.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند. چرا به حضرت عباس (ع) باب‌الحوائج می‌گویند؟
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند.(ادامه)
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى .... آیت‌الله سلیمانی به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان منصوب شد
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى ....(ادامه)
کدام بیمارستان ها در ایران تست ویروس کرونا انجام می دهند؟ + لیست
لیست بیمارستان های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد.(ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود. از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری مرکز استان
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.(ادامه)
جاده‌های مازندران ایمن‌تر می‌شوند
با اجرای فاز دوم طرح ضربتی راهداری محوری، ایمنی در جاده‌های مازندران ارتقا می‌یابد.(ادامه)
طرح ضربتی راهداری در ۲ محور مازندران اجرا شد
مدیرکل راهداری مازندران گفت: طرح ضربتی راهداری با ۱۱ اکیپ در محورهای هراز و سوادکوه اجرا شده است.(ادامه)
بسته بودن مسیر شمال - جنوب محور کندوان
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود است.(ادامه)
بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه داخلی مجلس "مسن ‏ترین فرد از نمایندگان حاضر به‏ عنوان رئیس سنی و فرد بعدی به‏ عنوان نائب‌ رئیس و دو نفر از جوان ترین نمایندگان حاضر به سمت دبیر معین می‏ شوند حال نگاهی می‌کنیم به روسای سنی یازده دوره مجلس. کدامیک از روسای سنی مجلس فوت کرده‌اند؟ /تنها نماینده ای که دوبار رئیس سنی مجلس شد/ روسای سنی ادوار یازده‌گانه مجلس؛ از سحابی تا مرندی و تقوی +جدول(خبر)
بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه داخلی مجلس "مسن ‏ترین فرد از نمایندگان حاضر به‏ عنوان رئیس سنی و فرد بعدی به‏ عنوان نائب‌ رئیس و دو نفر از جوان ترین نمایندگان حاضر به سمت دبیر معین می‏ شوند حال نگاهی می‌کنیم به روسای سنی یازده دوره مجلس.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
آقازاده همچنان منتظر است
(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!.... از روشنفکری تا روشن اندیشی آوینی فاصله ایست به اندازه یک انقلاب فکری!
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!....(ادامه)
نمایندگان ولی فقیه در استانهای آذربایجان شرق و مازندران به هجمه مقامات آمریکایی علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان دادند. واکنش نماینده ولی‌فقیه در مازندران به هجمه اخیر مقامات امریکایی علیه ستاد اجرایی
نمایندگان ولی فقیه در استانهای آذربایجان شرق و مازندران به هجمه مقامات آمریکایی علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان دادند.(ادامه)
در عراق چه خبر است: کودتا، تهاجم نظامی یا عملیات فریب؟
(ادامه)
عکسی کمتر دیده شد از پدر علی لاریجانی در ۱۲ فروردین ۵۸
خبر آنلاین : دو تصویر کمتر دیده شده از مرحوم آیت‌الله میرزا هاشم آملی، پدر برادران لاریجانی، که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ به هنگام رأی‌گیری برای همه پرسی جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است(ادامه)


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند. رتبه نخست گیلان در کاهش مرگ‌ومیر براثر کرونا
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.(ادامه)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت. به مناسبت سالروز تولد حضرت ابالفضل(ع) / همسر و فرزندان سقای کربلا را بشناسید/ آیا فرزند قمر بنی هاشم در کربلا حضور داشته؟(خبر)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت.(ادامه)
شمال نیوز: همه‌ ساله در روز جانباز، هیأتهایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و شهرستانها برای تجلیل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسایشگاهها مراجعه می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکیدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی، این دیدارها ملغی شد. پیام رهبر انقلاب به‌مناسبت روز جانباز
شمال نیوز: همه‌ ساله در روز جانباز، هیأتهایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و شهرستانها برای تجلیل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسایشگاهها مراجعه می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکیدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی، این دیدارها ملغی شد.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
عکس/ آخرین نماز مرحوم آیت الله بطحایی گلپایگانی
تصویری از آخرین نماز مرحوم آیت الله بطحایی گلپایگانی در بیمارستان شهید بهشتی؛ آیت الله سیّد هاشم بطحایی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آیت الله بطحایی بر اثر کرونا درگذشت
آیت الله سیّد هاشم بطحایی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
بارش برف و کولاک بسیار سنگین ، باعث مسدود شدن بزرگراه قزوین-رشت در منطقه امامزاده هاشم گیلان و گرفتارشدن مسافران در این جاده شد.
برف و کولاک در امامزاده هاشم گیلان(خبر)
بارش برف و کولاک بسیار سنگین ، باعث مسدود شدن بزرگراه قزوین-رشت در منطقه امامزاده هاشم گیلان و گرفتارشدن مسافران در این جاده شد. (ادامه)
صلاحیت کدامیک از نمایندگان تهران تائید شد؟
فرمانداری تهران امروز اسامی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را اعلام کرد که طبق آن صلاحیت ۱۵ نماینده فعلی مجلس در این حوزه تائید شد.(ادامه)
کشته شدن ۷ نفر‌ در پی‌ بارش سنگین برف در گیلان
ستاد مدیریت بحران خواستار تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را پیش بینی و اتخاذ کرد . در خصوص همین موضوع ستاد مدیریت بحران استان گیلان و شهرستان ها تشکیل جلسه دادند و تمهیدات لازم را انجام دادند و تمامی دستگاه های عضو این ستاد را در حالت آماده باش کامل قرار دادند که به همین دلیل تمام مرخصی های مدیران ارشد هم لغو شد .(ادامه)
فرودگاه رامسر توسعه می یابد/دستور ویژه برای بازگشایی راههای گیلان
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با توسعه فرودگاه، رامسر قطب گردشگری بین المللی می‌شود.(ادامه)
برفروبی ۸۰۶ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران
۸۰۶ کیلومتر از محور‌های کوهستانی و شریانی مازندران طی ۴۸ ساعت گذشته برفروبی شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.