشتر واکسیناسیون و اعتراضات دریافت‌کنندگان نوبت اول انجام شد....(خبر)
(ادامه)
دوز اول اسپوتنیک‌وی، دوز دوم آسترازنکا / تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا در ایران رسما تائید شد
باشگاه خبرنگاران متعلق به صداوسیما خبر داد که معاونت بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای نوشته است: به دلیل بدعهدی روسیه تزریق واکسن اسپوتنیک‌ برای دوز اول و آسترازنکا برای دوز دوم مورد تأیید قرار گرفت. (ادامه)
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم |معاون سیاسی وزیر منصوب شد
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.(ادامه)
 شمال نیوز: در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. یک مازندرانی سرپرست معاونت توسعه وزارت جهاد کشاورزی شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. (ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد. حکم وزیر علوم برای وزیر احمدی‌نژاد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
کنایه برادر آیت الله هاشمی به قالیباف و رئیسی؟
(ادامه)
تنها راه کنترل کرونا از زبان وزیر بهداشت
وزیر بهداشت، تنها راه کنترل بیماری کرونا را واکسیناسیون دانست.(ادامه)
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. قاضی‌ زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد + سوابق
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.(ادامه)
کمبود داروی درمان قارچ سیاه در مازندران
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کمبود داروی درمان قارچ سیاه مختص مازندران نیست و در کل کشور دچار کمبود هستیم. (ادامه)
سیلی به صورت رئیس دانشگاه علوم پزشکی در حضور وزیر بهداشت
ظهر امروز یک دامپزشک به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سیلی زد.(ادامه)
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. 18 وزیر پیشنهادی از بهارستان رأی اعتماد گرفتند؛/ باغ‌گلی رأی نیاورد
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. (ادامه)
شمال نیوز : یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: واقعیت این است اگر هر کدام از وزرای ضعیف رأی بیاورند مجلس باید پاسخگو باشد به همین دلیل اگر نمایندگان کمی تأمل کنند زیر بار این مسئولیت نروند و خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند. نمایندگان نباید خود را شریک عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف کنند / دسته ای از وزرا، روی کار آمدنشان برای کشور خطرناک است/ وزن وزرای پیشنهادی هم تراز نیست
شمال نیوز : یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: واقعیت این است اگر هر کدام از وزرای ضعیف رأی بیاورند مجلس باید پاسخگو باشد به همین دلیل اگر نمایندگان کمی تأمل کنند زیر بار این مسئولیت نروند و خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.