.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

شهادت پاسدار مدافع حرم گلستانی در سوریه /جزئیات تشییع و تدفین شهید مهقانی+ تصاویر
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید. (ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود. برف و باران و ریزش سنگ در انتظار جاده های شمال
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود.(ادامه)
صحنه زشتی که مسافران در کنار جاده درست کردند
تصویری باورنکردنی از انباشت زباله مسافران در کنار جاده امامزاده هاشم که مربوط به امروز است بین کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا ٢ ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم. تعلیق عضو شورای شهر/ محتوای پرونده محرمانه است
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا ٢ ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله " طاهری آکردی " از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند. جزئیات جدید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ از زبان متهم ردیف سوم
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی وجود داشته باشد! سرمربی تراکتور: برای پرسپولیس زیاد پنالتی می‌گیرند، شاید چیزی درکار هست!
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی وجود داشته باشد!(ادامه)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است. پاسداران، سپرِ دفاعی ایران(يادداشت)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است.(ادامه)
شمال نیوز:  آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ماند
شمال نیوز: آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد. (ادامه)
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد. این استقلالی سرمربی بعدی تیم ملی ؟
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت. دوبلور رابین هود درگذشت
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد. سهم سوخت نیروگاه‌ها در آلودگی هوا چقدر است؟
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
دستگیری عناصر اصلی شعارنویسی در فریدونکنار
فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی شعار نویسی هنجارشکنانه در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
توقیف خودروی سرقتی در فریدونکنار
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف یک خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه در محورهای کوهستاین و برفگیر خبر داد. اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه در محورهای کوهستاین و برفگیر خبر داد.(ادامه)
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد.(ادامه)
کارت ملی در خارج از کشور چه کاربردی دارد؟
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.(ادامه)
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳  به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد. شکست اول پرسپولیس با پایان طلسم ۸ساله تراکتور
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳ به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد.(ادامه)
زیارت اربعین + ترجمه و تفسیر
چهل روز از واقعه کربلا گذشته است و اربعین برای بزرگداشت بزرگترین حماسه تاریخ برپا می شود. خواندن زیارت اربعین یکی از اعمال مستحب است که ثواب و فضایل زیادی دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.