.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد .

رتبه ملی « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » به دفتر امورزنان و خانواده استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد . (ادامه)
دانشگاه‌ها فردا ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ساعت ۱۴ دوشنبه ۳۰ آبان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد. جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد.(ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد. آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند. خدمات جهادی ، درمانی پزشک بدون مرز مازندرانی در کشور آفریقایی زیمباوه
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
بهرام عین‌اللهی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت : با توجه به کمبود شماری از داروها که در جریان موج آنفلوآنزا ایجاد شده و عدم تولید کافی دارو در داخل، واردات ۵۰ تن دارو از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها پیگیری شد و تا ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: در خصوص اتفاقات اخیر مکرراً اعلام کرده‌ایم که صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم؛ همچنین معتقدیم که باید علل این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم و اگر به دنبال منشا مشکل نرویم دوباره تکرار می شود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان می‌دادند
احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود. (ادامه)
آخرین وضعیت دانشجویان در دانشگاه شریف
(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
وزیر علوم: هیچ کلاس مجازی نخواهیم داشت
محمد علی زلفی گل گفت: از تجارب آموزش مجازی برای کلاس‌های فوق برنامه بهره‌مند خواهیم شد ولی هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت.(ادامه)
آغاز بازگشایی حضوری کلاس دانشگاه ها از ۲۷ شهریور
کلاس های دانشگاه ها از ۲۷ شهریور به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی از مصدومیت چهار نفر از همراهان وزیر ارشاد در پی واژگونی خودرو در ... واژگونی عجیب خودروی همراهان وزیر ارشاد | اولین تصویر از محل سانحه
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی از مصدومیت چهار نفر از همراهان وزیر ارشاد در پی واژگونی خودرو در ...(ادامه)
توصیه‌های بهداشتی وزیر بهداشت به راهپیمایان اربعین
وزیر بهداشت، به زائران اربعین توصیه کرد که در این ایام استفاده از ماسک، غذای سالم، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را فراموش نکنند.(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد. اعضای مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه در انتصاب‌ها دخالتی ندارند / به وزیر برای تسریع در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش تذکر می‌دهم
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا ۲۴ مرداد تمدید شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.(ادامه)
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران، آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران،(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد. واکنش نماینده نوشهر و چالوس به قطع یارانه برخی از بازنشستگان
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم‌سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.+ ماموریت مهم رئیسی به مخبر(خبر)
(ادامه)
عین اللهی: واکسن نورا تاثیر ۹۴درصدی دارد
وزیر بهداشت با اشاره به دریافت مجوز واکسن نورا برای تزریق به عنوان نوبت یادآور سایر واکسن ها، گفت: این واکسن پروتئینی نوترکیب، واکسنی پیشرفته است و توانسته ۹۴ درصد کارایی و تاثیر داشته باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.