.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار اسبق گیلان و همچنین رئیس هیات رئیسه راهیان گام دوم انقلاب کناره گیری خود را از این تشکل اعلام کرد.
کناره گیری استاندار اسبق گیلان از راهیان گام دوم انقلاب گیلان
استاندار اسبق گیلان و همچنین رئیس هیات رئیسه راهیان گام دوم انقلاب کناره گیری خود را از این تشکل اعلام کرد. (ادامه)
جاده های مازندران باز است/ انجام برفروبی در ۲۲۵ کیلومتر
مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان از انجام برف روبی در ۲۲۵ کیلومتر از محورها خبر داد و گفت: جاده های استان باز است. (ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
راههای مازندران برفی و لغزنده است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان را برفی و لغزنده اعلام کرد.(ادامه)
بارش ۴۰ سانتی متری برف در کندوان و هراز
میزان ارتفاع برف نشسته روی زمین در محور‌های کندوان و هراز ۴۰ سانتی متر گزارش شده است.(ادامه)
هراز و کندوان برفی و لغزنده است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را همراه با بارش شدید برف اعلام کردو از رانندگان خواست در تردد از این مسیرها به مقررات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند. (ادامه)
دلنوشته شاعر مازندرانی برای شهید «حاج قاسم» + عکس
سیدکمال هاشم زاده، شاعر و مجری برنامه های مذهبی و مناسبتی در سیمای جمهوری اسلامی، شعری با عنوان «عاشق ترین سردار» را که با موضوع(ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)
شخصیت مبارزاتی حضرت زینب (س) بر سه رکن ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی بنا نهاده شده است که شاخصه اصلی ماندگاری قیام ایشان بعد از واقعه دشت کربلا است، چیزی که در تمام برهه های مهم تاریخ اسلام و ملت های مسلمان باید به عنوان الگو و اسوه قررا گیرد.
زینب (س) پرچم دار قیامی به وسعت تاریخ بعد از کربلا/(يادداشت)
شخصیت مبارزاتی حضرت زینب (س) بر سه رکن ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی بنا نهاده شده است که شاخصه اصلی ماندگاری قیام ایشان بعد از واقعه دشت کربلا است، چیزی که در تمام برهه های مهم تاریخ اسلام و ملت های مسلمان باید به عنوان الگو و اسوه قررا گیرد. (ادامه)
تکذیب تشکیل فراکسیون منصرفین در مجلس
تشکیل فراکسیون منصرفین انتخابات مجلس به ریاست علی لاریجانی کذب است و چنین فراکسیونی وجود ندارد.(ادامه)
قول مدیر جدید استقلال به هواداران و استرا
معاون باشگاه استقلال می‌گوید برای رضایت کادرفنی آبی پوشان و آندره آ استراماچونی تصمیم دارد بهترین نقل و انتقالات را در زمستان امسال رقم بزند.(ادامه)
افتتاح منطقه یک آزاد‌راه تهران-شمال در دهه فجر
وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال پایان یافته و این بخش در دهه فجر امسال با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.(ادامه)
سخنگوی جدید استقلال معرفی شد
سخنگو باشگاه استقلال از سوی سرپرست باشگاه منصوب شدند.(ادامه)
تایید صلاحیت 47 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم‌شهر
در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از 62 کاندیدا، 47نفر به هیأت نظارت معرفی و تعیین صلاحیت شدند.(ادامه)
۲۵ مرحله برفروبی در راههای برفگیر مازندران انجام شد
مدیرکل راهداری مازندران گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ مرحله در ۱۸۰ کیلومتر از محورهای برفگیر استان عملیات برفروبی انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز: در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ  62 نامزد آمادگی خود را برای ورود به بهارستان و نشستن بر روی دو صندلی که سهم این 5 شهرستان به شمار می رود ، اعلام کردند ..... نام نویسی 62 نامزد در گسترده ترین حوزه انتخابیه مازندران+ اسامی
شمال نیوز: در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ 62 نامزد آمادگی خود را برای ورود به بهارستان و نشستن بر روی دو صندلی که سهم این 5 شهرستان به شمار می رود ، اعلام کردند .....(ادامه)
62نفر از حوزه انتخابیه قائم‌شهر ثبت‌نام کردند/ با تجربه‌ها دوباره به میدان آمدند
در بین اسامی کاندیداها، چهره‌های سیاسی و نمایندگان اسبق مجلس در دوره‌های قبل هم به چشم می‌خورد که علی‌رغم انتخاب یا تأیید نشدن در دوره قبل دوباره پا به میدان گذاشتند.(ادامه)
محور اقدامات علمی و فرهنگی امام عسکری(ع)
نگاهی به پنج اقدام و شاخصه مهم برای تلاش های علمی و فرهنگی امام حسن عسکری (علیه السلام)(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مشترکان آملی به شرکت گاز
رئیس شرکت گاز ناحیه آمل از بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مشترکان به شرکت گاز خبرداد و گفت: برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی مردم و واحدهای تولیدی به ما کمک کنند.(ادامه)
عکس/ عیادت جمعی از مسئولین از آیت‌الله حسینی‌بوشهری
جمعی از مسئولین با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیرشورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم عیادت کردند.(ادامه)
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ...
کاندیداتوری مجلس چقدر خرج دارد ؟ / هرکه پولش بیش رایش بیشتر !
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ... (ادامه)
شمال نیوز:احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران صادر شد.


اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس یازدهم در مازندران منصوب شدند
شمال نیوز:احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران صادر شد. (ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد..... «فاضل لاریجانی» از دانشگاه آزاد آمل رفت + معرفی سرپرست
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد.....(ادامه)


در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است. گاه‌شمار واقعه کربلا و روز دهم محرم 61 هجری/ ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟(خبر)
در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است.(ادامه)
مهمترین وقایع روز تاسوعا
تاسوعا روزى است که حسین (ع)‏ و اصحاب او در کربلا محاصره شدند. سپاه شامیان بر ضد آنان گرد آمدند. ابن‏زیاد و عمر سعد نیز از فراهم آمدن آن همه سواران خوشحال شدند و آن روز، حسین‏ و یارانش را ناتوان شمردند و یقین کردند که دیگر براى او یاورى نخواهد آمد و عراقیان ‏نیز او را پشتیبانى نخواهند کرد.(ادامه)
یک استاد حوزه با بیان اینکه اوج عرفان، از خودگذشتن و به یاد محبوب بودن است، گفت: حد اعلای عرفان در وفا و معرفت قمر بنی‌هاشم در دشت کربلا تجلی پیدا کرد. حضرت اباالفضل «نافذ البصیرة» بود/ وفای عباس(ع) ؛حد اعلای تجلی عرفان
یک استاد حوزه با بیان اینکه اوج عرفان، از خودگذشتن و به یاد محبوب بودن است، گفت: حد اعلای عرفان در وفا و معرفت قمر بنی‌هاشم در دشت کربلا تجلی پیدا کرد.(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
 با صدور احکامی از سوی استاندار مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و بخشدار مرکزی ... دور جدید انتصابات در استانداری / سه مدیرکل منصوب شدند
با صدور احکامی از سوی استاندار مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و بخشدار مرکزی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.